Keller, Kevin Lane (1956- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Pod Skrzydłami (W75)
(1)
Wypożyczalnia Przystanek Książka (W93)
(1)
Wypożyczalnia XI Czytelnia Naukowa (XI)
(1)
Autor
Gudowski, Maciej (1955- )
(815)
Borowiec, Piotr (1963- )
(797)
Christie, Agatha (1890-1976)
(465)
Zarawska, Patrycja (1970- )
(423)
Orlicz, Tomasz (1950- )
(416)
Keller, Kevin Lane (1956- )
(-)
Drewnowski, Jacek (1974- )
(413)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(406)
Żeleński, Tadeusz (1874-1941)
(403)
Dybała, Paweł (1981- )
(392)
Popławska, Anna (filolożka)
(381)
Ludwikowska, Jolanta (1962- )
(368)
King, Stephen (1947- )
(339)
Steel, Danielle (1947- )
(328)
Fabianowska, Małgorzata
(318)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(318)
Roberts, Nora (1950- )
(312)
Shakespeare, William (1564-1616)
(287)
Chotomska, Wanda (1929-2017)
(280)
Braiter-Ziemkiewicz, Paulina (1968- )
(265)
Gałązka-Salamon, Elżbieta
(265)
Cholewa, Piotr W. (1955- )
(261)
Królicki, Zbigniew A. (1954- )
(260)
Goscinny, René (1926-1977)
(255)
Rzehak, Wojciech (1967- )
(254)
Lindgren, Astrid (1907-2002)
(246)
Kraszewski, Józef Ignacy (1812-1887)
(243)
Straszewski, Paweł
(243)
Żeromski, Stefan (1864-1925)
(234)
Zimnicka, Iwona (1963- )
(233)
Beaumont, Émilie (1948- )
(229)
Ławnicki, Lucjan
(226)
Szulc, Andrzej
(224)
Zieliński, Piotr (tłumacz)
(221)
Mazan, Maciejka
(218)
Domańska, Joanna (1970- )
(215)
Brzechwa, Jan (1900-1966)
(213)
Chmielewska, Joanna (1932-2013)
(213)
Ochab, Janusz (1971- )
(211)
Jaszczuk, Katarzyna
(210)
Polkowski, Andrzej (1939-2019)
(208)
Grisham, John (1955- )
(202)
Ślusarczyk-Bryła, Paulina
(201)
Mosiewicz-Szrejter, Maria (1971- )
(199)
Kasdepke, Grzegorz (1972- )
(198)
Wesołowska, Justyna
(198)
Lem, Stanisław (1921-2006)
(192)
Leśniewski, Marcin
(192)
Dobrzańska-Gadowska, Anna
(191)
Leszczyński, Andrzej
(190)
Sobieszczański, Jacek (1966- )
(188)
Prus, Bolesław (1847-1912)
(185)
Słowacki, Juliusz (1809-1849)
(185)
Dwornik, Karolina
(181)
Stanecka, Zofia (1972- )
(176)
Kraśko, Jan (1954- )
(173)
Coben, Harlan (1962- )
(172)
Konopnicka, Maria (1842-1910)
(172)
Bukrewicz, Paweł
(171)
Montgomery, Lucy Maud (1874-1942)
(171)
Oklejak, Marianna (1981- )
(169)
Szydłowski, Janusz (1951- )
(169)
Naczyńska, Zuzanna
(168)
Strzałkowska, Małgorzata
(167)
Tuwim, Julian (1894-1953)
(167)
Pratchett, Terry (1948-2015)
(166)
Gawryluk, Barbara (1957- )
(165)
Iwaszkiewicz, Jarosław (1894-1980)
(163)
Kozioł, Janusz (1950-2019)
(163)
Łukomski, Jarosław (1962- )
(163)
Kozłowicz, Tomasz (1964- )
(162)
Słomczyński, Maciej (1920-1998)
(162)
Siudak, Jacek
(161)
Krzyżanowski, Julian (1892-1976)
(160)
Patterson, James (1947- )
(160)
Możdżyńska, Aldona
(159)
Rzepka, Rafał (1974- )
(159)
Bieroń, Tomasz (1963- )
(158)
Webb, Holly
(158)
Włodarczyk, Barbara (nauczycielka)
(158)
Mortka, Marcin (1976- )
(156)
Spirydowicz, Ewa
(154)
Masterton, Graham (1946- )
(152)
Ross, Tony (1938- )
(151)
Jałowiec-Sawicka, Magdalena
(150)
Skalska, Katarzyna
(150)
Cieślik, Donata
(148)
Makuszyński, Kornel (1884-1953)
(148)
Balcer, Karolina
(147)
Onichimowska, Anna (1952- )
(147)
Mróz, Remigiusz (1987- )
(145)
Verne, Jules (1828-1905)
(145)
Hesko-Kołodzińska, Małgorzata
(144)
Kołodziej, Katarzyna (1975- )
(144)
Załuski, Daniel (1976- )
(144)
Łukomska, Martyna
(144)
Kozak, Jolanta (1951- )
(143)
Zimmer, Hans (1957- )
(143)
Łoziński, Jerzy (1947- )
(143)
Górecka, Barbara (tłumaczka)
(139)
Siemianowski, Roch (1950- )
(138)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Temat
Marketing
(2)
Firma (nazwa)
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Znaki towarowe
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler (Northwestern University), Kevin Lane Keller (Dartmouth College) ; wydanie pod redakcją prof. dr hab. Bogny Pilarczyk (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu) oraz prof. dr. hab. Henryka Mruka (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu) ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa. - Wydanie na podstawie "Marketing Management 14th Edition" (dodruk). - Poznań : Rebis, 2022. - XXV, [1], 708, D1-D14, [2], P1-P55, [1], S1-S11, [1], F1-F2, [2], I1-I25, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 28 cm.
"Marketing", fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; wydanie pod redakcją prof. dr hab. Bogny Pilarczyk oraz prof. dr hab. Henryka Mruka ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa. - Dodruk. - Poznań : Rebis, 2015. - XXV, [1], 708, D1-D14, [2], P1-[P56], S1-S11, [1], F1-[F3], [1] strona, I1-[I26] : fotografie, ilustracje ; 28 cm.
"Marketing", fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej