Publiczność
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Przy Narutowicza (W23)
(1)
Wypożyczalnia Baśniowa (W48)
(2)
Wypożyczalnia Przy Baleya (W99)
(1)
Wypożyczalnia XI Czytelnia Naukowa (XI)
(1)
Autor
Czajka-Kominiarczuk, Katarzyna (1986- )
(2)
Liberek, Baśka (1994- )
(1)
Trzciński, Stanisław (1972- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Kobieta
(4585)
Przyjaźń
(2656)
Rodzina
(2564)
Miłość
(2029)
Relacje międzyludzkie
(1995)
Publiczność
(-)
Tajemnica
(1857)
II wojna światowa (1939-1945)
(1781)
Śledztwo i dochodzenie
(1696)
Zabójstwo
(1386)
Dzieci
(1219)
Nastolatki
(1202)
Magia
(1170)
Literatura polska
(1158)
Dziewczęta
(1138)
Uczniowie
(1136)
Rodzeństwo
(1110)
Zwierzęta
(1095)
Pisarze polscy
(1076)
Życie codzienne
(1070)
Policjanci
(1049)
Małżeństwo
(996)
Żydzi
(901)
Sekrety rodzinne
(887)
Język polski
(880)
Władcy
(867)
Filozofia
(776)
Psy
(752)
Ludzie a zwierzęta
(743)
Polacy za granicą
(730)
Osoby zaginione
(723)
Uprowadzenie
(718)
Uczucia
(711)
Przestępczość zorganizowana
(695)
Wychowanie w rodzinie
(659)
Politycy
(636)
Koty
(630)
Boże Narodzenie
(611)
Dziennikarze
(607)
Trudne sytuacje życiowe
(604)
Matki i córki
(603)
Arystokracja
(600)
Poszukiwania zaginionych
(594)
Historia
(592)
Polityka wewnętrzna
(589)
Podróże
(582)
Relacja romantyczna
(568)
Mężczyzna
(567)
Kultura
(564)
Zakochanie
(563)
Chłopcy
(549)
Wojsko
(544)
Wakacje
(538)
Polityka
(526)
Prywatni detektywi
(512)
Polityka międzynarodowa
(508)
Zemsta
(504)
Zdrowe odżywianie
(499)
Zarządzanie
(489)
Samorealizacja
(486)
Lekarze
(476)
Wybory życiowe
(474)
Seryjni zabójcy
(461)
Literatura
(441)
Obyczaje i zwyczaje
(441)
Tematy i motywy
(439)
Dojrzewanie
(437)
Pisarze
(432)
Dziadkowie i wnuki
(428)
Samotność
(424)
Wojna
(407)
Holokaust
(405)
Aktorzy polscy
(401)
Przedsiębiorstwo
(401)
Psychologia dziecka
(401)
Walka dobra ze złem
(397)
Duchy
(395)
Szlachta
(392)
Śmierć
(390)
Ojcowie i córki
(385)
Powstanie warszawskie (1944)
(384)
Zabójstwo seryjne
(384)
Młodzież
(382)
Wsie
(381)
Matematyka
(369)
Sieroty
(364)
Życie seksualne
(360)
Zjawiska paranormalne
(355)
Język angielski
(350)
Matura
(347)
PRL
(347)
Studenci
(347)
Czarownice i czarownicy
(346)
Władza
(345)
Język polski (przedmiot szkolny)
(344)
Sztuka
(340)
Osoby w wieku starszym
(338)
Internet
(334)
Nauczyciele
(333)
Wychowanie
(331)
Turystyka
(326)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura i sztuka
(3)
Historia
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 791 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 791 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM 4337 (791) mp3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarażeni dźwiękiem : rynek muzyczny w czasach sztucznej inteligencji / Stanisław Trzciński. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2023. - 939, [4] strony : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Jak sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje przemysł muzyczny? Czy maszyny zastąpią twórców i artystów? Jak osiągnąć sukces jako twórca, artysta, menedżer i wydawca? Czego słuchamy i jak zmieniliśmy się jako słuchacze w ostatnich latach? Jak działają algorytmy i playlisty w serwisach streamingowych? Dlaczego Elon Musk może być ważny dla słuchaczy muzyki? Jak będą wyglądały wirtualne koncerty? Jakie są nowe podmioty na rynku muzycznym w dobie cyfryzacji? Odpowiedzi na te i inne pytania możesz znaleźć w pierwszej w Polsce muzycznej biblii dla początkujących i zaawansowanych. Tak kompleksowej publikacji dotyczącej rynku muzycznego jeszcze nie było! Ta wyjątkowa książka została napisana z myślą o pasjonatach muzyki przez pasjonata muzyki. Autorem jest Stanisław Trzciński, doktor nauk o kulturze i badacz Uniwersytetu SWPS, który współtworzy polski przemysł muzyczny od 30 lat. To kompleksowy, praktyczny podręcznik opisujący zasady działania współczesnego rynku muzycznego w erze sztucznej inteligencji. Publikacja zawiera najnowsze, przeprowadzone przez autora na szeroką skalę, badania polskich konsumentów muzyki i wywiady z najważniejszymi ludźmi polskiego przemysłu muzycznego oraz rozważania o kulturze i emocjach w muzyce. Autor, który jest kulturoznawcą i ekonomistą, sięga także do wiedzy z zakresu socjologii, antropologii, muzykologii i psychologii. Z jednej strony pisze o funkcjach emocji i mózgu, a także opisuje sposoby słuchania muzyki i uczestnictwa w koncertach, a z drugiej – zagłębia się w zagadnienia dotyczące wykorzystania muzyki w komunikacji marketingowej. Autora interesuje marketing muzyczny w reklamach i przestrzeni publicznej. W książce opisane są zasady działania algorytmów oraz playlist muzycznych tworzonych w serwisach streamingowych, takich jak Spotify, a także na platformach takich jak TikTok i YouTube. Czytelnik znajdzie także rozważania futurologiczne z zakresu wizualnego słuchania muzyki i wykorzystania VR czy AI. Publikacja jest odpowiedzią na zapotrzebowania współczesnego, światowego rynku muzycznego. Autor przedstawia dane dotyczące rynków w USA, Azji i Europie ze szczególnym uwzględnieniem Polski. Ważnym elementem w książce jest pokazanie sektora muzycznego jako ważnego składnika gospodarki kreatywnej. Czytelnik dowie się wiele szczegółów dotyczących składowych, struktury i zasad funkcjonowania współczesnego przemysłu muzycznego w branży fonograficznej, publishingowej czy na rynku koncertowym. Autor opisuje też najważniejsze aspekty prawne dotyczące licencjonowania muzyki czy wspomagania się sztuczną inteligencją i te, dotyczące dynamicznie zmieniającego się rynku pracy artystów. To obowiązkowa lektura dla pasjonatów muzyki, twórców, artystów, debiutantów, menedżerów i pracowników przemysłu muzycznego, naukowców i badaczy, dziennikarzy, przedsiębiorców, specjalistów na rynku reklamy, marketingu i handlu. To pierwszy w Europie Centralnej podręcznik akademicki o rynku muzycznym dla studentów wydziałów humanistycznych: kulturoznawstwo, socjologia, antropologia, ekonomia, muzykologia, psychologia. Czytelnicy znajdą też w ramach publikacji kody QR, które umożliwią zapoznanie się z wybranymi badaniami i odsłuch muzyki dobranej przez autora książki. Tym samym otrzymujemy kolejną część vol. 12 – niewydawanej od 11 lat – kultowej serii kompilacji muzycznych Stanisława Trzcińskiego „Pozytywne Wibracje” (ponad 300 utworów i ponad 24 godziny muzyki), a także specjalną playlistę z utworami towarzyszącymi lekturze poszczególnych rozdziałów „Zarażonych dźwiękiem” [opis wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 78 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej