Marka (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(9)
Placówka
Wypożyczalnia Pod Skrzydłami (W75)
(1)
Wypożyczalnia XI Czytelnia Naukowa (XI)
(8)
Autor
Brukszo, Agnieszka
(1)
Burska, Katarzyna
(1)
Cieśla, Bartłomiej
(1)
Hartley, Kate
(1)
Kotarbiński, Jacek
(1)
Ożarowska, Aleksandra (tłumaczka)
(1)
Patkowski, Paweł
(1)
Strózik, Wojciech
(1)
Szczepański, Jarek
(1)
Tesławski, Maciej
(1)
Łaszkiewicz, Anna (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Influencerzy
(1)
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Przynależność kulturowa
Studenci
(1)
Temat
Kobieta
(4585)
Przyjaźń
(2660)
Rodzina
(2565)
Miłość
(2029)
Relacje międzyludzkie
(1995)
Marka (ekonomia)
(-)
Tajemnica
(1857)
II wojna światowa (1939-1945)
(1781)
Śledztwo i dochodzenie
(1696)
Zabójstwo
(1386)
Dzieci
(1219)
Nastolatki
(1202)
Magia
(1172)
Literatura polska
(1158)
Dziewczęta
(1144)
Uczniowie
(1136)
Rodzeństwo
(1110)
Zwierzęta
(1096)
Pisarze polscy
(1076)
Życie codzienne
(1071)
Policjanci
(1049)
Małżeństwo
(996)
Żydzi
(901)
Sekrety rodzinne
(888)
Język polski
(880)
Władcy
(867)
Filozofia
(776)
Psy
(754)
Ludzie a zwierzęta
(743)
Polacy za granicą
(730)
Osoby zaginione
(723)
Uprowadzenie
(718)
Uczucia
(712)
Przestępczość zorganizowana
(695)
Wychowanie w rodzinie
(659)
Politycy
(636)
Koty
(631)
Boże Narodzenie
(611)
Dziennikarze
(607)
Trudne sytuacje życiowe
(606)
Matki i córki
(603)
Arystokracja
(600)
Poszukiwania zaginionych
(594)
Historia
(592)
Polityka wewnętrzna
(589)
Podróże
(583)
Relacja romantyczna
(568)
Mężczyzna
(567)
Kultura
(564)
Zakochanie
(563)
Chłopcy
(552)
Wojsko
(544)
Wakacje
(541)
Polityka
(526)
Prywatni detektywi
(512)
Polityka międzynarodowa
(508)
Zemsta
(504)
Zdrowe odżywianie
(499)
Zarządzanie
(489)
Samorealizacja
(486)
Lekarze
(476)
Wybory życiowe
(474)
Seryjni zabójcy
(461)
Literatura
(441)
Obyczaje i zwyczaje
(441)
Tematy i motywy
(439)
Dojrzewanie
(438)
Pisarze
(432)
Dziadkowie i wnuki
(430)
Samotność
(424)
Wojna
(407)
Holokaust
(405)
Aktorzy polscy
(401)
Przedsiębiorstwo
(401)
Psychologia dziecka
(401)
Walka dobra ze złem
(397)
Duchy
(396)
Szlachta
(392)
Śmierć
(390)
Ojcowie i córki
(385)
Powstanie warszawskie (1944)
(384)
Zabójstwo seryjne
(384)
Młodzież
(382)
Wsie
(382)
Matematyka
(369)
Sieroty
(364)
Życie seksualne
(360)
Zjawiska paranormalne
(355)
Język angielski
(350)
Matura
(347)
PRL
(347)
Studenci
(347)
Czarownice i czarownicy
(346)
Władza
(345)
Język polski (przedmiot szkolny)
(344)
Sztuka
(340)
Osoby w wieku starszym
(339)
Internet
(334)
Nauczyciele
(333)
Wychowanie
(331)
Turystyka
(326)
Temat: czas
2001-
(3)
Gatunek
Opracowanie
(4)
Poradnik
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Hobby i czas wolny
(1)
Językoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Rozwój osobisty
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005, WM.34597 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omówiono zagadnienia dotyczące tradycyjnych influencerów i twórców cyfrowych, a także influencerów wirtualnych, których aktywność jest generowana komputerowo, między innymi z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i algorytmów. Autorka podsumowuje aktualny stan wiedzy w obu obszarach oraz wskazuje skuteczne praktyki pomocne w przygotowywaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem cyfrowych i wirtualnych influencerów. Ponadto systematyzuje zagadnienia związane z konsumentem oraz marką w gospodarce cyfrowej, co stanowi punkt wyjścia do zaprezentowania istoty i charakteru influencer marketingu, a także obszarów niezbędnych do opracowania strategii influencer marketingu. Książka jest adresowana do każdego, kto chce nabyć, ugruntować i pogłębić wiedzę oraz poszerzyć kompetencje związane z influencer marketingiem [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M.30689 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podcast od podstaw : zbuduj zasięgi, markę i rozwiń biznes / Wojciech Strózik. - Wydanie I. - Warszawa : Mt biznes, 2023. - 280 stron : ilustracje ; 22 cm.
Prawdziwa skarbnica wiedzy, oparta na praktyce i sukcesie autora, którego podcasty przesłuchano już ponad 2,5 mln razy! Ten poradnik w prosty i zrozumiały sposób wprowadzi cię w świat podcastów. Twórca dwóch popularnych podcastów odkryje przed tobą wszystkie kulisy ich tworzenia. W pełnej praktycznych treści książce napisanej bez zbędnych dygresji znajdziesz niezastąpione wskazówki i techniki, które pomogą ci w przygotowaniu i promocji swojego materiału. Odkryj tajniki fascynującego świata podcastów i dowiedz się: od czego zacząć, jak wybrać odpowiedni temat, jakiego sprzętu użyć, na co zwracać uwagę jak skutecznie dotrzeć do słuchaczy, jak monetyzować podcastowe treści. Wojciech Strózik dzieli się sprawdzonymi strategiami promocji, które pozwolą ci dotrzeć do szerokiej publiczności i zdobyć lojalnych słuchaczy. Poznasz sekrety budowania marki osobistej i efektywnego marketingu podcastowego. Znajdziesz tu także inspirujące komentarze innych internetowych twórców. Zapewnią ci one motywację i dodadzą pewności siebie podczas tworzenia własnych nagrań. Czas zrealizować swoje podcastowe marzenia! Nie przegap tej wyjątkowej okazji i sięgnij po książkę Podcast od podstaw już teraz. Na jej stronach znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby rozpocząć swoją podcastową przygodę. Nie czekaj. Zacznij działać już dzisiaj! Wojciech Strózik jest doświadczonym menedżerem, twórcą internetowym oraz trenerem, autorem dwóch popularnych podcastów: „Rozwój Osobisty Dla Każdego” oraz „Bajkowy Podcast”. Jest pomysłodawcą i uczestnikiem projektu Najlepsze Polskie Podcasty, a także współorganizatorem największej w Polsce konferencji poświęconej podcastom PyrCaster. Jego celem jest pomagać i inspirować do działania. Udziela wsparcia w obszarach kompetencji miękkich, marki osobistej, komunikacji, rozwoju zawodowego, kompetencji menedżerskich oraz tworzenia podcastów [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 07 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej