Maj, Arkadiusz (gry planszowe)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Gry i zabawki
(4)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Przystanek Książka (BD41)
(3)
Wypożyczalnia Skarżyńskiego (BD68)
(1)
Autor
Gudowski, Maciej (1955- )
(815)
Borowiec, Piotr (1963- )
(797)
Christie, Agatha (1890-1976)
(465)
Zarawska, Patrycja (1970- )
(423)
Orlicz, Tomasz (1950- )
(416)
Maj, Arkadiusz (gry planszowe)
(-)
Drewnowski, Jacek (1974- )
(413)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(406)
Żeleński, Tadeusz (1874-1941)
(403)
Dybała, Paweł (1981- )
(392)
Popławska, Anna (filolożka)
(381)
Ludwikowska, Jolanta (1962- )
(368)
King, Stephen (1947- )
(339)
Steel, Danielle (1947- )
(328)
Fabianowska, Małgorzata
(318)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(318)
Roberts, Nora (1950- )
(312)
Shakespeare, William (1564-1616)
(287)
Chotomska, Wanda (1929-2017)
(280)
Braiter-Ziemkiewicz, Paulina (1968- )
(265)
Gałązka-Salamon, Elżbieta
(265)
Cholewa, Piotr W. (1955- )
(261)
Królicki, Zbigniew A. (1954- )
(260)
Goscinny, René (1926-1977)
(255)
Rzehak, Wojciech (1967- )
(254)
Lindgren, Astrid (1907-2002)
(246)
Kraszewski, Józef Ignacy (1812-1887)
(243)
Straszewski, Paweł
(243)
Żeromski, Stefan (1864-1925)
(234)
Zimnicka, Iwona (1963- )
(233)
Beaumont, Émilie (1948- )
(229)
Ławnicki, Lucjan
(226)
Szulc, Andrzej
(224)
Zieliński, Piotr (tłumacz)
(221)
Mazan, Maciejka
(218)
Domańska, Joanna (1970- )
(215)
Brzechwa, Jan (1900-1966)
(213)
Chmielewska, Joanna (1932-2013)
(213)
Ochab, Janusz (1971- )
(211)
Jaszczuk, Katarzyna
(210)
Polkowski, Andrzej (1939-2019)
(208)
Grisham, John (1955- )
(202)
Ślusarczyk-Bryła, Paulina
(201)
Mosiewicz-Szrejter, Maria (1971- )
(199)
Kasdepke, Grzegorz (1972- )
(198)
Wesołowska, Justyna
(198)
Lem, Stanisław (1921-2006)
(192)
Leśniewski, Marcin
(192)
Dobrzańska-Gadowska, Anna
(191)
Leszczyński, Andrzej
(190)
Sobieszczański, Jacek (1966- )
(188)
Prus, Bolesław (1847-1912)
(185)
Słowacki, Juliusz (1809-1849)
(185)
Dwornik, Karolina
(181)
Stanecka, Zofia (1972- )
(176)
Kraśko, Jan (1954- )
(173)
Coben, Harlan (1962- )
(172)
Konopnicka, Maria (1842-1910)
(172)
Bukrewicz, Paweł
(171)
Montgomery, Lucy Maud (1874-1942)
(171)
Oklejak, Marianna (1981- )
(169)
Szydłowski, Janusz (1951- )
(169)
Naczyńska, Zuzanna
(168)
Strzałkowska, Małgorzata
(167)
Tuwim, Julian (1894-1953)
(167)
Pratchett, Terry (1948-2015)
(166)
Gawryluk, Barbara (1957- )
(165)
Iwaszkiewicz, Jarosław (1894-1980)
(163)
Kozioł, Janusz (1950-2019)
(163)
Łukomski, Jarosław (1962- )
(163)
Kozłowicz, Tomasz (1964- )
(162)
Słomczyński, Maciej (1920-1998)
(162)
Siudak, Jacek
(161)
Krzyżanowski, Julian (1892-1976)
(160)
Patterson, James (1947- )
(160)
Możdżyńska, Aldona
(159)
Rzepka, Rafał (1974- )
(159)
Bieroń, Tomasz (1963- )
(158)
Webb, Holly
(158)
Włodarczyk, Barbara (nauczycielka)
(158)
Mortka, Marcin (1976- )
(156)
Spirydowicz, Ewa
(154)
Masterton, Graham (1946- )
(152)
Ross, Tony (1938- )
(151)
Jałowiec-Sawicka, Magdalena
(150)
Skalska, Katarzyna
(150)
Cieślik, Donata
(148)
Makuszyński, Kornel (1884-1953)
(148)
Balcer, Karolina
(147)
Onichimowska, Anna (1952- )
(147)
Mróz, Remigiusz (1987- )
(145)
Verne, Jules (1828-1905)
(145)
Hesko-Kołodzińska, Małgorzata
(144)
Kołodziej, Katarzyna (1975- )
(144)
Załuski, Daniel (1976- )
(144)
Łukomska, Martyna
(144)
Kozak, Jolanta (1951- )
(143)
Zimmer, Hans (1957- )
(143)
Łoziński, Jerzy (1947- )
(143)
Górecka, Barbara (tłumaczka)
(139)
Siemianowski, Roch (1950- )
(138)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
9-13 lat
(4)
Dzieci
(4)
14-17 lat
(2)
Młodzież
(2)
6-8 lat
(1)
Temat
Czarodzieje
(1)
Koty
(1)
Magia
(1)
Muzea
(1)
Napoje magiczne
(1)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(4)
Gry w karty
(3)
Gry planszowe
(1)
4 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Mandragora / Bruno Cathala, Florian Sirieix ; kierownik projektu Arek Maj ; tłumaczenie Kamila Wiatrzyk. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2023. - 1 gra (10 kafelków sklepów, 1 znacznik asystenta, 1 żeton klątwy, 1 kafelek końca gry, 106 kart) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 4x13x18 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 24 cm).
Magiczny Black Friday właśnie się rozpoczął, a właściciele sklepów z czarodziejskimi cudownościami ogłosili wielką wyprzedaż! To doskonała okazja, by uzupełnić zapasy Twojej magicznej spiżarni i wyrównać rachunki z innymi czarodziejami w mieście. Wysyłasz swojego asystenta na targ, wręczając mu długą listę zakupów. Wygląda na to, że inni czarodzieje wpadli na ten sam pomysł… Zakupy to nie czarna magia, prawda? Przekonajmy się! 1. Wysyłaj asystenta do magicznych sklepów. 2. Zbieraj magiczne składniki, niezbędne do rzucania magicznych zaklęć. 3. Wyczyść sklepowe półki zanim zrobią to inni. Ale uważaj! Między fiolkami czyhają przeklęte zwoje… [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P 0309 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czarujące kotki / [projektanci: Brendan Conway, Marissa Kelly, Mark Diaz Truman ; ilustracje: Mirco Paganessi, Meagan Trott, Dawn "Pennydoth" Lawson ; opracowanie graficzne: Miguel Angel Espinoza ; redaktorzy: Brendan Conway, Marissa Kelly, Mark Diaz Truman ; project manager, dyrektor artystyczny: Marissa Kelly ; edycja polska: kierownik projektu: Arek Maj ; tłumaczenie: Ola Skłodowska ; opracowanie graficzne: Marek Baranowski ; tłumaczenie: Ola Skłodowska]. - Edycja polska. - Warszawa : Foxgames, © 2023. - 1 gra (4 karty czarujących kotków (karty postaci), 4 żetony zaklęć, 48 kart składników (12 artefaktów, 12 kompanów, 12 eliksirów, 12 zwojów), 4 karty kota zamętu, 1 karta Przyłapani!, 6 kart nowych zasad, 4 karty zamętu, 3 duże karty rozdziałów, 12 kart rozdziałów, 12 kart klątw, 12 kart celów) : drewno, tektura, kolor ; w pudełku 4x14x21 cm + instrukcja (20 stron : ilustracje ; 20 cm).
Gra pełna magii i kotków! Grupa czarujących kociaków zupełnym przypadkiem otworzyła magiczną księgę, wypuszczając na wolność uwięzione w niej mroczne siły. Musicie teraz pomóc futrzastym przyjaciołom pokonać wszystkie klątwy i z powrotem zamknąć je w księdze. Spieszcie się, ponieważ już niedługo do biblioteki wraca Profesor Pazurek, która nie będzie zachwycona Waszym wybrykiem! W tej magicznej grze można zwyciężyć na dwa sposoby. Jeśli pokonacie wszystkie klątwy, wygra gracz z największą liczbą punktów. Lecz jeśli profesor Pazurek przyłapie Was na gorącym uczynku, zwycięzcą zostanie kotek, który najmniej ubrudził sobie łapki czarowaniem! [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P 253 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Królestwo w Dolinie / Hans van Tol ; ilustracje David Cochard ; kierownik projektu Arek Maj ; tłumaczenie Michał Szewczyk. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2022. - 1 gra (4 pionki króla, 4 plansze zamków, 1 wzgórze, 90 żetonów postaci, 1 żeton pierwszego gracza, 6 królewskich żetonów, 6 żetonów poborcy podatkowego, 45 złotych monet, 1 notes) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 6x26x26 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 21 cm).
Dawno, dawno temu, w odległej krainie leżała dolina zamieszkała przez nację, która rozpaczliwie potrzebowała swojego króla. Czy to właśnie Ty jesteś tym, który będzie nimi rządzić? Czy Twoja strategia jest na tyle dobra, aby zwyciężyć nad innymi pretendentami do tronu? Na tronie Królestwa w dolinie zasiądzie ten z graczy, który będzie cieszył się najlepszą reputacją. Przekonuj do siebie poddanych, pomnażaj majątek i zdobywaj nagrody, by ugruntować swoją pozycję! [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 0371 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Śledztwo w muzeum / Phil Walker-Harding ; ilustracje Maxime Sarthou ; kierownik projektu Arek Maj ; tłumaczenie Kamila Wiatrzyk. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2023. - 1 gra (24 kafelki podejrzanych, 1 kafelek wyjścia ewakuacyjnego, 32 kart poszlak, 48 żetonów śledztwa, 4 żetony detektywów, 4 notesy, 4 ołówki) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 6x20x27 cm + instrukcja (4 stron : ilustracje ; 19 cm).
Łapać złodzieja! Wiadomość z ostatniej chwili: z muzeum skradziono zabytko­wy eksponat. Policja zamknęła wszystkie wyjścia. W budynku zostało 16 podejrzanych. Czy złodziej działał w pojedynkę? A może miał wspólników? Czy udało mu się uciec jeszcze przed zamknięciem drzwi? Detektywi, czas rozpocząć śledztwo i poznać prawdę. Badajcie poszlaki. Próbujcie zmylić swoich przeciwników. Użyjcie zmysłu dedukcji, by wskazać winnego lub winnych. Kto z Was okaże się najwybitniejszym detektywem w mieście? [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 0370 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej