Specjaliści ds. marketingu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(14)
Forma i typ
Książki
(13)
Publikacje fachowe
(11)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(14)
Placówka
Wypożyczalnia Baśniowa (W48)
(1)
Wypożyczalnia Pod Skrzydłami (W75)
(1)
Wypożyczalnia XI Czytelnia Naukowa (XI)
(12)
Autor
Keller, Kevin Lane (1956- )
(2)
Kotler, Philip (1931- )
(2)
Mruk, Henryk (1948- )
(2)
Pilarczyk, Bogna (1948- )
(2)
Stawarz-García, Barbara (ekonomia)
(2)
Zawiślak, Marek
(2)
Środa, Jacek
(2)
Galica, Mateusz
(1)
Grigsby, Mike
(1)
Kolbusz, Wiesław (1959- )
(1)
Kotarbiński, Jacek
(1)
Lutostański, Michał Jan (1985- )
(1)
Marzec, Krzysztof (informatyk)
(1)
Pawłowski, Konrad (tłumacz)
(1)
Protasiuk, Michał (1978- )
(1)
Ryciak, Mariusz
(1)
Sałbut, Bartosz
(1)
Siegel, Eric (1968- )
(1)
Sroka, Kinga (marketing)
(1)
Sutherland, Rory (1965- )
(1)
Trzósło, Tomasz
(1)
Wojtczak, Ewa
(1)
Zastrożna, Martyna
(1)
Łaszkiewicz, Anna (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Odbiorca
Dzieci
(18945)
Młodzież
(9143)
6-8 lat
(7158)
9-13 lat
(6041)
0-5 lat
(4272)
Specjaliści ds. marketingu
(14)
14-17 lat
(2762)
Szkoły ponadgimnazjalne
(905)
Szkoły wyższe
(655)
Szkoły podstawowe
(600)
Szkoły średnie
(467)
Dorośli
(447)
Gimnazja
(353)
Rodzice
(326)
18+
(219)
Nauczyciele
(157)
Menedżerowie
(119)
Nauczyciele języka polskiego
(97)
Logopedzi
(88)
Prawnicy
(80)
Przedszkola
(68)
Nauczanie początkowe
(64)
Przedsiębiorcy
(60)
Psycholodzy
(60)
Klasa 4.
(58)
Pedagodzy
(58)
Klasa 1.
(57)
Studenci
(56)
Licea
(51)
Lekarze
(49)
Psychoterapeuci
(47)
Klasa 2.
(45)
Klasa 3.
(43)
Klasa 5.
(39)
Pracownicy naukowi
(37)
Urzędnicy
(33)
Chorzy
(31)
Klasa 6.
(31)
Osoby z niepełnosprawnością
(27)
Adwokaci
(26)
Aplikanci
(25)
A2 (poziom biegłości językowej)
(24)
Chłopcy
(24)
Technikum
(23)
Specjaliści ds. kadr
(22)
Poziom podstawowy
(21)
Radcy prawni
(21)
Sędziowie
(20)
Terapeuci zajęciowi
(20)
Doradcy podatkowi
(19)
Księgowi
(19)
Psychiatrzy
(19)
Dziewczęta
(18)
Klasa 8.
(18)
Kobieta
(18)
Ekonomiści
(17)
Klasa 7.
(16)
Analitycy ekonomiczni
(15)
B1 (poziom biegłości językowej)
(15)
Nauczyciele przedszkoli
(15)
A1 (poziom biegłości językowej)
(14)
Cudzoziemcy
(14)
Informatycy
(14)
Pracownicy samorządowi
(14)
Osoby w wieku starszym
(13)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(13)
Policjanci
(13)
Pracownicy socjalni
(13)
Szkoły zawodowe
(13)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(11)
Inwestorzy indywidualni
(11)
Socjolodzy
(11)
Bibliotekarze
(10)
Pracodawcy
(10)
Dziennikarze
(9)
Nauczyciele akademiccy
(9)
Poziom rozszerzony
(9)
Programiści
(9)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Biegli rewidenci
(8)
Fizjoterapeuci
(8)
Kosmetolodzy
(8)
Politycy
(8)
Szkoły ponadpodstawowe
(8)
B2 (poziom biegłości językowej)
(7)
Dietetycy
(7)
Pracownicy banków
(7)
Inżynierowie
(6)
Literatura angielska
(6)
Nauczyciele nauczania początkowego
(6)
Notariusze
(6)
Osoby niedowidzące
(6)
Terapeuci
(6)
Analitycy danych
(5)
Bankierzy
(5)
Chorzy na nowotwory
(5)
Dietetycy i żywieniowcy
(5)
Dyrektorzy HR
(5)
Dyrektorzy szkół
(5)
Komornicy sądowi
(5)
Temat
Marketing
(6)
Content marketing
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Analiza danych
(2)
Google Analytics
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Media społecznościowe
(2)
Analityka internetowa
(1)
Analityka predykcyjna
(1)
Badania marketingowe
(1)
Big data
(1)
Business Intelligence
(1)
Decyzje
(1)
Etyka biznesu
(1)
Google (wyszukiwarka internetowa)
(1)
Google AdSense
(1)
Google Tag Manager
(1)
Influencer marketing
(1)
Influencerzy
(1)
Innowacje
(1)
Instagram
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Marketing partnerski
(1)
Metody statystyczne
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Nowy produkt
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Prognozowanie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Reklama
(1)
Reklama internetowa
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Strony WWW
(1)
TikTok (aplikacja mobilna)
(1)
Wartość
(1)
YouTube
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
Gatunek
Poradnik
(8)
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(14)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Psychologia
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M.34885 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler (Northwestern University), Kevin Lane Keller (Dartmouth College) ; wydanie pod redakcją prof. dr hab. Bogny Pilarczyk (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu) oraz prof. dr. hab. Henryka Mruka (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu) ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa. - Wydanie na podstawie "Marketing Management 14th Edition" (dodruk). - Poznań : Rebis, 2022. - XXV, [1], 708, D1-D14, [2], P1-P55, [1], S1-S11, [1], F1-F2, [2], I1-I25, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 28 cm.
"Marketing", fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; wydanie pod redakcją prof. dr hab. Bogny Pilarczyk oraz prof. dr hab. Henryka Mruka ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa. - Dodruk. - Poznań : Rebis, 2015. - XXV, [1], 708, D1-D14, [2], P1-[P56], S1-S11, [1], F1-[F3], [1] strona, I1-[I26] : fotografie, ilustracje ; 28 cm.
"Marketing", fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM.35059 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omówiono zagadnienia dotyczące tradycyjnych influencerów i twórców cyfrowych, a także influencerów wirtualnych, których aktywność jest generowana komputerowo, między innymi z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i algorytmów. Autorka podsumowuje aktualny stan wiedzy w obu obszarach oraz wskazuje skuteczne praktyki pomocne w przygotowywaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem cyfrowych i wirtualnych influencerów. Ponadto systematyzuje zagadnienia związane z konsumentem oraz marką w gospodarce cyfrowej, co stanowi punkt wyjścia do zaprezentowania istoty i charakteru influencer marketingu, a także obszarów niezbędnych do opracowania strategii influencer marketingu. Książka jest adresowana do każdego, kto chce nabyć, ugruntować i pogłębić wiedzę oraz poszerzyć kompetencje związane z influencer marketingiem [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Markethic : jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną? / Mariusz Ryciak. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2022. - 151, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Marketing)
MARKETHIC, czyli Marketing i Ethical... Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing przez wiele lat skupiał się na tym by tworzyć konsumpcyjne, często działania te były nieetyczne. Konsumenci są jednak coraz bardziej świadomi, a dodatkowo coraz więcej badań pokazuje, jak ogromnego znaczenia nabierają wartości i etyka w marketingu.W tej wyjątkowej i bardzo odważnej książce Autor dekoduje marketing ujawniając triki, jakie stosują marketerzy. Na przykładzie kilku branż pokazuje, jak obecnie funkcjonuje marketing: jakie sztuczki stosują marketerzy, co tuszują, co jest normą marketingu i z czego konsument nie zdaje sobie sprawy. Stara się jednak również udowodnić, że istnieje inna droga. Taka, która jest przez konsumentów pożądana – droga oparta na uczciwości, lojalności, prawdzie i wartościach [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych. Ten poradnik stanowi świetne wprowadzenie do marketingu i analityki biznesowej online dla osób, które dopiero zapoznają się z tym tematem. To nie tylko przegląd narzędzi współczesnego analityka. Autorka opisuje również kompetencje, które będą potrzebne osobom z branży w najbliższej przyszłości, wskazuje miejsca, gdzie już można je zdobywać, wreszcie podpowiada, jakie umiejętności trzeba mieć, by otrzymać wymarzoną pracę w firmach zajmujących się danymi cyfrowymi [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM.33629 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM 4239 (659) mp3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej