Skłodowska, Ola
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(6)
Forma i typ
Gry i zabawki
(6)
Dostępność
wypożyczone
(5)
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia Przystanek Książka (BD41)
(1)
Wypożyczalnia Przy Baleya (BD48)
(2)
Wypożyczalnia Skarżyńskiego (BD68)
(4)
Autor
Gudowski, Maciej (1955- )
(815)
Borowiec, Piotr (1963- )
(797)
Christie, Agatha (1890-1976)
(465)
Zarawska, Patrycja (1970- )
(421)
Orlicz, Tomasz (1950- )
(416)
Skłodowska, Ola
(-)
Drewnowski, Jacek (1974- )
(413)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(406)
Żeleński, Tadeusz (1874-1941)
(403)
Dybała, Paweł (1981- )
(392)
Popławska, Anna (filolożka)
(381)
Ludwikowska, Jolanta (1962- )
(368)
King, Stephen (1947- )
(339)
Steel, Danielle (1947- )
(328)
Fabianowska, Małgorzata
(318)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(318)
Roberts, Nora (1950- )
(312)
Shakespeare, William (1564-1616)
(287)
Chotomska, Wanda (1929-2017)
(280)
Braiter-Ziemkiewicz, Paulina (1968- )
(265)
Gałązka-Salamon, Elżbieta
(265)
Cholewa, Piotr W. (1955- )
(261)
Królicki, Zbigniew A. (1954- )
(260)
Goscinny, René (1926-1977)
(255)
Rzehak, Wojciech (1967- )
(254)
Lindgren, Astrid (1907-2002)
(245)
Kraszewski, Józef Ignacy (1812-1887)
(243)
Straszewski, Paweł
(243)
Zimnicka, Iwona (1963- )
(233)
Żeromski, Stefan (1864-1925)
(233)
Beaumont, Émilie (1948- )
(229)
Ławnicki, Lucjan
(226)
Szulc, Andrzej
(224)
Zieliński, Piotr (tłumacz)
(221)
Mazan, Maciejka
(218)
Domańska, Joanna (1970- )
(215)
Brzechwa, Jan (1900-1966)
(213)
Chmielewska, Joanna (1932-2013)
(213)
Ochab, Janusz (1971- )
(211)
Jaszczuk, Katarzyna
(210)
Polkowski, Andrzej (1939-2019)
(208)
Grisham, John (1955- )
(202)
Ślusarczyk-Bryła, Paulina
(201)
Mosiewicz-Szrejter, Maria (1971- )
(198)
Wesołowska, Justyna
(198)
Kasdepke, Grzegorz (1972- )
(197)
Lem, Stanisław (1921-2006)
(192)
Leśniewski, Marcin
(192)
Dobrzańska-Gadowska, Anna
(191)
Leszczyński, Andrzej
(190)
Sobieszczański, Jacek (1966- )
(188)
Prus, Bolesław (1847-1912)
(185)
Słowacki, Juliusz (1809-1849)
(185)
Dwornik, Karolina
(181)
Stanecka, Zofia (1972- )
(176)
Kraśko, Jan (1954- )
(173)
Coben, Harlan (1962- )
(172)
Konopnicka, Maria (1842-1910)
(172)
Bukrewicz, Paweł
(171)
Montgomery, Lucy Maud (1874-1942)
(171)
Oklejak, Marianna (1981- )
(169)
Szydłowski, Janusz (1951- )
(169)
Naczyńska, Zuzanna
(168)
Strzałkowska, Małgorzata
(167)
Tuwim, Julian (1894-1953)
(167)
Pratchett, Terry (1948-2015)
(166)
Gawryluk, Barbara (1957- )
(164)
Iwaszkiewicz, Jarosław (1894-1980)
(163)
Kozioł, Janusz (1950-2019)
(163)
Łukomski, Jarosław (1962- )
(163)
Kozłowicz, Tomasz (1964- )
(162)
Słomczyński, Maciej (1920-1998)
(162)
Siudak, Jacek
(161)
Krzyżanowski, Julian (1892-1976)
(160)
Patterson, James (1947- )
(160)
Możdżyńska, Aldona
(159)
Rzepka, Rafał (1974- )
(159)
Bieroń, Tomasz (1963- )
(158)
Webb, Holly
(158)
Włodarczyk, Barbara (nauczycielka)
(158)
Mortka, Marcin (1976- )
(156)
Spirydowicz, Ewa
(154)
Masterton, Graham (1946- )
(152)
Ross, Tony (1938- )
(151)
Jałowiec-Sawicka, Magdalena
(150)
Skalska, Katarzyna
(150)
Cieślik, Donata
(148)
Makuszyński, Kornel (1884-1953)
(148)
Balcer, Karolina
(147)
Onichimowska, Anna (1952- )
(147)
Mróz, Remigiusz (1987- )
(145)
Verne, Jules (1828-1905)
(145)
Hesko-Kołodzińska, Małgorzata
(144)
Kołodziej, Katarzyna (1975- )
(144)
Załuski, Daniel (1976- )
(144)
Łukomska, Martyna
(144)
Kozak, Jolanta (1951- )
(143)
Zimmer, Hans (1957- )
(143)
Łoziński, Jerzy (1947- )
(143)
Górecka, Barbara (tłumaczka)
(139)
Siemianowski, Roch (1950- )
(138)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Dzieci
(4)
9-13 lat
(2)
Dorośli
(2)
Młodzież
(2)
6-8 lat
(1)
Temat
Escape rooms
(3)
Carroll, Lewis (1832-1898)
(1)
Dracula (postać fikcyjna)
(1)
Koty
(1)
Magia
(1)
Opieka nad zwierzętami
(1)
Psy
(1)
Zamki i pałace
(1)
Temat: dzieło
Alice's adventures in Wonderland
(1)
Temat: miejsce
Burgundia (Francja ; kraina historyczna)
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(5)
Gry w karty
(4)
Gry planszowe
(3)
Zagadki
(2)
6 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : misja w Tokio / autorzy: Martino Chiacchiera, Silvano Sorrentino ; ilustracje: Alberto Bontempi, tłumaczenie Ola Skłodowska. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, © 2023. - 1 gra (64 duże karty z zagadkami, plakat) : karton, plastik, kolor ; w pudełku w pudełku 4x11x15 cm.
Gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół, bądź samotnego śmiałka. Przerwa w dostawie prądu to dopiero początek. Nagły atak hakerów pogrąża Tokio w ciemności. Jako międzynarodowy agent Team Black musisz natychmiast zacząć działać, by przywrócić zasilanie zanim miasto opanuje chaos. Czy zdołasz rozwiązać wszystkie zagadki i przechytrzyć hakerów? [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P 255 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : w Krainie Czarów / autorzy: Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje: Alberto Bontempi, tłumaczenie Ola Skłodowska. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, © 2023. - 1 gra (64 duże karty z zagadkami, 1 lusterko, 1 nic) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 4x11x15 cm.
Gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół, bądź samotnego śmiałka. Nic tu nie jest takie, jakim się wydaje. Wyruszcie w niezapomnianą podróż do Krainy Czarów, gdzie czekają na Was Szalony Kapelusznik, Biały Królik, Kot z Cheshire i wiele innych niesamowitych postaci. Zanurzcie się w świecie absurdu i spróbujcie zrozumieć jego szaloną logikę! W Krainie Czarów możecie przeżyć wspaniałe przygody, ale musicie być też ostrożni, by nie postradać zmysłów i nie dać się złapać Królowej Kier, która na pewno będzie chciała skrócić Was o głowy! Czy jesteś gotowy na przygodę w krainie czarów? [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P 256 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : zamek Drakuli / autorzy: Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje Alberto Bontempi ; tłumaczenie Ola Skłodowska. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2022. - 1 gra (64 dużych kart, 1 stara księga) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 4x11x16 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 11 cm).
Zamek Draculi to 9 tytuł z serii gier kooperacyjnych inspirowanych prawdziwymi escape roomami. Gra karciana jest przeznaczona dla grupy przyjaciół, bądź samotnego śmiałka. Późnym wieczorem, kilka dni przed Halloween, wchodzisz na strych w poszukiwaniu przebrania. Zamiast niego wśród zakurzonych pudeł znajdujesz zapomnianą księgę. Kiedy po nią sięgasz, słyszysz dzwonek do drzwi. Cóż za dziwny zbieg okoliczności! Listonosz podaje ci pożółkły list od hrabiego Vlada D. Okazuje się, że księga to jego własność i żąda, byś zwrócił ją osobiście. Czy jesteś gotowy na przygodę w Transylwanii? [opis wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P 209 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 211 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czarujące kotki / [projektanci: Brendan Conway, Marissa Kelly, Mark Diaz Truman ; ilustracje: Mirco Paganessi, Meagan Trott, Dawn "Pennydoth" Lawson ; opracowanie graficzne: Miguel Angel Espinoza ; redaktorzy: Brendan Conway, Marissa Kelly, Mark Diaz Truman ; project manager, dyrektor artystyczny: Marissa Kelly ; edycja polska: kierownik projektu: Arek Maj ; tłumaczenie: Ola Skłodowska ; opracowanie graficzne: Marek Baranowski ; tłumaczenie: Ola Skłodowska]. - Edycja polska. - Warszawa : Foxgames, © 2023. - 1 gra (4 karty czarujących kotków (karty postaci), 4 żetony zaklęć, 48 kart składników (12 artefaktów, 12 kompanów, 12 eliksirów, 12 zwojów), 4 karty kota zamętu, 1 karta Przyłapani!, 6 kart nowych zasad, 4 karty zamętu, 3 duże karty rozdziałów, 12 kart rozdziałów, 12 kart klątw, 12 kart celów) : drewno, tektura, kolor ; w pudełku 4x14x21 cm + instrukcja (20 stron : ilustracje ; 20 cm).
Gra pełna magii i kotków! Grupa czarujących kociaków zupełnym przypadkiem otworzyła magiczną księgę, wypuszczając na wolność uwięzione w niej mroczne siły. Musicie teraz pomóc futrzastym przyjaciołom pokonać wszystkie klątwy i z powrotem zamknąć je w księdze. Spieszcie się, ponieważ już niedługo do biblioteki wraca Profesor Pazurek, która nie będzie zachwycona Waszym wybrykiem! W tej magicznej grze można zwyciężyć na dwa sposoby. Jeśli pokonacie wszystkie klątwy, wygra gracz z największą liczbą punktów. Lecz jeśli profesor Pazurek przyłapie Was na gorącym uczynku, zwycięzcą zostanie kotek, który najmniej ubrudził sobie łapki czarowaniem! [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P 253 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zamki Burgundii / Stefan Feld ; tłumaczenie Ola Skłodowska. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel, 2020. - 1 gra (164 sześciokątne żetony włości, 42 kwadratowe żetony towarów (po 7 w każdym z 6 kolorów), 24 srebrne monety, 26 kwadratowych żetonów robotników, 12 żetonów bonusowych (po 1 małym i 1 dużym w każdym z 6 kolorów), 4 żetony 100/200 punktów (po 1 w każdym z 4 kolorów graczy), 8 znaczników graczy (po 2 w każdym z 4 kolorów graczy), 9 kości (po 2 w każdym z 4 kolorów graczy oraz 1 biała), 1 plansza (dwustronna), 16 plansz graczy (po 4 z numerami 1 i 2 oraz po 1 z numerami od 3 do 10), 4 dodatkowe żetony włości, 6 dodatkowych plansz graczy (od 11a do 11f): Posterunki graniczne, 9 dodatkowych żetonów włości: Białe zamki, 5 dodatkowych żetonów włości: Karczmy, 12 dodatkowych kafli: Szlaki handlowe, 8 dodatkowych plansz graczy (po 2 sztuki 12a1 i 12a2 oraz 12b1 i 12b2): Gra drużynowa, 2 dodatkowe plansze graczy (13a i 13b): Wariant solo, 18 żetonów tarcz: Tarcze.) : drewno, karton, tektura, kolor ; w pudełku 7x22x31 cm + instrukcja (15, [1] strona : ilustracje ; 30 cm).
XV wiek, dolina Loary. Wpływowi książęta walczą o dominację, rozszerzając swoje włości o kolejne, przyległe tereny. Zakładają osady, rozwijają szlaki handlowe, a także eksploatują okoliczne złoża srebra – wszystko po to, by prześcignąć pozostałych. Podczas rozgrywki uczestnicy wcielają się w możnych poszerzających swoje posiadłości. Każdy z graczy dysponuje własną planszą terenów, które może stopniowo zajmować, dzięki umiejętnemu wykorzystaniu dostępnych możliwości. Wyniki rzutów kośćmi będą wskazywały nam możliwe opcje, jednak to do nas należy decyzja, które z nich ostatecznie wybierzemy [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P 0291 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Najlepsza gra o psach. 2 / autor: David Short ; ilustracje Caravan Studio ; tłumaczenie: Ola Skłodowska. - Warszawa : FoxGames, © 2022. - 1 gra (120 karty gry, 62 żetony przysmaków, 16 kart sztuczek, 15 kart schroniska, 1 znacznik psa, 1 znacznik pierwszego gracza, 1 karta aport, 1 karta końca gry, notes do liczenia) : papier, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 4x14x21 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 20 cm).
Pies jest najlepszym przyjacielem człowieka, nic więc dziwnego, że świat pełen jest miłośników tych czworonogów! W Najlepszej grze o psach 2 będziecie rywalizować między sobą o tytuł największego psiarza. Pamiętajcie, by zapewnić swoim podopiecznym wszystko, czego potrzebują. W tym celu będziecie kolekcjonować karty przysmaków, kości i zabawek. Pieski uwielbiają uczyć się nowych sztuczek, dlatego nie zapominajcie o tresurze. Każdy pupil ma swój niepowtarzalny temperament, od pełnego energii psotnika po leniwego arystokratę. Nie zapomnijcie o psiakach ze schroniska, które marzą o tym, by któreś z Was dało im nowy dom. Rozgrywkę zwycięży psi opiekun, który zdobędzie najwięcej punktów zwycięstwa [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P 192 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej