Psychologia biznesu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(14)
Forma i typ
Książki
(13)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Baśniowa (W48)
(2)
Wypożyczalnia Pod Skrzydłami (W75)
(3)
Wypożyczalnia Przystanek Książka (W93)
(1)
Wypożyczalnia Przy Baleya (W99)
(2)
Wypożyczalnia XI Czytelnia Naukowa (XI)
(7)
Autor
Blanchard, Kenneth H. (1939- )
(1)
Blanchard, Madeleine
(1)
Blanchard, Marjorie (1940- )
(1)
Blanchard, Scott
(1)
Bullock, Dan (1983- )
(1)
Carew, Donald
(1)
Chang, Jill
(1)
Cialdini, Robert B. (1945- )
(1)
Conley, Randy
(1)
Cuff, Kathy
(1)
Demarest, Garry
(1)
Diaz-Ortiz, Claire (1982- )
(1)
Dziewońska, Dorota
(1)
Edmonds, Chris
(1)
Finch, Fred
(1)
Fortuna, Paweł
(1)
Fowler, Susan (ok. 1990- )
(1)
Glaser, Robert
(1)
Goldstein, Noah J
(1)
Good, Lael
(1)
Grabarczyk-Kostka, Wisława
(1)
Halsey, Victoria
(1)
Hawkins, Laurence
(1)
Hoekstra, Judd
(1)
Józefowicz, Barbara (1980- )
(1)
Kandarian, Fay
(1)
Kaplan, Steve (1960- )
(1)
Kolbusz, Wiesław (1959- )
(1)
Kowalik, Filip
(1)
Leszczyński, Krzysztof (1975- )
(1)
Lipa, Michał
(1)
Martin, Steve J
(1)
Miller, Linda G. (1953- )
(1)
Oksanowicz, Paweł (1970- )
(1)
Parisi-Carew, Eunice
(1)
Radłowski, Grzegorz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Randolph, W. Alan (1946- )
(1)
Ripley, Jane
(1)
Rożnowski, Bohdan
(1)
Santorski, Jacek (1951- )
(1)
Sałbut, Bartosz
(1)
Skoczylas, Grażyna
(1)
Stoner, Jesse (1949- )
(1)
Sutherland, Rory (1965- )
(1)
Szadkowski, Paweł
(1)
Sánchez, Raúl (1977- )
(1)
Sánchez, Rod
(1)
Słotwiński, Michał
(1)
Tett, Gillian (1967- )
(1)
Wilmanowicz, Ewa
(1)
Wojtczak, Ewa
(1)
Zigarmi, Drea
(1)
Zigarmi, Patricia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(13)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(13)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Freelancer
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(4585)
Przyjaźń
(2656)
Rodzina
(2564)
Miłość
(2029)
Relacje międzyludzkie
(1995)
Psychologia biznesu
(-)
Tajemnica
(1857)
II wojna światowa (1939-1945)
(1781)
Śledztwo i dochodzenie
(1696)
Zabójstwo
(1386)
Dzieci
(1219)
Nastolatki
(1202)
Magia
(1170)
Literatura polska
(1158)
Dziewczęta
(1138)
Uczniowie
(1136)
Rodzeństwo
(1110)
Zwierzęta
(1095)
Pisarze polscy
(1076)
Życie codzienne
(1070)
Policjanci
(1049)
Małżeństwo
(996)
Żydzi
(901)
Sekrety rodzinne
(887)
Język polski
(880)
Władcy
(867)
Filozofia
(776)
Psy
(752)
Ludzie a zwierzęta
(743)
Polacy za granicą
(730)
Osoby zaginione
(723)
Uprowadzenie
(718)
Uczucia
(711)
Przestępczość zorganizowana
(695)
Wychowanie w rodzinie
(659)
Politycy
(636)
Koty
(630)
Boże Narodzenie
(611)
Dziennikarze
(607)
Trudne sytuacje życiowe
(604)
Matki i córki
(603)
Arystokracja
(600)
Poszukiwania zaginionych
(594)
Historia
(592)
Polityka wewnętrzna
(589)
Podróże
(582)
Relacja romantyczna
(568)
Mężczyzna
(567)
Kultura
(564)
Zakochanie
(563)
Chłopcy
(549)
Wojsko
(544)
Wakacje
(538)
Polityka
(526)
Prywatni detektywi
(512)
Polityka międzynarodowa
(508)
Zemsta
(504)
Zdrowe odżywianie
(499)
Zarządzanie
(489)
Samorealizacja
(486)
Lekarze
(476)
Wybory życiowe
(474)
Seryjni zabójcy
(461)
Literatura
(441)
Obyczaje i zwyczaje
(441)
Tematy i motywy
(439)
Dojrzewanie
(437)
Pisarze
(432)
Dziadkowie i wnuki
(428)
Samotność
(424)
Wojna
(407)
Holokaust
(405)
Aktorzy polscy
(401)
Przedsiębiorstwo
(401)
Psychologia dziecka
(401)
Walka dobra ze złem
(397)
Duchy
(395)
Szlachta
(392)
Śmierć
(390)
Ojcowie i córki
(385)
Powstanie warszawskie (1944)
(384)
Zabójstwo seryjne
(384)
Młodzież
(382)
Wsie
(381)
Matematyka
(369)
Sieroty
(364)
Życie seksualne
(360)
Zjawiska paranormalne
(355)
Język angielski
(350)
Matura
(347)
PRL
(347)
Studenci
(347)
Czarownice i czarownicy
(346)
Władza
(345)
Język polski (przedmiot szkolny)
(344)
Sztuka
(340)
Osoby w wieku starszym
(338)
Internet
(334)
Nauczyciele
(333)
Wychowanie
(331)
Turystyka
(326)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Poradnik
(8)
Opracowanie
(4)
Podręcznik
(1)
Raport z badań
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(9)
Zarządzanie i marketing
(6)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Czy niepozorni introwertycy mogą zostać liderami w świecie, w którym rządzą pewni siebie i zdecydowani ekstrawertycy? Jill Chang, bizneswoman z Tajwanu udowadnia, że tak. Nieśmiałe i wrażliwe osoby mają ogromny i niewykorzystany potencjał, a najlepszym case study jest jej osobista historia. Chociaż w teście osobowości Meyersa-Briggsa wskaźnik introwertyzmu Chang wyniósł 96%, odniosła ona międzynarodowy sukces. Była agentką w Major League Baseball, menedżerką w ponad dwudziestu krajach i zajmowała się filantropią na światową skalę. Chang nauczyła się akceptować własną introwersję, zamieniając ją z wady w powód, dla którego była w stanie osiągać ambitne cele i przodować w zadaniach, w których jej ekstrawertyczni koledzy zostawali daleko w tyle. Jak się okazuje, introwertycy mają szczególne zdolności przywódcze i również mogą błyszczeć na imprezach towarzyskich oraz podczas biznesowych prezentacji. Należysz do tej grupy? Dzięki wskazówkom i narzędziom zawartym w tej książce nauczysz się pokonywać bariery językowe i kulturowe, nawiązywać dobre relacje, robić postępy na ścieżce kariery i poruszać się w ekstrawertycznym środowisku bez uszczerbku dla własnego komfortu czy osobowości [opis wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mała zmiana może radykalnie zwiększyć twoją siłę perswazji! Którego słowa powinieneś zacząć dziś używać, by zwiększyć prawdopodobieństwo, że ludzie cię posłuchają, o ponad 50 procent? Czy w sytuacjach nacechowanych rywalizacją, takich jak prezentowanie oferty potencjalnemu klientowi lub rozmowa w sprawie pracy, większe szanse na odniesienie sukcesu ma pierwsza, czy ostatnia osoba? Dlaczego osoba przekonana o wyższości BMW miałaby kupić mercedesa? Czy twoje zęby rzeczywiście wydają się bielsze, kiedy myjesz je pastą produkowaną przez firmę, która wspiera inicjatywy charytatywne? Chciałbyś, żeby koledzy się z tobą zgadzali, dzieci odrabiały zadania domowe, szef dostrzegał twój prawdziwy potencjał, a sąsiedzi przestali śmiecić? Ale jak to wszystko osiągnąć? Poznając sekrety nauki perswazji. Zaktualizowane i rozszerzone wydanie klasycznego, międzynarodowego bestsellera, opartego na wynikach badań nad psychologią perswazji, zawiera wiele wartościowych spostrzeżeń, które pomogą ci zwiększyć siłę przekonywania w pracy i w domu. Autorami są najlepsi na świecie specjaliści od wywierania wpływu na ludzi. Ich książki rozeszły się na całym świecie w ponad 4 milionach egzemplarzy. Tak! zawiera mnóstwo cennych wskazówek, których nie powinieneś przegapić. Wszystkie są oparte na naukowych podstawach i pomogą ci rozwinąć umiejętność perswazji [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 A (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Forbesa)
Czuły pieniądz ma pokazać ludzki, bardziej emocjonalny wymiar kapitalizmu. Środowiska naszego życia i naszej codziennej aktywności, które od dwóch wieków permanentnie jest dehumanizowane przez całe pokolenia krytyków o lewicowych proweniencjach. Tymczasem, wbrew pozorom i ich mniemaniu, kapitalizm nie jest pomysłem na to, aby silni mogli uciskali słabych, ale sposobem w jaki ludzie realizują się w życiu społeczno-zawodowym. To nie żaden System, ale emanacja ludzkich emocji tworzących świat, w którym żyjemy. I o tym jest książka. O Kapitale Emocjonalnym, który napędza gospodarkę, tworzy nowe branże, miejsca pracy, rynki, produkty i usługi. Wszystko dzięki różnym, często sprzecznych uczuciom takim jak zaufanie i strach, chciwość i wyrzeczenie, bunt i współczucie, a na końcu szczęście, którego wszyscy pragną. Przez pryzmat takiego właśnie miksu paliwowego książka opisuje współczesny kapitalizm. Co więcej, póki ludzkie emocje podtrzymują płomień pod tym paleniskiem świat wciąż będzie się rozwijać, a gospodarka bez wytchnienia rosnąć [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia biznesu : psychologia w biznesie / redakcja naukowa Bohdan Rożnowski, Paweł Fortuna. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : PWN, 2020. - XXI, [1], 590 stron : fotografie, ilustracje, wykres ; 29 cm.
Jak wspierać pracowników w rozwoju zawodowym? Czy istnieje idealny model przywódcy? W jaki sposób można unikać błędów w pracy? Jakie reguły obowiązują psychologa zatrudnionego w biznesie? Jak dbać o dobrostan zespołu i wzmacniać motywację pracowników? Co o tym wszystkim mówi naukowa psychologia? Psychologia biznesu pod redakcją Bohdana Rożnowskiego i Pawła Fortuny jest zbiorem specjalistycznych tekstów przygotowanych przez polskich psychologów pracy, organizacji oraz zachowań konsumenckich. To rezultat współdziałania ekspertów z wielu dziedzin, których łączy ciekawość zachowań ludzkich w przestrzeni biznesu. Publikacja prezentuje psychologię biznesu szeroko, zgodnie z aktualnymi programami kształcenia w prestiżowych ośrodkach, ale zakorzenia ją w polskich realiach, uwzględniając pokaźny dorobek polskich teoretyków i badaczy [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co wyróżnia skutecznych biznesowo i odpornych na kryzysy liderów? Co ich łączy z liderami społecznymi? Jakie dobre praktyki i zasady pomagają osiągnąć sukces dziś, a w których zapisany jest sukces jutra? Jacek Santorski - doświadczony psycholog społeczny i biznesu, twórca Akademii Psychologii Przywództwa - w rozmowie z dziennikarzem Pawłem Oksanowiczem opisuje czynnik „I”, który definiuje prawdziwie efektywnych przywódców. Dzieli się przy tym doświadczeniem i refleksjami płynącymi z kilku dekad pracy z liderami biznesu, tworzy listę kluczowych cech i kompetencji oraz podaje przykłady dobrych praktyk. Książka zawiera równie niezwykłą wymianę myśli Jacka Santorskiego z Janiną Ochojską, prezeską Polskiej Akcji Humanitarnej. Odkrywając te rozmowy oraz czynnik „I”, czytelnik znajdzie niewyczerpane źródło samorefleksji i biznesowego warsztatu. Otworzy się na bogactwo inspiracji i trafności spostrzeżeń. Wszystkim liderkom i liderom biznesu, edukacji i społecznym - tym, od których zależy jakość relacji i organizacji jutra - życzymy inspirującej lektury [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak wykorzystać ludzką skłonność do unikania wysiłku i chodzenia na skróty, by lepiej komunikować się, zarządzać i sprzedawać? Choć nie zawsze to dostrzegasz, spotykasz się z nią na każdym kroku. Zasada najniższej energii to naturalna, ewolucyjna ludzka skłonność do oszczędzania energii – powód, dla którego nie robimy rzeczy, które powinniśmy robić, a kiedy już je robimy, wybieramy tę łatwiejszą drogę. Ta niepozorna tendencja okazuje się mieć niebagatelne znaczenie dla naszej komunikacji, kształtowania dobrych i złych nawyków, dla sposobu, w jaki łączymy się w grupy i pary, sprzedajemy i kupujemy, w jaki projektujemy nasze otoczenie, zarządzamy swoimi zespołami, ale też w jaki podlegamy zarządzaniu jako podwładni. Dzięki analizie tego zjawiska dowiesz się między innymi: Jak drogą najmniejszego oporu poprowadzić klienta do decyzji o kupnie. Jak reklamować, by być zauważonym i skłonić do działania. W jaki sposób ustalać zasady, które będą przestrzegane. Jak kształtować nawyki swoje i innych. W jaki sposób formułować pytania, by uzyskać prawdziwą i precyzyjną odpowiedź. Czemu łatwiej jest być szefem despotą i czemu warto nim jednak nie być. Jak szybko dostać odpowiedź na email. Przy okazji odkryjesz, co naprawdę sprzedajemy, kiedy pracujemy, czemu pierścionek zaręczynowy powinien kosztować dwie wypłaty i dlaczego warto stosować emotikony. A także: co ma wspólnego tresura psów z codzienną rozmową z bliskimi oraz kiedy i dlaczego warto pomyśleć o zmianie pracy. To książka dla każdego, kto chce doskonalić swoje zdolności komunikacyjne i sprzedażowe oraz umiejętności przywódcze i strategiczne lub też pragnie lepiej zrozumieć motywacje stojące za ludzkimi decyzjami. Została napisana zgodnie z zasadą, którą opisuje – tak by łatwiej było kontynuować czytanie niż je przerwać: jest podzielona na krótkie rozdziały i podrozdziały, bogata w obrazowe przykłady, odniesienia, historie i ciekawostki, a także uzupełniona o notatki ułatwiające powrót do najważniejszych zagadnień i wniosków [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM 4239 (659) mp3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W czasach, gdy świat biznesu zdominowany jest przez technologię i analizę danych, Gillian Tett wzywa do zmiany sposobu myślenia – na antropologiczny (skupiony na człowieku). Po co? Aby lepiej odczytywać zachowania klientów, rynków i organizacji, a także stawić czoła wyzwaniom, z jakimi mierzy się społeczeństwo. Siła empatii uczy, jak odczytywać myśli i emocje innych ludzi, a przez to nie tylko zrozumieć inne kultury, lecz także spojrzeć na własne otoczenie z nowej perspektywy. Pokazuje, jak ta prosta, a zarazem rewolucyjna strategia przysłużyła się firmom takim jak Intel, Nestlé, General Motors, Procter & Gamble, Mars, Danica czy wielu innym oraz jak można ją wykorzystać na co dzień zarówno w życiu, jak i w biznesie. Nie wiesz, jak się zachować na spotkaniu z przedstawicielami zagranicznej firmy? Chcesz zrozumieć fenomen ekonomiczny Doliny Krzemowej? A może oglądasz obrady sejmu i zastanawiasz się, czy za chaotycznymi wystąpieniami niektórych polityków kryje się starannie przemyślana strategia? Jeśli chcesz się nauczyć, jak ważna jest empatia w biznesie i w codziennym życiu, ta książka jest właśnie dla Ciebie [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dowodzenia (w biznesie) ucz się od najlepszych! Kto stoi na czele organizacji i stara się skutecznie nią kierować, doskonale wie, że wiąże się to z koniecznością pokonywania różnego rodzaju wyzwań. Szefowanie nigdy nie było łatwe, jednak szczególnie ostatnie lata, w których doświadczyliśmy pandemii, wojny, kryzysu energetycznego, masowych zmian w światowej polityce i gospodarce, stały się dla przedsiębiorców i menedżerów prawdziwym poligonem doświadczalnym. W trudnych momentach biznes chętnie sięga po wiedzę i taktyki, jakimi dysponują wojskowi. Doświadczeni dowódcy są więc zatrudniani jako konsultanci i szkoleniowcy w firmach, które stają w obliczu przełomu. Z takimi sytuacjami bowiem wojskowi potrafią sobie radzić, wszak na tym polega ich praca ― nie tylko na polu bitwy, ale też przy usuwaniu skutków klęsk żywiołowych, wypadków, awarii. Ten poradnik stanowi efekt kilkuletniej współpracy szkoleniowej i doradczej dwojga autorów: związanej z biznesem Ewy Wilmanowicz i czynnego żołnierza sił zbrojnych, pułkownika Krzysztofa Leszczyńskiego. Zgromadzona przez nich wiedza dotycząca taktyk wojskowych i możliwości zastosowania ich w biznesie przyda się zarówno freelancerom, jak i właścicielom mniejszych i większych firm, a także międzynarodowych korporacji [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej