Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(38)
Forma i typ
Książki
(36)
Poradniki i przewodniki
(22)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Programy komputerowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(24)
wypożyczone
(16)
Placówka
Wypożyczalnia Przy Narutowicza (W23)
(1)
Wypożyczalnia Baśniowa (W48)
(2)
Wypożyczalnia Pod Skrzydłami (W75)
(2)
Wypożyczalnia Przy Zawiszy (W76)
(2)
Wypożyczalnia Przystanek Książka (W93)
(2)
Wypożyczalnia Przy Baleya (W99)
(6)
Wypożyczalnia Przystanek Książka (BD41)
(1)
Wypożyczalnia XI Czytelnia Naukowa (XI)
(24)
Autor
Alszer, Magdalena
(3)
Niedzielska-Czyż, Katarzyna
(3)
Kocoń, Sylwia
(2)
Lipiński, Marek (ekonomia)
(2)
Sugiero, Joanna
(2)
Bakalarska-Stankiewicz, Justyna
(1)
Bakalarz, Dariusz
(1)
Binsztok, Aleksander
(1)
Bogusławska, Katarzyna
(1)
Bojko, Natalìâ V
(1)
Castrounis, Alex
(1)
Cichocki, Marcin
(1)
Ciećwierz, Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Drewczyński, Wojciech
(1)
Dziekanowski, Maciej
(1)
Ekman, Paul (1934- )
(1)
Gibas, Jarosław (1967- )
(1)
Hadnagy, Christopher
(1)
Harężlak, Anna
(1)
Housel, Morgan
(1)
Kozicka, Ewa (logopeda)
(1)
Kraus, Natalia J
(1)
Kutnyj, Przemysław
(1)
Lenar, Paweł
(1)
Leszczyński, Krzysztof (1975- )
(1)
Lilley, Peter (1943- )
(1)
Lipiński, Marek (ekonomia). Twoje finanse. Analizy finansów osobistych w praktyce
(1)
Machnik, Marcin
(1)
Matkowski, Cezar
(1)
Mielczarek, Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Morawiec-Bartosik, Anna
(1)
Pingot, Klaudia
(1)
Pogorzelska, Aleksandra (1978- )
(1)
Prościak, Adrian
(1)
Radłowski, Grzegorz
(1)
Skwarek, Mirosław
(1)
Sroka, Kinga (marketing)
(1)
Sun Bin (382-316 p.n.e.). Metody wojskowe
(1)
Sun Zi (544-496 p.n.e.). Sunzi bingfa
(1)
Wilmanowicz, Ewa
(1)
Wojewoda, Przemysław
(1)
Wójcik, Barbara (psychologia)
(1)
Wójcik, Patryk
(1)
Young, Scott H
(1)
Zuzański, Tymoteusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(26)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(30)
1601-1700
(1)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
400-301 p.n.e.
(1)
500-401 p.n.e.
(1)
600-501 p.n.e.
(1)
Kraj wydania
Polska
(38)
Język
polski
(38)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(2)
Freelancer
(1)
Handlowcy
(1)
Internauci
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Specjaliści ds. zakupów
(1)
Temat
Bogactwo
(3)
Coaching
(3)
Finanse
(3)
Sukces
(3)
Techniki samopomocy
(3)
Budżety rodzinne
(2)
Duchowość buddyjska
(2)
Gospodarstwo domowe
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Obsługa klienta
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Retoryka
(2)
Samoakceptacja
(2)
Samorealizacja
(2)
Sprzedaż
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Analiza danych
(1)
Analiza finansowa
(1)
Autoprezentacja
(1)
Bezpieczeństwo informacji
(1)
Big data
(1)
Business Intelligence
(1)
Cele życiowe
(1)
Chciwość
(1)
Copywriterzy
(1)
Decyzje finansowe
(1)
Dochody indywidualne
(1)
Dykcja
(1)
ETF
(1)
Emisja głosu
(1)
Finanse osobiste
(1)
Fundusz indeksowy
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Higiena psychiczna
(1)
Innowacje
(1)
Inwestycje
(1)
Inwestycje giełdowe
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci
(1)
Korporacje prywatnoprawne
(1)
Koszty pracy
(1)
Kredyt
(1)
Ludzie sukcesu
(1)
Lęk
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing
(1)
Matematyka finansowa
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Merchandising
(1)
Narcyzm
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Obligacje skarbowe
(1)
Odwaga
(1)
Open innovation
(1)
Organizacja pracy
(1)
Osoby narcystyczne
(1)
Pisanie
(1)
Platforma internetowa
(1)
Podaż
(1)
Podcasting
(1)
Popyt
(1)
Praca
(1)
Praca w domu
(1)
Pranie pieniędzy
(1)
Programy graficzne
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przekonania
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Psychologia pracy
(1)
Psychoterapia
(1)
Płaca
(1)
Reklama
(1)
Rekrutacja pracowników
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Reputacja przedsiębiorstwa
(1)
Rola społeczna
(1)
Rozmowa
(1)
Rynek finansowy
(1)
Seksizm
(1)
Sklep
(1)
Slow life
(1)
Socjotechnika
(1)
Spółki kapitałowe
(1)
Start-up
(1)
Stereotyp
(1)
Strach
(1)
Strategie uczenia się
(1)
Szczęście
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Sztuka pisania
(1)
Sztuka wojenna
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Chiny
(1)
Gatunek
Poradnik
(29)
Dokumenty elektroniczne
(2)
Opracowanie
(2)
Antologia
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(10)
Rozwój osobisty
(8)
Psychologia
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
38 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
W XXI wieku nadal żyjemy w świecie zaprojektowanym przez mężczyzn dla mężczyzn. Także w świecie reklamy. Nie wierzysz? Przeczytaj! Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni”, chociaż „naukowiec” brzmi neutralnie? Zastanawiasz się, o co w ogóle chodzi feministkom – przecież o dyskryminacji może i można było mówić w XIX wieku, ale nie teraz? Albo odwrotnie – nie rozumiesz, dlaczego wciąż niektóre zawody postrzegane są jako „kobiece” a inne „męskie”, choć to przecież kobiety stworzyły pierwszy program komputerowy i napisały pierwszy algorytm? Ta książka tłumaczy, skąd się biorą i jak działają stereotypy dotyczące płci. A także dlaczego oraz w jaki sposób nieświadomie im ulegamy – choćby za pośrednictwem reklam, atakujących nas bezustannie z każdej strony. Autorka rzeczowo, odwołując się do licznych przykładów pokazuje, jak od starożytności aż po czasy współczesne świat, w którym żyjemy, urządzają mężczyźni dla mężczyzn i jakie rodzi to konsekwencje dla społeczeństwa oraz… dla marketingowców, którzy projektując kampanie promocyjne raz za razem sięgają po zgrane i nieprawdziwe schematy dziewczynek-księżniczek, nadopiekuńczych mam, ofermowatych tatusiów, wiecznie niezdrowych babć czy niebieskiej krwi miesięcznej. Najwyższy czas to zmienić! [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia popytu i podaży w tradingu : wprowadzenie do smart money concept / Natalia Bojko. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 157 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Zarabiaj na giełdzie. Powoli, ale konsekwentnie. Giełda kojarzy się powszechnie z miejscem dostarczającym emocji. Popkultura uwielbia pokazywać handel na rynkach jako szczególny rodzaj hazardu, który w założeniu ma podnosić adrenalinę, wywoływać ekscytację i ― w efekcie ― przynieść duże pieniądze. Prasę, internet i telewizję interesują ponadnormatywne wzrosty i spektakularne spadki. Bohaterami masowej wyobraźni zostają wielcy wygrani i wielcy przegrani. Tacy gracze oczywiście istnieją na realnym rynku, ale w rzeczywistości jest ich niewielu. Większość zawodowych traderów to osoby skupiające się na powolnym, systematycznym wzroście wartości swoich aktywów. Nuda? Być może. Ale nuda bezpieczna, spokojna i opłacalna. Autorka tej książki jest aktywna na giełdzie od wielu lat. Swoje analizy i trading opiera na koncepcjach smart money; tym mianem określa się niewielką liczebnie, ale wielką kapitałowo grupę inwestorów, którzy mają prawdziwy wpływ na to, co się dzieje z rynkiem. W tym poradniku znajdziesz najważniejsze informacje, dzięki którym zaczniesz inwestować w duchu smart money [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 331, WM.35104 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Zacznij nagrywać swój własny podcast / Anna Harężlak. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 151, [17] stron : ilustracje ; 21 cm.
Masz coś do powiedzenia światu? Zrób to w podcaście! Internet nieustannie się zmienia. Po erze blogowania, a także relacji zdjęciowych i filmowych (wreszcie) nadszedł czas podcastów - dzielenia się tym, co się ma do przekazania, za pośrednictwem dźwięku. Audycji podobnych do radiowych, których gospodarz mówi do słuchaczy sam albo wraz z zaproszonymi gośćmi. To pole do popisu i samorealizacji dla osób, które chcą i mogą obdarować innych wiedzą, zainteresowaniami, wrażeniami i doświadczeniami. Wielu podcasterów działa pro publico bono, cała rzesza innych zarabia na aktywności w sieci - bezpośrednio, gromadząc środki od darczyńców w systemie crowdfundingowym, albo pośrednio, traktując podcast jako reklamę samego siebie, swoich usług, publikacji itd. Jeśli robią to dobrze, słucha się ich z przyjemnością i niecierpliwie czeka na kolejne odcinki, to tacy podcasterzy z pewnością wiedzą: jak zorganizować własne studio, jak przygotować się do nagrań, w jaki sposób mówić, by utrzymać zainteresowanie słuchaczy, gdzie warto rozpowszechniać odcinki audycji, i - co ważne - jak spieniężyć swoją podcastową aktywność. Wyczerpującą wiedzą w tym zakresie podzieli się z Tobą autorka książki Anna Harężlak. Pasjonatka komunikacji w internecie i storytellingu, twórczyni podcastu "Nareszcie na swoim" [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 07 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Porywający mówca : jak brzmieć pewnie i przekonująco / Ewa Kozicka. - Gliwice : Onepress, 2023. - 279, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Nowoczesny mówca mówi do ludzi, a nie wygłasza przemówienia. Jest otwarty, życzliwy i autentyczny. Jego celem jest podzielenie się wiedzą, zainspirowanie innych, a nie zdobycie uznania i wzbudzenie podziwu ― niezależnie od tego, czy zwraca się do audytorium bezpośrednio, czy za pośrednictwem kamery, czy ma jednego odbiorcę, czy kilka tysięcy. Czy mówienie do ludzi jest trudne? Raczej nie. Wystarczy stanąć prosto, wziąć głęboki wdech, wyprowadzić głos, artykułować wyraźnie. A jednak... Jeśli kiedykolwiek zdarzyło Ci się zabrać głos w debacie, przemawiać na konferencji, odpowiadać na pytania dociekliwych dziennikarzy czy chociażby zdawać egzamin ustny, to wiesz, że mówienie bywa trudne. Oddech staje się płytki, głos niknie, jest słaby, monotonny, zamiera w gardle, a mówca brzmi niepewnie i nudno. Może być i tak, że mówi bardzo szybko i nerwowo i nagle jego głos wchodzi na wysoki rejestr, przez co nieprzyjemnie piszczy. Wtedy nawet najlepiej przygotowane merytorycznie wystąpienie nie dociera do odbiorcy. Nad głosem i sposobem mówienia warto pracować w każdym wieku i przy każdej okazji. Ta książka powstała, by Ci w tym pomóc. Znajdziesz tu 87 ćwiczeń służących wzmocnieniu głosu i poprawieniu dykcji, a także uczących ekspresyjnego sposobu wyrażania siebie i swoich przekonań. Skoro sztuka mówienia jest zbiorem reguł i zasad, których należy przestrzegać, by mowa była zrozumiała i perswazyjna, to znaczy, że każdy może tę umiejętność opanować. Może się nauczyć brzmieć pewnie i przekonująco, a przy tym być autentycznym, pozostawać sobą [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 80 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szkoła retoryki : jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać / Przemysław Kutnyj. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 280, [6] stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Konkretnie. Precyzyjnie. Przekonująco. Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykształcenia. Rola retoryki w naszych czasach wcale nie zmalała. Przeciwnie - zdolność do precyzyjnego i efektywnego wyrażania swoich myśli w rozmowach, sztuka słuchania i kreowania odpowiadającej naszym intencjom korespondencji mogą zdecydować (i często decydują) o przewadze osoby sprawnie posługującej się słowem nad osobami, którym przychodzi to z trudem. Niektórzy z nas mają pod tym względem łatwiej - po prostu rodzą się retorami. Tych jest zdecydowanie mniej i jeśli nie należysz do ich grona, to nic straconego. Sztuki retoryki można się nauczyć, poznając jej zasady i trenując je w praktyce [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Książka
W koszyku
Vademecum allegrowicza : sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic / Paweł Mielczarek. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 133 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Czy polecasz tego allegrowicza? Praktycznie każdy, kto zaczyna przygodę ze sprzedażą w sieci, jako pośrednika rozważa Allegro. I nic w tym dziwnego. „Pomarańczowy portal”, mimo upływu lat i coraz liczniejszej konkurencji, pozostaje hegemonem polskiego rynku sprzedaży internetowej. Platforma pozwala dotrzeć do 20 milionów klientów każdego miesiąca. Ta zawrotna liczba wynika z tego, że aż 80 procent polskich internautów wymienia Allegro jako swoje ulubione miejsce zakupów. Tych faktów nie mogą zlekceważyć ani początkujący, ani doświadczeni sprzedawcy. Jak to się stało, że to właśnie Allegro osiągnęło sukces? Co sprawiło, że polski portal sprzedażowy skutecznie się opierał ― i wciąż się opiera ― ekspansji światowego giganta, jakim jest Amazon? W czym jest równie dobry, a nawet lepszy od najlepszych w branży? I jakie narzędzia oferuje swoim użytkownikom? Ta książka udziela odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące pomarańczowego portalu i podpowiada, jak efektywnie korzystać z proponowanych na nim rozwiązań, by sprzedawać więcej, szybciej i mniejszym kosztem własnym. Pozycja obowiązkowa dla każdego początkującego e-sprzedawcy! [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wszystko, co musisz wiedzieć o swojej pensji, ale dotąd nie miałeś kogo o to zapytać Rozmowa o pensji należy do tych, do których nikt nas nie przygotowuje. Ani w domu, ani w szkole, ani na studiach ― nawet ekonomicznych ― nie skupiamy się na tym, co naprawdę potrafimy i jak wyceniamy swoje umiejętności. Często nie wiemy nawet, jaka miesięczna kwota wynagrodzenia byłaby dla nas satysfakcjonująca. Zwykle nie mamy też pojęcia, skąd się bierze określona kwota na naszej umowie z pracodawcą, skąd się biorą pieniądze na tę wypłatę ani ile jest warta nasza praca. Tymczasem odpowiedzi na te pytania uświadamiają nam, ile powinniśmy rzeczywiście zarabiać, albo czy nadszedł czas na podwyżkę czy poszukiwanie innej pracy. Oto książka, która pomoże Ci uzupełnić lukę w Twojej wiedzy dotyczącej wynagrodzenia. Dowiesz się z niej wszystkiego, co warto wiedzieć o własnej pensji. Poznasz różnicę między kwotą brutto i netto, nauczysz się szacować, ile pieniędzy wnosisz do firmy, a także czy wypłacana kwota faktycznie odpowiada Twoim umiejętnościom. Zrozumiesz wszystkie tajemnice paska płacowego, premii, prowizji i nagród finansowych. Przyjrzysz się różnym źródłom informacji o wysokości płac i przeanalizujesz ich rzetelność. Bogatszy o wiedzę z zakresu statystyki i ekonomii, wreszcie odczarujesz dla siebie własne zarobki. Dzięki temu przygotujesz się dobrze do rozmowy o ewentualnej podwyżce lub stawce wynagrodzenia, o jakie możesz realnie powalczyć w procesie rekrutacji. A może stwierdzisz, że zasługujesz na więcej i zdecydujesz się na zmianę pracy lub założenie własnej firmy? [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przepracowanie, zmęczenie, niedospanie, permanentny stres. Znasz te stany? No, dalej, ruszaj spełniać oczekiwania! Dzień po dniu pracuj nad sobą, stawaj się coraz bardziej idealną szefową, menedżerką, pracowniczką, żoną, matką, kochanką, sprzątaczką, praczką. Już, teraz, wykaż się, świat chce, byś był wspaniałym, idealnym mężem, ojcem, dyrektorem, pracownikiem, przyjacielem czy majsterkowiczem. W każdej z ról perfekcja! Masz na to siłę? Masz energię? Wreszcie: masz jeszcze ochotę? Autorka tej książki także pewnego dnia poczuła, że poświęcanie się i spełnianie cudzych oczekiwań to droga donikąd. Miała odwagę, by przyjrzeć się temu, co czuje, co myśli i czego chce - serce, umysł, ciało. Kierunkowskazem w jej poszukiwaniach były i są balans, bycie wystarczającym i po prostu radość życia. My, zwykli ludzie, jesteśmy tu w końcu po to, by po prostu żyć pełnią życia, ale na własnych zasadach. Na sto albo tyle procent, ile my zechcemy. Praca, rozwój, pasja w odpowiedniej proporcji, tak aby uzyskać równowagę. Możemy przy okazji realizować swoje pasje, możemy się rozwijać, możemy pracować, kochać, przyjaźnić się z innymi. Warunek: w tym wszystkim powinniśmy wyluzować. Nic na siłę, nic do oporu, zero niepotrzebnej spiny. Książka, którą trzymasz w ręku, to zbiór doświadczeń autorki, od coachingu, psychologii i psychoterapii po NLP, hipnozę, reiki, ho'oponopono, thetahealing itp. To siedem kroków odpuszczania, które powstały właśnie po przetestowaniu na sobie przeróżnych sposobów, jak naprawdę sobie samemu odpuścić i złapać upragniony dystans. Bo gdy masz wyje**ne, to jest Ci dane. Sprawdź sam! [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kupiec alfa : przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach / Adrian Prościak. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 276, [4] strony : ilustracje ; 21 cm.
Relacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najbardziej korzystnych dla siebie warunkach. Ci drudzy chcą rzecz jasna kupić, ale po pierwsze dokładnie to, co jest potrzebne ich firmie, a po drugie w możliwie najlepszej cenie… Przy czym wyrażenie „najlepsza cena” dla zakupowca oznacza coś wręcz przeciwnego niż dla handlowca. W związku z tym sprzedawcy nieustannie uzbrajają się w nowe triki, przed którymi uczą się bronić zakupowcy ... i tak to się toczy. Autor tej książki wie, o czym pisze. Jako zakupowiec bowiem jest aktywny od wielu lat, zakupy to jego źródło utrzymania, ale też wielka pasja, którą zdecydował się podzielić z czytelnikami za pośrednictwem tego poradnika. Jeśli zatem chcesz przyswoić główne zasady rządzące zakupami i skorzystać zarówno z przystępnie zaprezentowanej wiedzy teoretycznej, jak i doświadczeń praktyków, nie czekaj ... czytaj! [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM.34796 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych. Ten poradnik stanowi świetne wprowadzenie do marketingu i analityki biznesowej online dla osób, które dopiero zapoznają się z tym tematem. To nie tylko przegląd narzędzi współczesnego analityka. Autorka opisuje również kompetencje, które będą potrzebne osobom z branży w najbliższej przyszłości, wskazuje miejsca, gdzie już można je zdobywać, wreszcie podpowiada, jakie umiejętności trzeba mieć, by otrzymać wymarzoną pracę w firmach zajmujących się danymi cyfrowymi [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Traktaty, które uczą zwyciężać. Sztuka wojny Sun Tzu i Metody wojskowe Sun Pina to kanon literatury militarystycznej. Liczące około 2500 lat traktaty zadziwiają swoją ponadczasowością i walorami poznawczymi. Z każdego odtworzonego i przetłumaczonego przez współczesnych badaczy zdania bije ogromna wiedza mająca zastosowanie nie tylko na prawdziwym polu bitwy, ale także w wielu innych sferach życia - w walce o rynek toczonej między przedsiębiorstwami, w motywowaniu ludzi do wydajniejszej pracy czy w rozwiązywaniu osobistych problemów. To wszystko dzięki dualnemu charakterowi rad udzielanych przez tych dwóch wielkich strategów - dosłownemu i metaforycznemu. Dlatego współcześni czytelnicy nie muszą znać historii starożytnej chińskiej wojskowości, aby skorzystać z potencjału, jaki kryją w sobie myśli dwóch wielkich przedstawicieli rodziny Sun. Dzięki temu poprawionemu i poszerzonemu o elementy dodatkowe wydaniu każdy może odświeżyć swoją znajomość Sztuki wojny, a także zagłębić się bardziej w kulturę Państwa Środka poprzez lekturę 36 forteli. Nie są one sformalizowanym dziełem, lecz stanowią swoisty zbiór powiedzeń wywodzących się z myśli politycznej i militarystycznej lub z nią powiązanych. Funkcjonujące współcześnie jako wyrażenia idiomatyczne są dowodem na przetrwanie tej myśli do czasów obecnych. Ich znaczenie jest równie istotne co kiedyś, a Chińczycy często posługują się nimi w celu opisania różnych podstępów, wybiegów i zmyłek. To prawdziwa gratka zarówno dla koneserów, jak i dla osób, które dopiero pierwszy raz sięgną po Sztukę wojny [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 355 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dowodzenia (w biznesie) ucz się od najlepszych! Kto stoi na czele organizacji i stara się skutecznie nią kierować, doskonale wie, że wiąże się to z koniecznością pokonywania różnego rodzaju wyzwań. Szefowanie nigdy nie było łatwe, jednak szczególnie ostatnie lata, w których doświadczyliśmy pandemii, wojny, kryzysu energetycznego, masowych zmian w światowej polityce i gospodarce, stały się dla przedsiębiorców i menedżerów prawdziwym poligonem doświadczalnym. W trudnych momentach biznes chętnie sięga po wiedzę i taktyki, jakimi dysponują wojskowi. Doświadczeni dowódcy są więc zatrudniani jako konsultanci i szkoleniowcy w firmach, które stają w obliczu przełomu. Z takimi sytuacjami bowiem wojskowi potrafią sobie radzić, wszak na tym polega ich praca ― nie tylko na polu bitwy, ale też przy usuwaniu skutków klęsk żywiołowych, wypadków, awarii. Ten poradnik stanowi efekt kilkuletniej współpracy szkoleniowej i doradczej dwojga autorów: związanej z biznesem Ewy Wilmanowicz i czynnego żołnierza sił zbrojnych, pułkownika Krzysztofa Leszczyńskiego. Zgromadzona przez nich wiedza dotycząca taktyk wojskowych i możliwości zastosowania ich w biznesie przyda się zarówno freelancerom, jak i właścicielom mniejszych i większych firm, a także międzynarodowych korporacji [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy można inwestować prosto i skutecznie? Bez stresu, bez wybierania poszczególnych spółek i śledzenia codziennych wiadomości? Czy można poświęcać na inwestowanie trzydzieści minut rocznie? Można, paradoksalnie trzeba ― i każdy może się tego nauczyć. Pasywna rewolucja, fundusze indeksowe i ETF-y, dostępne od ponad trzydziestu lat na Zachodzie, dotarły do polskich inwestorów. Jeżeli chcesz efektywnie i bezpiecznie pomnażać oszczędności, zbuduj zdywersyfikowany, globalny portfel inwestycyjny, obejmujący kilka tysięcy światowych spółek, obligacje, metale szlachetne czy nieruchomości. Ta książka z całą pewnością zburzy Twoje inwestycyjne przekonania ― a kiedy to zrobi, już nigdy nie pomyślisz o inwestowaniu w inny sposób. Autor wyjaśnia w niej, dlaczego należy postępować wbrew intuicji. Nie prognozuj przyszłości, a skup się na dywersyfikacji i obniżeniu opłat i podatków, które sieją spustoszenie w portfelu inwestycyjnym. To podejście do inwestowania, które rekomenduje inwestor legenda, sam Warren Buffett. Dowiedz się, w co inwestować, a także jak opracować zadziwiająco prostą, skuteczną strategię inwestycyjną, dzięki czemu unikniesz kosztownych błędów. Ten podręcznik pasywnego inwestowania krok po kroku pokaże Ci, jak zbudować portfel inwestycyjny ― od selekcji i sprawdzenia ETF-ów po legalną optymalizację podatków. Z taką wiedzą będziesz spać spokojnie i zrealizujesz swoje finansowe cele [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 336 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M.32128 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM.34589 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Coraz częściej w opracowaniach i artykułach psychologicznych termin narcyzm zestawia się ze słowem epidemia, co ma świadczyć o tym, że jest to zjawisko powszechne. Czy to oznacza, że nagle na świecie przybyło narcyzów, i to w niewyobrażalnej dotąd liczbie? A może to sprawka ułatwiających autopromocję technologii i mediów społecznościowych, za sprawą których znaczna część tego zjawiska po prostu się ujawniła, przez co mogliśmy zauważyć, że cechy związane z narcystycznym zaburzeniem osobowości występują u ludzi częściej, niż dotąd sądziliśmy? Wystarczy przerzucić kilka telewizyjnych kanałów, by trafić na narcyza wśród polityków czy celebrytów, albo posurfować po internecie, by natknąć się na influencerów, których narcyzm stał się skutecznym narzędziem budowania własnej marki. Na szczęście telewizor można wyłączyć, a przeglądanie mediów społecznościowych zamienić na pożyteczniejsze zajęcie. Problem zaczyna się wówczas, kiedy narcyz spogląda na nas nie z ekranu telewizyjnego czy z telefonu, ale na przykład zza biurka szefa w pracy. Jego tak łatwo wyłączyć się nie da. A jeszcze trudniej jest z narcyzem, z którym łączą nas więzy rodzinne, miłosne lub przyjacielskie. Życie w towarzystwie narcyza, a właściwie dowolny rodzaj interakcji z kimś takim, zawsze ma swój koszt. Rachunek ten opłacamy stresem, zmęczeniem, energetycznym wyczerpaniem, w końcu własnym zdrowiem. Stąd tak ważne jest, aby nauczyć się przed narcyzami chronić. By to było możliwe, musimy zdobyć dwie umiejętności. Po pierwsze: w porę się zorientować, czy mamy do czynienia z narcyzem i czego możemy się po nim spodziewać. Po drugie: umieć się przed nim bronić, czyli nie pozwolić mu, by odebrał nam energię, dobre samopoczucie czy wręcz zawładnął naszym życiem. I temu celowi służy ta książka. Zawarte w niej informacje pozwalają odróżnić, z jakim rodzajem narcyzmu możemy mieć do czynienia, po jakich cechach i stosowanych strategiach rozpoznać narcyza, w jakich środowiskach się go spodziewać, wreszcie ― jak sobie z nim radzić. I co równie istotne, przy okazji sprawdzimy, czy sami (nawet nieświadomie) nie sięgamy po narcystyczne zachowania, czym po prostu krzywdzimy innych [opis wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 616 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej