Gry w karty
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(124)
Forma i typ
Gry i zabawki
(99)
Książki
(23)
Proza
(21)
Audiobooki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(130)
wypożyczone
(24)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Baśniowa (W48)
(2)
Wypożyczalnia Pod Skrzydłami (W75)
(7)
Wypożyczalnia Przy Zawiszy (W76)
(1)
Wypożyczalnia Przystanek Książka (W93)
(1)
Wypożyczalnia Piątka (BD5)
(7)
Czytelnia Piątka (BD5)
(1)
Wypożyczalnia Przystanek Książka (BD41)
(45)
Wypożyczalnia Przy Baleya (BD48)
(45)
Wypożyczalnia Skarżyńskiego (BD68)
(46)
Wypożyczalnia XI Czytelnia Naukowa (XI)
(1)
Autor
Carroll, Lewis (1832-1898)
(21)
Chiacchiera, Martino
(16)
Sorrentino, Silvano
(15)
Tenniel, John (1820-1914)
(10)
Bontempi, Alberto (1975- )
(6)
Minor, Marcin
(6)
Marianowicz, Antoni (1924-2003)
(5)
Skłodowska, Ola
(5)
Słomczyński, Maciej (1920-1998)
(5)
Baranowski, Marek
(4)
Maj, Arkadiusz (gry planszowe)
(4)
Coimbra, Miguel
(3)
Małecki, Łukasz
(3)
Morawska, Maria (tłumacz)
(3)
Ambrzykowski, Michał (1988- )
(2)
Baltyn, Hanna (1956-2014)
(2)
Bauza, Antoine (1978- )
(2)
Bernon, Guillaume
(2)
Bukowski, Adam (gry planszowe)
(2)
Carroll, Lewis (1832-1898). Alicja po drugiej stronie zwierciadła
(2)
Cathala, Bruno (1963- )
(2)
Czerwiński, Tomasz (1950- )
(2)
Dupont, Thomas
(2)
Jakimiec, Agata
(2)
Kortas, Paulina
(2)
Kozak, Jolanta (1951- )
(2)
Ladagnous, Arnaud
(2)
Landart, Jeanne
(2)
Mosz, Gosia
(2)
Pertoft, Björn
(2)
Rosenberg, Uwe (1970- )
(2)
Sadkowska, Danuta
(2)
Szyma, Rafał (1981- )
(2)
Szynkarewicz, Olesia
(2)
Wiatrzyk, Kamila
(2)
Wojda-Wołkowycki, Rafał
(2)
Łotysz, Agnieszka
(2)
Żabicka, Monika
(2)
Alcouffe, Christine (1987- )
(1)
Alspach, Ted
(1)
André, Mark (1964- )
(1)
Batts, Gus
(1)
Bauza, Antoine
(1)
Bejda, Sławomir
(1)
Berdal, Pauline
(1)
Bertin, Cyrille
(1)
Besi, Alberto
(1)
Blondel, Cyril
(1)
Bolek, Joanna
(1)
Bolik, Tomasz
(1)
Bony
(1)
Bossart, Charles
(1)
Burzyńska, Patrycja
(1)
Bösch, Holger
(1)
Cabrero, Domingo
(1)
Cochard, David
(1)
Collins, Joan (1933- )
(1)
Czaplicki, Maciej
(1)
Damant, Aurore
(1)
Daujean, Cyrille
(1)
De Schrijver, Maarten
(1)
Delval, Julien (1972- )
(1)
Delven, Randy
(1)
Detner, Małgorzata
(1)
Djib
(1)
Dombayan, Susanna
(1)
Dougherty, Rob (1969- )
(1)
Dworak, Krzysztof
(1)
Eisner, Tim
(1)
Elias, Skaff
(1)
Evarts, Denise
(1)
Evarts, Madeleine
(1)
Evarts, Max
(1)
Evarts, Miranda
(1)
Falkowska, Ewa
(1)
Fedotova, Nadegda
(1)
Fehr, Daniel
(1)
Fernández, José Manuel
(1)
Frago, Robert
(1)
Frankland, David
(1)
Free, Pamela J
(1)
Freudenreich Oliver
(1)
Gajek, Grzegorz (1987- )
(1)
Garfield, Richard
(1)
Garrett, J
(1)
Gesualdi, Vito (1985- )
(1)
Gevorkyan, Hrach
(1)
Gimmler, Thorsten (1966- )
(1)
Giżyński, Wojciech
(1)
Gołdyn, Izabela
(1)
Griffon, Julien
(1)
Gruhl, Ken
(1)
Hach, Hjalmar
(1)
Hegen, Marvin
(1)
Heuser, Christian
(1)
Hwang, Hope S
(1)
Hwang, Hope S. Najemnicy
(1)
Inman, Matthew (1982- )
(1)
Joassin, Vincent
(1)
Jung, Yeon-Min
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(59)
2010 - 2019
(43)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(7)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(88)
1801-1900
(21)
Kraj wydania
Polska
(121)
Wielka Brytania
(3)
Język
polski
(118)
angielski
(4)
wiele języków
(2)
czeski
(1)
węgierski
(1)
rosyjski
(1)
słowacki
(1)
Odbiorca
Dzieci
(79)
Młodzież
(56)
9-13 lat
(19)
Dorośli
(18)
14-17 lat
(15)
6-8 lat
(5)
0-5 lat
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(21)
Temat
Alicja w Krainie Czarów (postać fikcyjna)
(21)
Halucynacje
(21)
Kot z Cheshire (postać fikcyjna)
(21)
Lustra
(21)
Szachy
(21)
Szalony Kapelusznik (postać fikcyjna)
(21)
Escape rooms
(11)
Czarodzieje
(5)
Magia
(5)
Zwierzęta
(4)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(3)
Carroll, Lewis (1832-1898)
(2)
Koty
(2)
Muzea
(2)
Śledztwo i dochodzenie
(2)
Alchemicy
(1)
Alpaka (ssak)
(1)
Antonimy
(1)
Christa, Janusz (1934-2008)
(1)
Dracula (postać fikcyjna)
(1)
Duchy
(1)
Dżungle i lasy deszczowe
(1)
Fantastyka
(1)
Gra słów
(1)
Iluzjoniści
(1)
Jednorożec (stworzenie fantastyczne)
(1)
Kajko i Kokosz (postacie fikcyjne)
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Kreatywność
(1)
Kruk
(1)
Lamy (ssaki)
(1)
Las
(1)
Literatura angielska
(1)
Napoje magiczne
(1)
Opieka nad zwierzętami
(1)
Pamięć
(1)
Parki i ogrody
(1)
Podróże w czasie
(1)
Postacie fikcyjne
(1)
Postacie mitologiczne
(1)
Postać literacka
(1)
Powieść
(1)
Psy
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Sen
(1)
Sfinks (zwierzę mitologiczne)
(1)
Skarby
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Sowy
(1)
Szkoły magii
(1)
Uczucia
(1)
Uprowadzenie
(1)
Yōkai
(1)
Temat: dzieło
Alice's adventures in Wonderland
(2)
Kajko i Kokosz
(1)
Temat: miejsce
Kraina Czarów (kraina fikcyjna)
(21)
Amazonia
(1)
Egipt
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Gatunek
Powieść
(56051)
Opowiadania i nowele
(14105)
Film fabularny
(8947)
Wydawnictwa popularne
(5503)
Powieść obyczajowa
(4433)
Gry w karty
(-)
Biografia
(4271)
Kryminał
(4234)
Poradnik
(4121)
Podręczniki akademickie
(3976)
Dramat filmowy
(3873)
Opracowanie
(3659)
Thriller
(3545)
Wiersze
(3120)
Komedia
(2781)
Podręcznik
(2730)
Adaptacja filmowa
(2712)
Fantasy
(2521)
Manga
(2391)
Komiks
(2281)
Publikacje dla dzieci
(2157)
Film animowany
(2134)
Antologia
(2093)
Pamiętniki polskie
(1895)
Przewodnik turystyczny
(1800)
Fantastyka
(1771)
Materiały pomocnicze
(1754)
Romans
(1668)
Film dla dzieci
(1583)
Encyklopedia
(1291)
Reportaż
(1276)
Film przygodowy
(1271)
Serial filmowy
(1197)
Publicystyka polska
(1191)
Pamiętniki i wspomnienia
(1176)
Literatura polska
(1154)
Publikacja bogato ilustrowana
(1100)
Książka obrazkowa
(1091)
Powieść historyczna
(1068)
Lektura z opracowaniem
(1003)
Poezja dziecięca polska
(987)
Science fiction
(865)
Powieść przygodowa
(863)
Film sensacyjny
(839)
Dokumenty dźwiękowe
(821)
Film dokumentalny
(771)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(748)
Film familijny
(713)
Horror
(711)
Monografia
(705)
Film obyczajowy
(683)
Gry planszowe
(680)
Wywiad dziennikarski
(633)
Materiały konferencyjne
(595)
Album
(594)
Saga rodzinna
(570)
Film biograficzny
(539)
Przepisy kulinarne
(522)
Literatura
(516)
Literatura dziecięca polska
(508)
Melodramat
(488)
Dramat polski
(484)
Materiały pomocnicze dla szkół
(482)
Powieść psychologiczna
(482)
Praca zbiorowa
(480)
Poezja polska
(474)
Film wojenny
(468)
Esej
(457)
Książki dla małych dzieci
(448)
Dokumenty elektroniczne
(438)
Publikacja z dużymi literami
(422)
Literatura podróżnicza polska
(412)
Muzyka rozrywkowa
(412)
Publicystyka
(402)
Pamiętniki amerykańskie
(386)
Film muzyczny
(372)
Piosenka polska
(367)
Adaptacja literacka
(331)
Film historyczny
(326)
Powieść biograficzna
(315)
Ćwiczenia i zadania
(311)
Gry i zabawy umysłowe
(308)
Film kostiumowy
(306)
Reportaż polski
(305)
Rock
(280)
Film akcji
(276)
Pieśń i piosenka
(263)
Szkice literackie polskie
(263)
Pamiętniki angielskie
(262)
Słownik języka polskiego
(255)
Słownik biograficzny
(254)
Bajki i baśnie
(253)
Książka-zabawka
(244)
Relacja z podróży
(238)
Gry i zabawy
(235)
Film polski
(234)
Film psychologiczny
(234)
Encyklopedia polska
(227)
Fotografia polska
(225)
Broszura
(219)
Dystopia
(218)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
124 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : w Krainie Czarów / autorzy: Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje: Alberto Bontempi, tłumaczenie Ola Skłodowska. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, © 2023. - 1 gra (64 duże karty z zagadkami, 1 lusterko, 1 nic) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 4x11x15 cm.
Gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół, bądź samotnego śmiałka. Nic tu nie jest takie, jakim się wydaje. Wyruszcie w niezapomnianą podróż do Krainy Czarów, gdzie czekają na Was Szalony Kapelusznik, Biały Królik, Kot z Cheshire i wiele innych niesamowitych postaci. Zanurzcie się w świecie absurdu i spróbujcie zrozumieć jego szaloną logikę! W Krainie Czarów możecie przeżyć wspaniałe przygody, ale musicie być też ostrożni, by nie postradać zmysłów i nie dać się złapać Królowej Kier, która na pewno będzie chciała skrócić Was o głowy! Czy jesteś gotowy na przygodę w krainie czarów? [opis wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 289 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 256 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : zagadka sfinksa / autorzy: Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2020. - 1 gra (60 dużych kart z zagadkami) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x15 cm.
6 część bestsellerowej serii Escape Room. Wcielcie się w postać turystów, którzy podczas przygody pełnej niebezpieczeństw muszą rozwiązać zagadkę tajemniczego Sfinksa. Spieszcie się, ponieważ czas ucieka. Klimat starożytnego Egiptu. Nowe, zaskakujące zagadki [opis wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 0299 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 202 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : zamek Drakuli / autorzy: Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje Alberto Bontempi ; tłumaczenie Ola Skłodowska. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2022. - 1 gra (64 dużych kart, 1 stara księga) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 4x11x16 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 11 cm).
Zamek Draculi to 9 tytuł z serii gier kooperacyjnych inspirowanych prawdziwymi escape roomami. Gra karciana jest przeznaczona dla grupy przyjaciół, bądź samotnego śmiałka. Późnym wieczorem, kilka dni przed Halloween, wchodzisz na strych w poszukiwaniu przebrania. Zamiast niego wśród zakurzonych pudeł znajdujesz zapomnianą księgę. Kiedy po nią sięgasz, słyszysz dzwonek do drzwi. Cóż za dziwny zbieg okoliczności! Listonosz podaje ci pożółkły list od hrabiego Vlada D. Okazuje się, że księga to jego własność i żąda, byś zwrócił ją osobiście. Czy jesteś gotowy na przygodę w Transylwanii? [opis wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 209 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 211 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kryminalne zagadki : niefortunny spadek / autorzy: Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje: Crisiana Leone. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2023. - 1 gra (60 dużych kart z tropami, 7 kolorowych klipsów) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x15 cm.
Dreszcz emocji ukryty w talii kart! Niefortunny spadek to śledztwo ukryte w kartach, przeznaczone dla grupy przyjaciół, bądź samotnego śmiałka. Holandia, rok 1698. Cornelius Kloss, prezes spółki handlowej, zostaje znaleziony martwy w swoim gabinecie. Obok ciała ofiary śledczy odnajdują otwarty sejf, a w nim wciąż zapieczętowany testament. Kto zyskał na śmierci Corneliusa Kloosa? Jakie motywy kierowały mordercą? Uważnie zbadajcie miejsce zbrodni, wysłuchajcie zeznań świadków i odtwórzcie przebieg wydarzeń, które doprowadziły do śmierci kupca. Czy Wasza teoria okaże się prawdziwa? Czy uda Wam się rozwikłać zagadkę niefortunnego spadku? Czy potraficie połączyć zebrane dowody i rozwikłać tajemnicę? [opis wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 0328 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 218 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kryminalne zagadki : Upiór w muzeum / autorzy: Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje: Alberto Besi ; tłumaczenie Arek Maj. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2020. - 1 gra (62 duże karty z tropami, 7 kolorowych klipsów) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x15 cm.
Jesteście grupą detektywów, która została wezwana do wyjaśnienia bardzo nietypowej sprawy. Wasz zleceniodawca uważa, że muzeum nawiedził niebezpieczny upiór, który zagraża bezpieczeństwu pracowników i odwiedzających. Tylko współpracując, możecie rozwikłać tę zagadkę i dowiedzieć się, co stoi za tajemnicą upiora w muzeum. "Kryminalne Zagadki: Upiór w muzeum" to kooperacyjna gra śledcza, w której wspólnymi siłami staracie się rozwikłać sprawę tajemniczych paranormalnych zjawisk. Czy potraficie połączyć zebrane dowody i rozwikłać tajemnicę? Ta detektywistyczna gra przypadnie do gustu każdemu fanowi kryminałów i łamigłówek. Jeśli lubicie główkowanie i rozwiązywanie niesztampowych zagadek, koniecznie sprawdźcie serię Kryminalne Zagadki. Emocjonująca rozgrywka dla żądnych przygód umysłów gwarantowana! [opis wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P 0230 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 266 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kryminalne zagadki : W lustrzanym odbiciu / Autorzy: Martino Chiacchiera, Silvano Sorrentino. - Warszawa : FoxGames - Grupa Wydawnicza Foksal, 2022. - 1 gra (55 dużych kart z tropami, 7 kolorowych klipsów) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x15 cm.
"Kryminalne zagadki : W lustrzanym odbiciu" to gra detektywistyczna przeznaczona dla grupy przyjaciół, bądź samotnego śmiałka. Danielle Dove została porwana! Na szczęście kobiecie udało się zostawić wam kilka wskazówek. Podążajcie za nimi i działajcie szybko, by uratować Danielle! Przeprowadźcie śledztwo, zwracając baczną uwagę na wszelkie możliwe ślady: wycinki z gazet, zdjęcia i zeznania świadków. Dyskutujcie o swoich teoriach i odkryjcie, kto stoi za porwaniem kobiety. Czy potraficie połączyć zebrane dowody i rozwikłać tajemnicę zanim będzie za późno? [opis wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 0392 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 238 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kryminalne zagadki : Wielka gra / autorzy: Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje: Cristiana Leone ; tłumaczenie: Ola Skłodowska. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2024. - 1 gra (60 dużych kart z tropami, 7 kolorowych klipsów) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x15 cm.
Dreszcz emocji ukryty w talii kart! "Kryminalne zagadki : Wielka gra" to śledztwo ukryte w kartach, przeznaczone dla grupy przyjaciół, bądź samotnego śmiałka. Las Vegas, rok 1950. W kasynie Domein pomiędzy bossami mafii a burmistrzem toczy się gra o wysoką stawkę. Kiedy przybywasz na miejsce, dokonujesz zaskakującego odkrycia: wszyscy przy stole nie żyją! Co wydarzyło się tego wieczoru? Kto jest mordercą? Badaj poszlaki i zbieraj dowody, by rozwiązać tę tajemniczą sprawę [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P 267 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liski / autor Maciej Czaplicki ; ilustracje Małgorzata Detner. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2022. - 1 gra (24 kart przedmiotów, 24 karty koszyczków, 5 kart lisków, 5 kart wariantów) : plastik, kolor ; w pudełku 4x11x16 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 14 cm).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 213 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cartaventura : Lhasa : interaktywna gra karciana / Thomas Dupont, Arnaud Ladagnous ; ilustracje Guillaume Bernon, Jeanne Landart ; na język polski przełożył Łukasz Małecki. - Podłęże : Muduko, © 2022. - 1 gra (70 kart) : plastik, kolor ; w pudełku 5x13x13 cm + instrukcja (1 karta : ilustracje ; 9 cm).
Cartaventura: Lhasa to interaktywna gra karciana, w której gracze wspólnie doświadczają przygód osadzonych w realiach historycznych, dokonując po drodze szeregu wyborów. Wyrusz w podróż do Indii i Tybetu śladami francuskiej odkrywczyni Alexandry David-Néel. Czy uda Ci się znaleźć drogę do świątyni lub uciec przed pazurami białego tygrysa? Czy zdołasz pieszo pokonać Himalaje? Poszukasz Alexandry, a może znajdziesz inny sposób na zakończenie swoich powojennych koszmarów? Wyostrz swój zmysł wyobraźni, poznaj nowe kultury oraz poszerz wiedzę historyczną wraz z Muduko, Cartaventura: Lhasa - interaktywną grą karcianą [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P 0294 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cartaventura : Winlandia : interaktywna gra karciana / Thomas Dupont, Arnaud Ladagnous ; ilustracje Guillaume Bernon, Jeanne Landart ; na język polski przełożył Łukasz Małecki. - Podłęże : Muduko, © 2022. - 1 gra (70 kart) : plastik, kolor ; w pudełku 5x13x13 cm + instrukcja (1 karta : ilustracje ; 9 cm).
Wyrusz do krainy Wikingów, śladami odkrywcy Eryka Rudego. Czy uda Ci się udowodnić niewinność swojego ojca? Może udasz się w morską podróż do zachodnich krain, a może wcale nie opuścisz swojej kolonii na Grenlandii? Czy w obliczu niebezpieczeństwa pozostaniesz pozostaniesz wierny nordyckim bogom? CARTAVENTURA: WINLANDIA to interaktywna gra karciana, w której gracze wspólnie doświadczają przygód osadzonych w realiach historycznych, dokonując po drodze szeregu wyborów [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 0295 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Amazonia / projekt gry: Tim Eisner ; ilustracje: Vincent Dutrait. - Konin : Lucky Duck Games, [2021]. - 1 gra (140 kart lasu, 21 kart nasion, 5 kart sezonów/wzrostu, 50 żetonów, 3 odznaki Najwyższego Drzewa, 1 oznaka Największego Lasu, 2 karty pomocy, 11 kart zmiennych, 10 żetonów zwierząt, 4 początkowe karty pnia) : plastik, karton, tektura, kolor ; w pudełku 5x15x23 cm + instrukcja (2 złożone karty : ilustracje ; 19 cm).
Autor
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Gatunek
Światło słońca odbija się od tafli wody małego jeziorka, otulonego czerwonymi liśćmi bromelii. Z wody wyskakuje drzewołaz, skacząc dalej po cienkich gałęziach pobliskiego drzewa. Gorące słońce Amazonii oświetla gęste korony najwyższych drzew, jednak nie potrafi się przez nie przedrzeć aż do samego serca dżungli. Gardłowy krzyk wyjca przeszywa powietrze. Jaskrawo upierzony tukan podrywa się do lotu, poruszając listowiem. Tutaj wszystko żyje, przepycha się i rośnie, by być jak najbliżej słońca. Sadź wysokie drzewa i dbaj o gęstą roślinność oraz zróżnicowaną faunę w tej rywalizacji o najbujniejszy las deszczowy Amazonii! Amazonia to lekka dwuosobowa gra karciana w dobieranie kart i tworzenie z nich punktujących zestawów. Jest w niej miejsce na blefowanie, ryzykowanie oraz podejmowanie strategicznych decyzji – które karty zdobyć i kiedy użyć ich specjalnych zdolności. Gra jest przepięknie zilustrowana przez znanego w świecie gier planszowych artystę, Vincenta Dutrait [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 0339 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Śpiące królewny / Miranda Evarts, Madeleine Evarts, Denise Evarts, Max Evarts ; ilustracje Jimmy Pickering. - Gdańsk : Rebel, 2005. - 1 gra (79 kart) :karton, kolor ; w pudełku 4x14x21 cm +instrukcja (3, [1] strona : ilustracje ; 20 cm).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 181 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P 182 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Czarny Piotruś / tekst Ewa Falkowska ; opracowanie graficzne Dorota Woyke-Polec. - Warszawa : Granna, 2004. - 1 gra (29 kart, książeczka o zawodach) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x19 cm.
(Klub Przedszkolaka)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P 9 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Narabi : kamienie mają duszę / autor gry: Daniel Fehr ; ilustracje: Konstantin Zheludev ; tłumaczenie: Marek Baranowski. - Warszawa : FoxGames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2019. - 1 gra (15 kart kamieni, 15 kart warunków, 15 koszulek na karty, 1 karta punktowania, 1 znacznik punktowania) : plastik, tektura, kolor ; w pudełku 4x11x16 cm + instrukcja (1 karta złożona : ilustracje ; 10 cm).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 133 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mix Tura / autor José Manuel Fernández ; ilustracje Ana Marco. - Kraków : Muduko - Fabryka Kart Trefl, copyright 2021. - 1 gra (110 kart, 10 żetonów antidotum) : plastik, karton, kolor ; w pudełku 4x16x11 cm + instrukcja (15, [1] strona : ilustracje ; 14 cm).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 0215 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kroko-loko / gra autorska Roberta Fragi z ilustracjami Aurore Damant. - Gdańsk : Rebel, [2020]. - 1 gra (32 karty krokodyli (16 panów i 16 pań), 4 karty hipopotamów, 10 kart kryteriów rozdawanych parami (2 karty płci, 2 karty koloru skóry, 2 karty sylwetki, 2 karty okularów, 2 karty kapelusza) : tektura, kolor ; w pudełku 3x10x10 cm +instrukcja (6 stron : ilustracje ; 16 cm).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P 155 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gryzmoły-bazgroły / projekt Pamela J. Free, Garrett J., Donner & Michael S. Steer. - Wien : Piatnik, 2016. - 1 gra (1 tabliczka do rysowania z gumową taśmą, 1 ścieralny pisak filcowy, 1 ściereczka, 220 kart - na każdej zadania, 20 żetonów tworzywa sztucznego, 1 klepsydra (30-sekundowa), 1 opis gry) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 7x25x25 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 21 cm).
(Activity)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P 115 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Śledztwo w Białym Domu / autor Greg Gajek ; opracowanie zasad: Patrycja Burzyńska, Ewa Norman, Greg Gajek ; ilustracje Gabriela Potentas. - Warszawa : Edgard Games, copyright 2021. - 1 gra (80 kart śledztwa, 28 kart zbrodni, 2 karty pytań) : plastik, kolor ; w pudełku 5x14x20 cm + instrukcja (15 stron : ilustracje ; 17 cm).
Szukaj dowodów, układaj historie zbrodni i rozwiązuj zagadki. Kto porwał córkę Prezydenta? Czyje ciało znaleziono w kuchni Białego Domu? Czy ofiarę i sprawcę łączyły więzy krwi? Wejdź do świata kryminalnych zagadek, przeprowadź śledztwo i rozwiąż polityczne intrygi. Pamiętaj, wszyscy i wszystko jest ze sobą powiązane… Śledztwo w Białym Domu to zabójczo wciągająca gra towarzyska, w której przyjmując rolę świadka, układamy historię zbrodni, lub jako śledczy rozwiązujemy kryminalne zagadki. Różnorodne sprawy, proste zasady, wysoka regrywalność i wciągająca fabuła zapewnią zabawę w gronie znajomych na wiele godzin. Poczuj klimat politycznych i kryminalnych intryg podczas rozgrywek ze znajomymi [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 0341 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kruki : [gra] / autor: Thorsten Gimmler ; ilustracje: Marcin Minor ; [tłumaczenie z niemieckiego]. - Warszawa : Nasza Księgarnia, copyright 2018. - 1 gra (2 kruki, 50 kart lotu, 40 kart trasy, 16 kart okazji, znacznik gracza rozpoczynającego grę) : drewno, karton, kolor ; w pudełku 4x13x18 cm +instrukcja (9, [2] strony : ilustracje ; 18 cm).
"Kruki" to gra karciana dla dwóch osób. Jest to kontynuacja gry "Sen". Gracze wcielają się w kruki, które co noc udają się w podróż po krainach ze snów. Ich celem jest dotarcie do mety przed nadejściem poranka [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P 290 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Yōkai / [tekst] Julien Griffon, [ilustracje] Christine Alcouffe ; opracowanie edycji polskiej Marek Baranowski, Arek Maj. - Warszawa : Grupa wydawnicza Foksal, copyright 2019. - 1 gra (16 kart Yōkai, 14 kart podpowiedzi, 6 kart pojednania, 3 karty celów ) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 4x12x12 cm + instrukcja ([12] stron : ilustracje ; 12 cm).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 125 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej