Kampania wyborcza parlamentarna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia XI Czytelnia Naukowa (XI)
(2)
Autor
Giedrojć, Marzenna
(1)
Rafałowski, Wojciech (1986- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Kobieta
(4585)
Przyjaźń
(2661)
Rodzina
(2566)
Miłość
(2030)
Relacje międzyludzkie
(1996)
Kampania wyborcza parlamentarna
(-)
Tajemnica
(1858)
II wojna światowa (1939-1945)
(1781)
Śledztwo i dochodzenie
(1696)
Zabójstwo
(1386)
Dzieci
(1219)
Nastolatki
(1202)
Magia
(1175)
Literatura polska
(1159)
Dziewczęta
(1145)
Uczniowie
(1137)
Rodzeństwo
(1111)
Zwierzęta
(1097)
Pisarze polscy
(1076)
Życie codzienne
(1072)
Policjanci
(1049)
Małżeństwo
(996)
Żydzi
(901)
Sekrety rodzinne
(888)
Język polski
(880)
Władcy
(867)
Filozofia
(776)
Psy
(757)
Ludzie a zwierzęta
(743)
Polacy za granicą
(730)
Osoby zaginione
(723)
Uprowadzenie
(718)
Uczucia
(714)
Przestępczość zorganizowana
(695)
Wychowanie w rodzinie
(659)
Politycy
(636)
Koty
(632)
Boże Narodzenie
(612)
Dziennikarze
(607)
Trudne sytuacje życiowe
(606)
Matki i córki
(603)
Arystokracja
(600)
Poszukiwania zaginionych
(594)
Historia
(592)
Polityka wewnętrzna
(589)
Podróże
(583)
Mężczyzna
(568)
Relacja romantyczna
(568)
Kultura
(565)
Zakochanie
(563)
Chłopcy
(553)
Wojsko
(544)
Wakacje
(541)
Polityka
(526)
Prywatni detektywi
(513)
Polityka międzynarodowa
(508)
Zemsta
(504)
Zdrowe odżywianie
(499)
Zarządzanie
(489)
Samorealizacja
(486)
Lekarze
(476)
Wybory życiowe
(474)
Seryjni zabójcy
(461)
Literatura
(442)
Obyczaje i zwyczaje
(441)
Tematy i motywy
(440)
Dojrzewanie
(439)
Pisarze
(432)
Dziadkowie i wnuki
(430)
Samotność
(424)
Wojna
(407)
Holokaust
(405)
Psychologia dziecka
(402)
Aktorzy polscy
(401)
Przedsiębiorstwo
(401)
Walka dobra ze złem
(397)
Duchy
(396)
Szlachta
(392)
Śmierć
(390)
Ojcowie i córki
(385)
Powstanie warszawskie (1944)
(384)
Zabójstwo seryjne
(384)
Młodzież
(382)
Wsie
(382)
Matematyka
(369)
Sieroty
(364)
Życie seksualne
(360)
Zjawiska paranormalne
(355)
Język angielski
(350)
Matura
(347)
PRL
(347)
Studenci
(347)
Czarownice i czarownicy
(346)
Język polski (przedmiot szkolny)
(345)
Władza
(345)
Sztuka
(341)
Osoby w wieku starszym
(339)
Internet
(334)
Nauczyciele
(333)
Wychowanie
(331)
Turystyka
(326)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
"Jest to pionierska monografia, która koncentruje się na problematyce manipulacji ważnością propozycji programowych podczas kampanii wyborczej. W światowej politologii publikacje związane z kluczową dla badań Rafałowskiego koncepcją własności kwestii mają wysoką rangę, jednak w polskim piśmiennictwie naukowym odwołania do nich są nieliczne, a pojęcie i związana z nią teoria nie były do tej pory przedmiotem systematycznych rozważań ani implementacji w badaniach polskiej sceny politycznej. (…) Jest to książka z bogatym fundamentem teoretycznym i metodologicznym, operująca specjalistycznym językiem i aparatem pojęciowym charakterystycznym dla nauk politycznych i socjologii. (…) Książka nie jest poradnikiem z zakresu marketingu politycznego, w którym jak na tacy podane są sposoby i narzędzia do prowadzenia kampanii wyborczej. Niemniej inteligentny czytelnik bez większego trudu wyłuska z tej solidnej naukowej analizy wiedzę o tym, jakie strategie są ryzykowne, które zaś – pod pewnymi warunkami – przyniosą niemal pewne zwycięstwo. Dowie się też, kto zazwyczaj stosuje w kampanii strategię tysiąca kwiatów, kiedy i pod jakimi warunkami wyjście poza własne terytorium programowe może być skuteczną taktyką wyborczą, jakie treści mają duży potencjał demobilizacji elektoratu przeciwnika, jak skupić uwagę elektoratu na tematach dających przewagę w rywalizacji o władzę." z recenzji prof. dr hab. Anny Pacześniak "Monografia przekonuje, że w Polsce wiele partii potrafi skutecznie dostosować swoje priorytety do kontekstu rywalizacji, własnego potencjału, charakteru przeciwników i klimatu konkretnej kampanii wyborczej. To ustalenie ma ważne implikacje praktyczne: trafne odczytanie wskaźników strukturalnych sytuacji w Polsce pomaga w osiągnięciu sukcesu wyborczego." z recenzji prof. Mikołaja Cześnika
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej