Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(105)
Forma i typ
Książki
(105)
Publikacje naukowe
(103)
Publikacje fachowe
(16)
Publikacje dydaktyczne
(11)
Dostępność
dostępne
(100)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Białobrzeska (W33)
(1)
Wypożyczalnia Baśniowa (W48)
(2)
Wypożyczalnia Pod Skrzydłami (W75)
(5)
Wypożyczalnia Przystanek Książka (W93)
(1)
Wypożyczalnia Przy Baleya (W99)
(1)
Wypożyczalnia Skarżyńskiego (BD68)
(1)
Wypożyczalnia XI Czytelnia Naukowa (XI)
(98)
Autor
Izdebski, Zbigniew (1956- )
(2)
Adamek, Irena
(1)
Afeltowicz, Łukasz (1982- )
(1)
Bartkowski, Jerzy
(1)
Bałachowicz, Józefa
(1)
Berbeka, Jadwiga
(1)
Bieńkowska, Izabela
(1)
Biga, Bartłomiej
(1)
Bilewicz-Kuźnia, Barbara
(1)
Borecka-Biernat, Danuta
(1)
Borodako, Krzysztof
(1)
Bossak-Herbst, Barbara (1977- )
(1)
Brzyska, Monika
(1)
Buk, Halina (1947- )
(1)
Bulaszewska, Małgorzata
(1)
Bulkowski, Krzysztof
(1)
Bylok, Felicjan (1957- )
(1)
Carlson, Elizabeth A
(1)
Cewińska, Joanna
(1)
Chlipała, Paweł
(1)
Cieślikowska-Ryczko, Angelika
(1)
Collins, W. Andrew (1944- )
(1)
Czerny, Mirosława (1951- )
(1)
Czerw, Agnieszka
(1)
Dobrowolski, Zbysław (1964- )
(1)
Dragan, Małgorzata
(1)
Dudel, Barbara
(1)
Dwórznik, Marcin
(1)
Dzieńdziora, Joanna
(1)
Dąbrowska, Anna (ekonomia)
(1)
Egeland, Byron R. (1938- )
(1)
Fleischer, Michael (1952- )
(1)
Gajewski, Jerzy Marian (1950- )
(1)
Gdula, Maciej (1977- )
(1)
Gemzik-Salwach, Agata
(1)
Giedrojć, Marzenna
(1)
Godawa, Grzegorz
(1)
Grabiwoda, Barbara
(1)
Grabowska, Izabela (statystyka)
(1)
Grodzicki, Tomasz
(1)
Grudziewska, Ewa
(1)
Grzesiak, Mateusz (1980- )
(1)
Gucwa-Porębska, Katarzyna
(1)
Guszkowska, Monika
(1)
Gwiazdowska-Stańczak, Sylwia
(1)
Głoskowska-Sołdatow, Małgorzata
(1)
Hołobut, Agata
(1)
Hryckiewicz-Gontarczyk, Aneta
(1)
Iwanicka, Agnieszka
(1)
Jankowiak, Barbara (pedagog)
(1)
Janoś-Kresło, Mirosława
(1)
Jatkowska, Joanna
(1)
Jurczyszyn, Łukasz
(1)
Józefowicz, Barbara (1980- )
(1)
Jędrzejko, Mariusz
(1)
Kacprowicz, Grażyna
(1)
Kacprzak, Andrzej (socjolog)
(1)
Kataryńczuk-Mania, Lidia
(1)
Kiełczewski, Dariusz (1967- )
(1)
Kieżel, Ewa
(1)
Kijak, Remigiusz J. (1979- )
(1)
Kirenko, Janusz (1954- )
(1)
Kisiel, Mirosław
(1)
Klimczak, Wioletta
(1)
Klimek, Katarzyna (1969- )
(1)
Knapik-Szweda, Sara
(1)
Kobus-Ostrowska, Dorota
(1)
Kondracka-Szala, Marta
(1)
Konieczna-Sałamatin, Joanna
(1)
Kordel, Zdzisław
(1)
Korona, Katarzyna
(1)
Kostrzyńska, Małgorzata
(1)
Kowalczyk-Jamnicka, Małgorzata
(1)
Kowalski, Michał Jerzy
(1)
Kowalski, Ryszard (ekonomia)
(1)
Kowalski, Tadeusz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Krasuska-Betiuk, Marta
(1)
Krzemiński, Ireneusz (1949- )
(1)
Król, Agnieszka (kulturoznawstwo)
(1)
Królicka, Beata
(1)
Kulińska, Ewa
(1)
Kuriata, Andrzej
(1)
Kwiatkowski, Stefan T
(1)
Laskowska, Jolanta
(1)
Leksy, Karina
(1)
Lewandowski, Mateusz
(1)
Lewicka-Zelent, Agnieszka
(1)
Leyk, Aleksandra
(1)
Ligęza, Krzysztof (wojskowość)
(1)
Lipecki, Krzysztof
(1)
Majchrzak-Lepczyk, Justyna
(1)
Mandes, Sławomir (1973- )
(1)
Marody, Mirosława (1947- )
(1)
Masłowski, Dariusz
(1)
Matuszewski, Paweł
(1)
Matyja, Mirosław (1961- )
(1)
Meler, Andrzej
(1)
Michalczyk, Anna (pedagog)
(1)
Mizielińska, Joanna (1969- )
(1)
Modrzyk, Ariel (1985- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(55)
2010 - 2019
(49)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(103)
Kraj wydania
Polska
(105)
Język
polski
(105)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(10)
Menedżerowie
(6)
Pedagodzy
(4)
Pracownicy naukowi
(4)
Psycholodzy
(4)
Przedsiębiorcy
(3)
Nauczyciele
(2)
Bankierzy
(1)
Bankowcy
(1)
Ekonomiści
(1)
Lekarze
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Rodzice
(1)
Socjolodzy
(1)
Specjaliści ds. controllingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Terapeuci
(1)
Temat
Konsumenci
(7)
Postawy
(7)
Komunikacja elektroniczna
(6)
Relacje międzyludzkie
(6)
Rodzina
(6)
Kobieta
(4)
Kompetencje społeczne
(4)
Młodzież
(4)
Dojrzewanie
(3)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(3)
Epidemie
(3)
Interakcje społeczne
(3)
Kreatywność
(3)
Media społecznościowe
(3)
Pedagogika resocjalizacyjna
(3)
Pokolenie Z
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Społeczeństwo
(3)
Studenci
(3)
Więźniowie
(3)
Wsparcie społeczne
(3)
Wykluczenie społeczne
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Adaptacja społeczna
(2)
Analiza treści i zawartości mediów
(2)
Banki
(2)
Bezpieczeństwo
(2)
Bezpieczeństwo narodowe
(2)
COVID-19
(2)
Ciało ludzkie
(2)
Dzieci
(2)
Efektywność nauczania
(2)
Facebook (portal społecznościowy)
(2)
Inteligencja emocjonalna
(2)
Kompetencje medialne
(2)
Komunikacja miejska
(2)
Konsumpcja (ekonomia)
(2)
Konsumpcja zrównoważona
(2)
Kształcenie nauczycieli
(2)
Ludność miejska
(2)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(2)
Menedżerowie
(2)
Miasta
(2)
Miejsce znaczące
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Niepełnosprawność
(2)
Obsługa klienta
(2)
Ofiary przestępstw
(2)
Opinia publiczna
(2)
Organizacje
(2)
Osobowość
(2)
Osoby z niepełnosprawnością
(2)
Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
(2)
Partie polityczne
(2)
Patologia społeczna
(2)
Polityka transportowa
(2)
Psychologia rozwojowa
(2)
Radzenie sobie ze stresem
(2)
Reintegracja społeczna
(2)
Rodzice
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Rozwój zrównoważony
(2)
Samoakceptacja
(2)
Satysfakcja zawodowa
(2)
Socjalizacja
(2)
Socjoterapia
(2)
Sport
(2)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(2)
Społeczności internetowe
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(2)
Uczniowie
(2)
Usługi finansowe
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zachowania ryzykowne
(2)
Zachowanie
(2)
Zaufanie
(2)
Zdrowie fizyczne
(2)
Zdrowie psychiczne
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Świadomość społeczna
(2)
AIDS
(1)
Adaptacja (biologia)
(1)
Aglomeracje
(1)
Aktywizacja zawodowa
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Alkoholizm
(1)
Alkoholizm w rodzinie
(1)
Anoreksja
(1)
Areszt Śledczy (Lublin)
(1)
Arteterapia
(1)
Arystokracja
(1)
Aspiracje
(1)
Atrakcyjność fizyczna
(1)
Autoprezentacja
(1)
Autorytaryzm
(1)
Autyzm
(1)
Temat: dzieło
Solidarité
(1)
Temat: czas
2001-
(82)
1901-2000
(16)
1989-2000
(13)
1945-1989
(5)
1801-1900
(2)
Temat: miejsce
Polska
(71)
Czechy
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Lublin (woj. lubelskie)
(2)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(2)
Województwo małopolskie (1999- )
(2)
Ameryka Łacińska
(1)
Białoruś
(1)
Chorzów (woj. śląskie)
(1)
Gdańsk (woj. pomorskie)
(1)
Hongkong (Chiny)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Litwa
(1)
Mikołów (woj. śląskie)
(1)
Niemcy
(1)
Norwegia
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Peru
(1)
Powiat poznański (woj. wielkopolskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Rosja
(1)
Rumunia
(1)
Słowacja
(1)
Służewiec (Warszawa ; część miasta)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Ukraina
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Gatunek
Raport z badań
(105)
Opracowanie
(34)
Monografia
(28)
Materiały pomocnicze
(7)
Praca zbiorowa
(4)
Antologia
(1)
Podręcznik
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(46)
Psychologia
(22)
Edukacja i pedagogika
(20)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(18)
Zarządzanie i marketing
(13)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(9)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(8)
Media i komunikacja społeczna
(7)
Etnologia i antropologia kulturowa
(5)
Medycyna i zdrowie
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(3)
Historia
(3)
Kultura i sztuka
(3)
Transport i logistyka
(3)
Nauka i badania
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Matematyka
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
105 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM.34672 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarażeni dźwiękiem : rynek muzyczny w czasach sztucznej inteligencji / Stanisław Trzciński. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2023. - 939, [4] strony : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Jak sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje przemysł muzyczny? Czy maszyny zastąpią twórców i artystów? Jak osiągnąć sukces jako twórca, artysta, menedżer i wydawca? Czego słuchamy i jak zmieniliśmy się jako słuchacze w ostatnich latach? Jak działają algorytmy i playlisty w serwisach streamingowych? Dlaczego Elon Musk może być ważny dla słuchaczy muzyki? Jak będą wyglądały wirtualne koncerty? Jakie są nowe podmioty na rynku muzycznym w dobie cyfryzacji? Odpowiedzi na te i inne pytania możesz znaleźć w pierwszej w Polsce muzycznej biblii dla początkujących i zaawansowanych. Tak kompleksowej publikacji dotyczącej rynku muzycznego jeszcze nie było! Ta wyjątkowa książka została napisana z myślą o pasjonatach muzyki przez pasjonata muzyki. Autorem jest Stanisław Trzciński, doktor nauk o kulturze i badacz Uniwersytetu SWPS, który współtworzy polski przemysł muzyczny od 30 lat. To kompleksowy, praktyczny podręcznik opisujący zasady działania współczesnego rynku muzycznego w erze sztucznej inteligencji. Publikacja zawiera najnowsze, przeprowadzone przez autora na szeroką skalę, badania polskich konsumentów muzyki i wywiady z najważniejszymi ludźmi polskiego przemysłu muzycznego oraz rozważania o kulturze i emocjach w muzyce. Autor, który jest kulturoznawcą i ekonomistą, sięga także do wiedzy z zakresu socjologii, antropologii, muzykologii i psychologii. Z jednej strony pisze o funkcjach emocji i mózgu, a także opisuje sposoby słuchania muzyki i uczestnictwa w koncertach, a z drugiej – zagłębia się w zagadnienia dotyczące wykorzystania muzyki w komunikacji marketingowej. Autora interesuje marketing muzyczny w reklamach i przestrzeni publicznej. W książce opisane są zasady działania algorytmów oraz playlist muzycznych tworzonych w serwisach streamingowych, takich jak Spotify, a także na platformach takich jak TikTok i YouTube. Czytelnik znajdzie także rozważania futurologiczne z zakresu wizualnego słuchania muzyki i wykorzystania VR czy AI. Publikacja jest odpowiedzią na zapotrzebowania współczesnego, światowego rynku muzycznego. Autor przedstawia dane dotyczące rynków w USA, Azji i Europie ze szczególnym uwzględnieniem Polski. Ważnym elementem w książce jest pokazanie sektora muzycznego jako ważnego składnika gospodarki kreatywnej. Czytelnik dowie się wiele szczegółów dotyczących składowych, struktury i zasad funkcjonowania współczesnego przemysłu muzycznego w branży fonograficznej, publishingowej czy na rynku koncertowym. Autor opisuje też najważniejsze aspekty prawne dotyczące licencjonowania muzyki czy wspomagania się sztuczną inteligencją i te, dotyczące dynamicznie zmieniającego się rynku pracy artystów. To obowiązkowa lektura dla pasjonatów muzyki, twórców, artystów, debiutantów, menedżerów i pracowników przemysłu muzycznego, naukowców i badaczy, dziennikarzy, przedsiębiorców, specjalistów na rynku reklamy, marketingu i handlu. To pierwszy w Europie Centralnej podręcznik akademicki o rynku muzycznym dla studentów wydziałów humanistycznych: kulturoznawstwo, socjologia, antropologia, ekonomia, muzykologia, psychologia. Czytelnicy znajdą też w ramach publikacji kody QR, które umożliwią zapoznanie się z wybranymi badaniami i odsłuch muzyki dobranej przez autora książki. Tym samym otrzymujemy kolejną część vol. 12 – niewydawanej od 11 lat – kultowej serii kompilacji muzycznych Stanisława Trzcińskiego „Pozytywne Wibracje” (ponad 300 utworów i ponad 24 godziny muzyki), a także specjalną playlistę z utworami towarzyszącymi lekturze poszczególnych rozdziałów „Zarażonych dźwiękiem” [opis wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 78 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM.33150 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM.34928 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM.35267 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM.35080 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Epidemie chorób zakaźnych to także zjawiska społeczne. Uwzględnienie czynników społecznych, kulturowych i politycznych jest ważnie zarówno wtedy, gdy wyjaśniamy, dlaczego dana choroba się rozprzestrzenia, jak i wtedy, gdy zastanawiamy się, jak proces ten spowolnić lub zatrzymać. Dotyczy to nie tylko znanych od wieków chorób jak dżuma, gruźlica czy cholera, ale również tych, które pojawiły się całkiem niedawno, jak HIV/AIDS, ebola, świńska grypa i COVID-19.
Praca stanowi przewodnik po społecznych aspektach epidemii. Pokazuje rolę, jaką patogeny odegrały w procesie rozwoju ludzkich cywilizacji, jaki jest związek epidemii z nowoczesnością i dlaczego późnonowoczesny świat sprzyja wyłanianiu się nowych zagrożeń zakaźnych. Książka ukazuje, jak patogeny uczyniono istotnym elementem rozmaitych polityk i jaki wpływ epidemie wywarły na koncepcję zdrowia publicznego. Omawia też, jak choroby zakaźne są przedstawiane w kulturze popularnej, oraz analizuje mechanizmy zbiorowych i instytucjonalnych reakcji na zagrożenie z nimi związane. Wreszcie książka prezentuje wyniki badań z 2018 i 2020 roku dotyczące stosunku Polek i Polaków do chorób zakaźnych oraz ich postawy wobec pandemii. Wszystko to sprawia, że praca ta pozwala umieścić skalę naszej reakcji na COVID-19 w odpowiedniej perspektywie [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM.33929 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka Arteterapia w resocjalizacji penitencjarnej – wybrane konteksty jest wyjątkowym źródłem informacji na temat wykorzystania arteterapii w systemie penitencjarnym. Autorzy dokładnie analizują i prezentują różne aspekty i konteksty, w jakich arteterapia może być użyta w celu wspierania procesu resocjalizacji osadzonych. Książka wyróżnia się swoim interdyscyplinarnym podejściem do arteterapii w kontekście resocjalizacji. Autorzy biorą pod uwagę zarówno aspekty psychologiczne, pedagogiczne, socjologiczne, jak i organizacyjne, związane z procesem resocjalizacji, i prezentują arteterapię jako narzędzie skuteczne na poziomie jednostki i grupy więźniów. To kompleksowe podejście jest szczególnie wartościowe, ponieważ podkreśla różnorodność możliwych kontekstów i celów, w jakich arteterapia może być stosowana. Książka jest wzbogacona o scenariusze zajęć, co ułatwia czytelnikom zrozumienie, jak teorię można przekształcić w praktykę. Te praktyczne wskazówki i przykłady pomogą terapeutom i innym profesjonalistom w systemie penitencjarnym w planowaniu i wdrażaniu własnych programów arteterapeutycznych. Książka podkreśla znaczenie roli arteterapeuty jako specjalisty, który jest w stanie dostosować terapię do indywidualnych potrzeb osadzonych. Autorzy analizują także wyzwania związane z pracą w trudnym środowisku więziennym i zapewniają wskazówki dotyczące budowania relacji z osadzonymi oraz zarządzania grupowymi sesjami arteterapeutycznymi. Książka Arteterapia w resocjalizacji penitencjarnej – wybrane konteksty to cenna publikacja, która oferuje kompleksowe spojrzenie na wykorzystanie sztuki w procesie resocjalizacji osadzonych. To źródło inspiracji i wiedzy zarówno dla profesjonalistów pracujących w systemie penitencjarnym, jak i badaczy zainteresowanych terapią sztuką w kontekście resocjalizacji. Książka otwiera drzwi do zrozumienia potencjału sztuki w transformacji życia osadzonych. Z recenzji dr. hab. Pawła Maciaszczyka, prof. ucz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. M.36628 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem opracowania jest diagnoza znaczenia mediów społecznościowych dla samooceny, sposobów internetowej autoprezentacji oraz zachowań związanych z wyglądem ciała młodych dorosłych. W monografii zaprezentowano wyniki badań własnych potwierdzających m.in., że dla ok. 30-40% młodych dorosłych media społecznościowe stanowią przestrzeń, która w istotny sposób wpływa na postawy względem własnego ciała. Są one bowiem miejscem kreowania własnego wizerunku, źródłem motywacji do podejmowania zachowań ukierunkowanych na poprawę wyglądu ciała i dbania o jego prezencję, ale także przestrzenią społecznych porównań odnoszących się do wyglądu własnego ciała. W konkluzji Autorka podkreśla znaczenie kształtowania silnego Ja cielesnego oraz wewnętrznego umiejscowienia kontroli, potrzebę profilaktyki zaburzeń związanych z zaburzeniami wizerunku ciała, interwencji psychoedukacyjnych oraz roli edukacji zdrowotnej w kontekście podjętej w opracowaniu problematyki badawczej [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej