Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(54)
Forma i typ
Książki
(52)
Poradniki i przewodniki
(11)
Proza
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Audiobooki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(53)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Przy Narutowicza (W23)
(1)
Wypożyczalnia Białobrzeska (W33)
(2)
Wypożyczalnia Baśniowa (W48)
(6)
Wypożyczalnia Pod Skrzydłami (W75)
(12)
Wypożyczalnia Przystanek Książka (W93)
(4)
Wypożyczalnia Przy Baleya (W99)
(5)
Wypożyczalnia XI Czytelnia Naukowa (XI)
(26)
Autor
Tracy, Brian (1944- )
(2)
Tuszyński, Jerzy
(2)
Ziglar, Zig (1926-2012)
(2)
Abraham, Jay
(1)
Adamczyk-Żylińska, Marika
(1)
Baruk, Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Belfort, Jordan (1962- )
(1)
Berent, Zbigniew
(1)
Berger, Jonah
(1)
Bettger, Frank (1888-1981)
(1)
Binsztok, Aleksander
(1)
Bucki, Piotr
(1)
Budzisz, Marek (dziennikarz)
(1)
Buzan, Tony (1942-2019)
(1)
Błaż, Agata
(1)
Czajkowski, Adam (trener biznesu)
(1)
Czardybon, Agnieszka (1975- )
(1)
Czupryna, Krzysztof
(1)
Dobrzański, Jarosław
(1)
Dryńska, Katarzyna
(1)
Dunckel, Jacqueline (1930- )
(1)
Durand, Barbara
(1)
Dymmel, Joanna
(1)
Dziekanowski, Maciej
(1)
Failla, Don
(1)
Fink, Klaus-J
(1)
Futrell, Charles
(1)
Gitomer, Jeffrey (1946- )
(1)
Grajkowska, Wanda
(1)
Grendys, Aleksandra
(1)
Grzesiak, Mateusz (1980- )
(1)
Grzybek, Robert
(1)
Gut, Jerzy (1955- )
(1)
Günday, Hakan (1976- )
(1)
Haftka Işık, Dorota
(1)
Haman, Wojciech (1954- )
(1)
Hopkins, Tom
(1)
Hołówka, Jacek (1943- )
(1)
Hędrzak, Anna
(1)
Israel, Richard (1942- )
(1)
Kacprzak, Katarzyna (pisarka)
(1)
Kanclerz, Anna
(1)
Kaplan, Steve (1960- )
(1)
Kawszyn, Roman
(1)
Kochanowska-Szlęzak, Ewa
(1)
Kosz-Koszewska, Monika
(1)
Kowalczyk, Marcin (tłumacz)
(1)
Kowalska, Katarzyna (ekonomia)
(1)
Kunert, Zofia
(1)
Kućma, Tomasz
(1)
Leicher, Rolf
(1)
Majewska-Opiełka, Iwona (1954- )
(1)
Malcherek, Monika
(1)
Maziarz-Lipka, Agnieszka
(1)
Michalak, Robert (1968- )
(1)
Mirecka, Halina
(1)
Mirecki, Tomasz
(1)
Miron, Jacek
(1)
Moulinier, René
(1)
Mulak, Maciej S
(1)
Niemczyk, Andrzej
(1)
O'Connor, Joseph (1948- )
(1)
Olejniczak, Katarzyna
(1)
Owsiak, Anna
(1)
Paszkiewicz, Ireneusz
(1)
Pawłowska, Bratumiła
(1)
Pecyna, Marlena
(1)
Pink, Daniel H
(1)
Polachowska, Joanna
(1)
Prior, Robin (1948- )
(1)
Radłowski, Grzegorz
(1)
Ratajczyk, Piotr
(1)
Rosell, Lennart (1960- )
(1)
Rzychoń, Tomasz
(1)
Sadkowski, Wacław (1933-2023)
(1)
Samson-Banasik, Aleksandra
(1)
Sandler, David H
(1)
Sałbut, Bartosz
(1)
Scheitlin, Victor
(1)
Schnappauf, Rudolf A
(1)
Schrage, Michael
(1)
Scott, David Meerman (1961- )
(1)
Siemiński, Mariusz
(1)
Skwara, Marian (1946- )
(1)
Sorensen, Herbert Carl (1944- )
(1)
Szaran, Adam
(1)
Słotwiński, Michał
(1)
Taylor, Brian
(1)
Turopolski, Witold
(1)
Wajgner, Maria
(1)
Winch, Anna
(1)
Winch, Sławomir
(1)
Woydt, Aleksander
(1)
Zatwarnicka-Madura, Beata
(1)
Załuski, Grzegorz
(1)
Zuzański, Tymoteusz
(1)
Łuczkiewicz, Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(20)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(54)
Język
polski
(54)
Odbiorca
Handlowcy
(1)
Menedżerowie
(1)
Negocjatorzy biznesowi
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura turecka
(1)
Temat
Techniki sprzedaży
(44)
Obsługa klienta
(11)
Sprzedaż
(8)
Handel
(6)
Marketing
(5)
Konsumenci
(4)
Sukces
(4)
Marketing bezpośredni
(3)
Negocjacje
(3)
Przedsiębiorstwo handlowe
(3)
Zarządzanie
(3)
Bogactwo
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Perswazja
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(2)
Sprzedaż konsumencka
(2)
Amazon.com
(1)
Belfort, Jordan (1962- )
(1)
Coaching
(1)
Cynizm (postawa)
(1)
Finanse osobiste
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Handlowcy
(1)
Harmonizacja prawa
(1)
Kariera
(1)
Kolonializm
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Konkurencja
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing szeptany
(1)
Marketing wielopoziomowy (MLM)
(1)
Marketing wirusowy
(1)
Małżeństwo
(1)
Media strumieniowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Merchandising
(1)
Nawyki
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Netflix
(1)
Osoby zaginione
(1)
Oszustwo
(1)
Pewność siebie
(1)
Polityka międzynarodowa
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Reklama
(1)
Reklama internetowa
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Rozmowa telefoniczna
(1)
Samorealizacja
(1)
Sekrety rodzinne
(1)
Sieć handlowa
(1)
Sklep
(1)
Spotify
(1)
Sprzedaż Alaski (1867)
(1)
Sprzedaż wiązana
(1)
Sprzątanie
(1)
Targi i wystawy
(1)
Turystyka
(1)
Umowa sprzedaży
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Wyroby złotnicze
(1)
Zarządzanie czasem pracy
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zysk
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Alaska (Stany Zjednoczone ; półwysep)
(1)
Antalya (Turcja)
(1)
Polska
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Turcja
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Poradnik
(28)
Podręcznik
(5)
Opracowanie
(2)
Poradniki
(2)
Powieść
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Kryminał
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Praca, kariera, pieniądze
(4)
Rozwój osobisty
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
54 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM.26407 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Dealera : Praktyczne Poradniki dla Handlowców ; t. 3)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM.26333 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M.32128 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 M (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak wykorzystać ludzką skłonność do unikania wysiłku i chodzenia na skróty, by lepiej komunikować się, zarządzać i sprzedawać? Choć nie zawsze to dostrzegasz, spotykasz się z nią na każdym kroku. Zasada najniższej energii to naturalna, ewolucyjna ludzka skłonność do oszczędzania energii – powód, dla którego nie robimy rzeczy, które powinniśmy robić, a kiedy już je robimy, wybieramy tę łatwiejszą drogę. Ta niepozorna tendencja okazuje się mieć niebagatelne znaczenie dla naszej komunikacji, kształtowania dobrych i złych nawyków, dla sposobu, w jaki łączymy się w grupy i pary, sprzedajemy i kupujemy, w jaki projektujemy nasze otoczenie, zarządzamy swoimi zespołami, ale też w jaki podlegamy zarządzaniu jako podwładni. Dzięki analizie tego zjawiska dowiesz się między innymi: Jak drogą najmniejszego oporu poprowadzić klienta do decyzji o kupnie. Jak reklamować, by być zauważonym i skłonić do działania. W jaki sposób ustalać zasady, które będą przestrzegane. Jak kształtować nawyki swoje i innych. W jaki sposób formułować pytania, by uzyskać prawdziwą i precyzyjną odpowiedź. Czemu łatwiej jest być szefem despotą i czemu warto nim jednak nie być. Jak szybko dostać odpowiedź na email. Przy okazji odkryjesz, co naprawdę sprzedajemy, kiedy pracujemy, czemu pierścionek zaręczynowy powinien kosztować dwie wypłaty i dlaczego warto stosować emotikony. A także: co ma wspólnego tresura psów z codzienną rozmową z bliskimi oraz kiedy i dlaczego warto pomyśleć o zmianie pracy. To książka dla każdego, kto chce doskonalić swoje zdolności komunikacyjne i sprzedażowe oraz umiejętności przywódcze i strategiczne lub też pragnie lepiej zrozumieć motywacje stojące za ludzkimi decyzjami. Została napisana zgodnie z zasadą, którą opisuje – tak by łatwiej było kontynuować czytanie niż je przerwać: jest podzielona na krótkie rozdziały i podrozdziały, bogata w obrazowe przykłady, odniesienia, historie i ciekawostki, a także uzupełniona o notatki ułatwiające powrót do najważniejszych zagadnień i wniosków [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 tur. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Transakcja / Katarzyna Kacprzak. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Skarpa Warszawska, copyright 2021. - 302, [2] strony ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M.31360 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W okresie wojny krymskiej, w której Rosja poniosła kompromitującą klęskę w walce z potęgami europejskimi, Stany Zjednoczone postanowiły wykorzystać okazję i zaproponowały wykupienie Alaski. Przyczyny, dla których Rosja zdecydowała się na sprzedaż swojej najdalszej prowincji (karawany z futrami szły stamtąd do Petersburga prawie rok), wydawały się w tamtych czasach racjonalne. W przypadku ewentualnej brytyjskiej agresji Rosja nie byłaby w stanie jej obronić. Dodatkowo, Alaska sąsiadowała z Kanadą należącą do Korony Brytyjskiej, niedawnego zwycięskiego przeciwnika w wojnie krymskiej. Jakby tego było mało, amerykańscy kupcy, rybacy i awanturnicy coraz mocniej rzucali rękawicę administracji rosyjskiej na Alasce. Z upływem czasu Imperium Romanowów coraz bardziej musiało się liczyć z próbą – choćby nieformalnej – aneksji Alaski przez USA. Rezygnując z odległej prowincji Rosja pozbywała się niewygodnej krainy stanowiącej wyłącznie źródło wydatków. Imperium Rosyjskie miało odnieść same korzyści: wzmacniało sojusz z Ameryką, pozbywało się garbu finansowego, zdobywało fundusze na modernizację floty i co równie istotne, przestawało sąsiadować ze swoim najgroźniejszym oponentem – Imperium Brytyjskim. Pozbywając się niewygodnej prowincji, Petersburg liczył też na utrącenie bezpośredniego wpływu amerykańskich rewolucjonistów na rosyjskie koła antymonarchiczne i anarchistyczne. Marek Budzisz stawia tezę - odmiennie niż w większości prac poświęconym tematyce historii Alaski - że decyzja o sprzedaży „zamorskich kolonii Rosji” nie wynikała z defensywnej postawy dyplomacji rosyjskiej, lecz była przemyślanym i agresywnym posunięciem Imperium Rosyjskiego na globalnej szachownicy geopolitycznej [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M.36243 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM.35298 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej