Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(128)
Forma i typ
Gry i zabawki
(96)
Książki
(30)
Proza
(23)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Dostępność
dostępne
(119)
wypożyczone
(38)
nieokreślona
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Baśniowa (W48)
(2)
Wypożyczalnia Pod Skrzydłami (W75)
(10)
Wypożyczalnia Przy Zawiszy (W76)
(1)
Wypożyczalnia Przystanek Książka (W93)
(1)
Wypożyczalnia Piątka (BD5)
(10)
Czytelnia Piątka (BD5)
(1)
Wypożyczalnia Przystanek Książka (BD41)
(44)
Wypożyczalnia Przy Baleya (BD48)
(42)
Wypożyczalnia Skarżyńskiego (BD68)
(48)
Wypożyczalnia XI Czytelnia Naukowa (XI)
(1)
Autor
Carroll, Lewis (1832-1898)
(23)
Chiacchiera, Martino
(16)
Sorrentino, Silvano
(15)
Tenniel, John (1820-1914)
(12)
Marianowicz, Antoni (1924-2003)
(6)
Bontempi, Alberto
(5)
Skłodowska, Ola
(5)
Słomczyński, Maciej (1920-1998)
(5)
Baranowski, Marek
(4)
Maj, Arkadiusz (gry planszowe)
(4)
Minor, Marcin
(4)
Coimbra, Miguel
(3)
Małecki, Łukasz
(3)
Morawska, Maria (tłumacz)
(3)
Ambrzykowski, Michał (1988- )
(2)
Baltyn, Hanna (1956-2014)
(2)
Bauza, Antoine (1978- )
(2)
Bernon, Guillaume
(2)
Bukowski, Adam (gry planszowe)
(2)
Carroll, Lewis (1832-1898). Alicja po drugiej stronie zwierciadła
(2)
Cathala, Bruno (1963- )
(2)
Czerwiński, Tomasz (1950- )
(2)
Dupont, Thomas
(2)
Jakimiec, Agata
(2)
Kortas, Paulina
(2)
Kozak, Jolanta (1951- )
(2)
Ladagnous, Arnaud
(2)
Landart, Jeanne
(2)
Mosz, Gosia
(2)
Pertoft, Björn
(2)
Rosenberg, Uwe (1970- )
(2)
Sadkowska, Danuta
(2)
Szyma, Rafał (1981- )
(2)
Szynkarewicz, Olesia
(2)
Wiatrzyk, Kamila
(2)
Wojda-Wołkowycki, Rafał
(2)
Ćwiękała, Katarzyna
(2)
Łotysz, Agnieszka
(2)
Żabicka, Monika
(2)
Alcouffe, Christine (1987- )
(1)
Alspach, Ted
(1)
André, Mark (1964- )
(1)
Antram, David (1958- )
(1)
Bailey, Vanessa
(1)
Batts, Gus
(1)
Bauza, Antoine
(1)
Berdal, Pauline
(1)
Bertin, Cyrille
(1)
Besi, Alberto
(1)
Blondel, Cyril
(1)
Bolek, Joanna
(1)
Bolik, Tomasz
(1)
Bontempi, Alberto (1975- )
(1)
Bony
(1)
Bossart, Charles
(1)
Burzyńska, Patrycja
(1)
Bösch, Holger
(1)
Cabrero, Domingo
(1)
Cholewa, Piotr W. (1955- )
(1)
Cochard, David
(1)
Collins, Joan (1933- )
(1)
Czaplicki, Maciej
(1)
Damant, Aurore
(1)
Daujean, Cyrille
(1)
De Schrijver, Maarten
(1)
Delval, Julien (1972- )
(1)
Delven, Randy
(1)
Detner, Małgorzata
(1)
Djib
(1)
Dombayan, Susanna
(1)
Dougherty, Rob (1969- )
(1)
Dworak, Krzysztof
(1)
Eisner, Tim
(1)
Elias, Skaff
(1)
Evarts, Denise
(1)
Evarts, Madeleine
(1)
Evarts, Max
(1)
Evarts, Miranda
(1)
Falkowska, Ewa
(1)
Fedotova, Nadegda
(1)
Fehr, Daniel
(1)
Fernández, José Manuel
(1)
Frago, Robert
(1)
Frankland, David
(1)
Free, Pamela J
(1)
Freudenreich Oliver
(1)
Gajek, Grzegorz (1987- )
(1)
Garfield, Richard
(1)
Garrett, J
(1)
Gesualdi, Vito (1985- )
(1)
Gevorkyan, Hrach
(1)
Giżyński, Wojciech
(1)
Gołdyn, Izabela
(1)
Griffon, Julien
(1)
Gruhl, Ken
(1)
Hach, Hjalmar
(1)
Hegen, Marvin
(1)
Heuser, Christian
(1)
Hwang, Hope S
(1)
Hwang, Hope S. Najemnicy
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(59)
2010 - 2019
(44)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(8)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(89)
1801-1900
(23)
Kraj wydania
Polska
(125)
Wielka Brytania
(3)
Język
polski
(122)
angielski
(4)
wiele języków
(2)
czeski
(1)
węgierski
(1)
rosyjski
(1)
słowacki
(1)
Odbiorca
Dzieci
(79)
Młodzież
(55)
9-13 lat
(20)
Dorośli
(17)
14-17 lat
(15)
6-8 lat
(7)
Szkoły podstawowe
(2)
0-5 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(23)
Temat
Alicja w Krainie Czarów (postać fikcyjna)
(23)
Halucynacje
(23)
Kot z Cheshire (postać fikcyjna)
(23)
Lustra
(23)
Szachy
(23)
Szalony Kapelusznik (postać fikcyjna)
(23)
Escape rooms
(11)
Gry w karty
(7)
Czarodzieje
(5)
Magia
(5)
Carroll, Lewis (1832-1898)
(3)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(3)
Fantastyka
(2)
Gry planszowe
(2)
Koty
(2)
Literatura angielska
(2)
Muzea
(2)
Powieść
(2)
Zwierzęta
(2)
Śledztwo i dochodzenie
(2)
Alchemicy
(1)
Alpaka (ssak)
(1)
Antonimy
(1)
Brydż
(1)
Christa, Janusz (1934-2008)
(1)
Dracula (postać fikcyjna)
(1)
Duchy
(1)
Dżungle i lasy deszczowe
(1)
Gra słów
(1)
Gry komputerowe
(1)
Jednorożec (stworzenie fantastyczne)
(1)
Kajko i Kokosz (postacie fikcyjne)
(1)
Kreatywność
(1)
Lamy (ssaki)
(1)
Las
(1)
Napoje magiczne
(1)
Opieka nad zwierzętami
(1)
Pamięć
(1)
Parki i ogrody
(1)
Pasjanse
(1)
Podróże w czasie
(1)
Postacie fikcyjne
(1)
Postacie mitologiczne
(1)
Postać literacka
(1)
Psy
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Sen
(1)
Sfinks (zwierzę mitologiczne)
(1)
Skarby
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Szkoły magii
(1)
Sztuki iluzjonistyczne
(1)
Uczucia
(1)
Uprowadzenie
(1)
Yōkai
(1)
Temat: dzieło
Alice's adventures in Wonderland
(3)
Kajko i Kokosz
(1)
Temat: miejsce
Kraina Czarów (kraina fikcyjna)
(23)
Amazonia
(1)
Egipt
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Gatunek
Gry w karty
(121)
Gry planszowe
(28)
Gry i zabawy umysłowe
(24)
Powieść
(23)
Fantasy
(21)
Gry i zabawy
(12)
Gry i zabawy dziecięce
(6)
Wydawnictwa popularne
(4)
Fantastyka
(2)
Opracowanie
(2)
Poradnik
(2)
Publikacje dla dzieci
(2)
Zagadki
(2)
Gry strategiczne
(1)
Lektura z opracowaniem
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Hobby i czas wolny
(3)
Literaturoznawstwo
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
128 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : skarb Czarnobrodego / Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje Alberto Bontempi ; tłumaczenie Ola Skłodowska. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2021. - 1 gra (64 dużych kart) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 4x11x16 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 11 cm).
Pierwszy karciany Escape room, w którym dwie drużyny lub dwóch śmiałków będzie grać przeciwko sobie! Legendy głoszą, że Czarnobrody ukrył swój skarb. Wiecie, gdzie szukać pierwszej wskazówki, a kiedy zdobędziecie już mapę, tylko jeden krok będzie dzielił was od bogactwa i sławy! Niestety nie tylko wy wpadliście na trop skarbu. Załoga rywali depcze wam po piętach! Rozwiązujcie zagadki, uważajcie na podstępy przeciwników i zostańcie najbardziej znanymi piratami siedmiu mórz. Ahoj przygodo! Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart! Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie [opis wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 0285 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P 210 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : skok w Wenecji / Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje Alberto Bontempi ; tłumaczenie Rafał Wojda-Wołkowycki. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2020. - 1 gra (60 dużych kart z zagadkami, 1 sekretny plan) : plastik, kolor ; w pudełku 4x11x16 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 11 cm).
Kieszonkowa wersja rozrywki, która stała się światowym fenomenem! Skok w Wenecji to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Jesteście profesjonalnymi złodziejami, którym powierzono ryzykowną misję: musicie dostać się do kasyna w Wenecji i wykraść żeton warty 10 milionów dolarów. Każde z was wciela się w inną postać – z indywidualną wiedzą i umiejętnościami. To niebezpieczna robota, dlatego trzymajcie się planu – najmniejszy błąd może zniweczyć wasze wysiłki! Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie [opis wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 0391 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 217 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 121 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : tajemnica Eldorado / Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje Alberto Bontempi ; tłumaczenie Rafał Wojda-Wołkowycki. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2018. - 1 gra (60 dużych kart z zagadkami, 1 tajemnicza mapa) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x16 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 11 cm).
Tajemnica Eldorado to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół lub samotnego śmiałka. Wasza wyprawa w poszukiwaniu legendarnej krainy pełnej złota nie przyniosła rezultatu. Na domiar złego, podczas drogi powrotnej dochodzi do wypadku. Samolot ulega awarii, a jedynym sposobem na przeżycie jest skok ze spadochronem, wprost do serca tajemniczej dżungli. To może oznaczać Wasz koniec, ale może też być ostatnią szansą na odnalezienie upragnionego Eldorado… Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 122 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kryminalne zagadki : niefortunny spadek / autorzy: Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje: Crisiana Leone. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2023. - 1 gra (60 dużych kart z tropami, 7 kolorowych klipsów) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x15 cm.
Dreszcz emocji ukryty w talii kart! Niefortunny spadek to śledztwo ukryte w kartach, przeznaczone dla grupy przyjaciół, bądź samotnego śmiałka. Holandia, rok 1698. Cornelius Kloss, prezes spółki handlowej, zostaje znaleziony martwy w swoim gabinecie. Obok ciała ofiary śledczy odnajdują otwarty sejf, a w nim wciąż zapieczętowany testament. Kto zyskał na śmierci Corneliusa Kloosa? Jakie motywy kierowały mordercą? Uważnie zbadajcie miejsce zbrodni, wysłuchajcie zeznań świadków i odtwórzcie przebieg wydarzeń, które doprowadziły do śmierci kupca. Czy Wasza teoria okaże się prawdziwa? Czy uda Wam się rozwikłać zagadkę niefortunnego spadku? Czy potraficie połączyć zebrane dowody i rozwikłać tajemnicę? [opis wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P 0328 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 218 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kryminalne zagadki : Wielka gra / autorzy: Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje: Cristiana Leone ; tłumaczenie: Ola Skłodowska. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2024. - 1 gra (60 dużych kart z tropami, 7 kolorowych klipsów) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x15 cm.
Dreszcz emocji ukryty w talii kart! "Kryminalne zagadki : Wielka gra" to śledztwo ukryte w kartach, przeznaczone dla grupy przyjaciół, bądź samotnego śmiałka. Las Vegas, rok 1950. W kasynie Domein pomiędzy bossami mafii a burmistrzem toczy się gra o wysoką stawkę. Kiedy przybywasz na miejsce, dokonujesz zaskakującego odkrycia: wszyscy przy stole nie żyją! Co wydarzyło się tego wieczoru? Kto jest mordercą? Badaj poszlaki i zbieraj dowody, by rozwiązać tę tajemniczą sprawę [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P 267 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kroko-loko / gra autorska Roberta Fragi z ilustracjami Aurore Damant. - Gdańsk : Rebel, [2020]. - 1 gra (32 karty krokodyli (16 panów i 16 pań), 4 karty hipopotamów, 10 kart kryteriów rozdawanych parami (2 karty płci, 2 karty koloru skóry, 2 karty sylwetki, 2 karty okularów, 2 karty kapelusza) : tektura, kolor ; w pudełku 3x10x10 cm +instrukcja (6 stron : ilustracje ; 16 cm).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 155 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mordercze krewetki / projekt gry: Ken Gruhl i Jeremy Posner ; [tłumaczenie z angielskiego]. - Gdańsk : Rebel, © 2022. - 1 gra (105 kart (po 15 kart w 7 kolorach) : karton, kolor ; w pudełku 5x15x21 cm +instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 20 cm).
To szalona zabawa, w której walczymy o to, kto jako pierwszy zbierze 10 kart na swoim stosie punktowania. W tym celu będziemy starali się zbierać zestawy w odpowiednich kolorach, dorzucając nowe karty do swojego akwarium lub kradnąc je od przeciwników. Niestety nigdy nie możemy być pewni, jaką kartę odkryjemy w swojej turze [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P 251 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Packa na muchy / autor Christian Heuser ; grafik Georg von Westphalen. - Konin : G3, 2015. - 1gra (112 kart) : plastik, tektura, kolor ; w pudełku 2x10x12 cm + instrukcja (4 stron : ilustracje ; 18 cm).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 0267 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czółko / projekt graficzny na podstawie projektu aplikacji: Agata Jakimiec, Rafał Szyma. - Gliwice : Portal Games, © 2019. - 1 gra (200 dwustronnych kart haseł, 18 kart trybu gry) : karton, kolor ; w pudełku 6x21x21 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 19 cm).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P 066 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czółko: junior / projekt graficzny: na podstawie projektu aplikacji: Mateusz Kopacz, Aga Jakimiec, Rafał Szyma ; ilustracje: Aga Jakimiec. - Knurów : Portal Games, © 2020. - 1 gra (165 dwustronnych kart Haseł) : karton, kolor ; w pudełku 6x20x20 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje kolorowe ; 19 cm).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P 146 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
To ja go tnę! : [gra] / tłumaczenie Katarzyna Kaszorek i Martyna Skowron. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (talia główna 115 kart, 6 dużych kart przywódców drużyn, 15 dużych kart potworów, 6 kart pomocy, 2 kości k6) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 5x18x21 cm + instrukcja (1 złozona karta : ilustracje ; 36 cm).
Zbierzcie drużynę bohaterów i wyruszcie na epicką przygodę przepełnioną prawdziwą jatką! Niech zdrada, groźne potwory i humor znany z Odjechanych jednorożców zagoszczą na Waszym stole! Podczas rozgrywek w To ja go tnę! będziecie mieli okazję pokonywać groźnych przeciwników i sabotować plany swoich wrogów. Aby osiągnąć cel, będziecie wyposażać herosów w przedmioty, ujarzmiać magiczne potęgi i korzystać z modyfikatorów rzutów, by skutecznie przechylić szalę zwycięstwa na swoją stronę. Zwycięży gracz, który jako pierwszy ubije 3 potwory lub zbierze drużynę składającą się z 6 różnych klas [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 261 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sen / Gamewright ; ilustracje Marcin Minor. - Warszawa : Nasza Księgarnia, © 2017. - 1 gra (54 karty, ołówek, notes) : drewno, plastik, kolor ; w pudełku 5x14x19 cm + instrukcja (10, [1] strona ; 18 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Sen
Gracze wybierają się w podróż do świata ze snów. Czekają na nich niezwykłe krainy: niektóre jak z bajki, inne z kolei mroczne i pełne kruków. Podglądaj i przejmuj sny rywali. Celem gry jest stworzenie snu z jak najmniejszą liczbą kruków [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 0378 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Fasolki : rozszerzenie / Uwe Rosenberg ; ilustracje Björn Pertoft. - Wydanie 5. - Konin : G3, 2018. - 1gra (2 planszetki z polami, 110 kart) : plastik, tektura, kolor ; w pudełku 2x9x12 cm + instrukcja (1 karta złożona).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 068 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Fasolki : sadź i zbieraj / Uwe Rosenberg ; ilustracje Björn Pertoft. - Wydanie 12. - Konin : G3, 2019. - 1gra (5 planszetek z polami, 110 kart) : tektura, kolor ; w pudełku 3x12x10 cm + instrukcja (1 karta złożona).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 105 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Królestwo w Dolinie / Hans van Tol ; ilustracje David Cochard ; kierownik projektu Arek Maj ; tłumaczenie Michał Szewczyk. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2022. - 1 gra (4 pionki króla, 4 plansze zamków, 1 wzgórze, 90 żetonów postaci, 1 żeton pierwszego gracza, 6 królewskich żetonów, 6 żetonów poborcy podatkowego, 45 złotych monet, 1 notes) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 6x26x26 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 21 cm).
Dawno, dawno temu, w odległej krainie leżała dolina zamieszkała przez nację, która rozpaczliwie potrzebowała swojego króla. Czy to właśnie Ty jesteś tym, który będzie nimi rządzić? Czy Twoja strategia jest na tyle dobra, aby zwyciężyć nad innymi pretendentami do tronu? Na tronie Królestwa w dolinie zasiądzie ten z graczy, który będzie cieszył się najlepszą reputacją. Przekonuj do siebie poddanych, pomnażaj majątek i zdobywaj nagrody, by ugruntować swoją pozycję! [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 0371 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
UNO Flip!. - Warszawa : Mattel Poland Sp. z o.o., © 2022. - 1 gra (112 dwustronnych kart) : karton, kolor ; w pudełku 2x9x12 cm + instrukcja (1 karta złożona : ilustracje).
Przygotuj się na nową wersję - UNO FLIP! To ta sama kultowa gra karciana, ale teraz z nowymi, ekscytującymi elementami - takimi jak dwustronne karty, specjalna karta ODWRÓĆ i ostrzejsze reguły - które podniosą poziom rywalizacji w rozgrywce [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P 279 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Res Arcana ; Res Arcana, Lux et Tenebrae. 1 : [gra] / projekt gry i zasady Tom Lehmann ; okładka i ilustracje na kartach Julien Delval ; projekt graficzny Cyrill Daujean ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Gdańsk : Rebel, copyright 2020. - 1 gra + Dodatek 1 (40 kart artefaktów (+ 12 kart artefaktów), 10 kart magów (+ 4 karty magów), 10 kart monumentów (+ 4 karty monumentów), 150 drewnianych znaczników esencji (+25 drewnianych znaczników) - po 35 każdego rodzaju), 12 żetonów esencji "5x", 4 karty pomocy, płytka podsumowania, 8 magicznych przedmiotów (+2 magiczne przedmioty), 5 płytek enklaw mocy - dwustronne (+2 płytki enklaw mocy - dwustronnych), 8 zwojów, znacznik pierwszego gracza) : drewno, karton, tektura, kolor ; w pudełku 6x25x25 cm +instrukcja (12 stron : ilustracje ; 24 cm)..
"Res Arcana" to gra karciana w klimacie fantasy, w której uczestnicy wcielają się w najpotężniejszych magów. Podczas rozgrywki będziemy starali się doprowadzić do perfekcji swoje specyficzne umiejętności w taki sposób, by osiągnąć konkretny cel. Kluczem do zwycięstwa jest umiejętne zagrywanie kart, których połączone umiejętności będą wpływały na siebie wzajemnie, pozwalając nam na coraz to ważniejsze inwestycje, które zapewnią nam eksplorację kolejnych poziomów magicznej wiedzy i umiejętności. W komplecie również "Lux et Tenebrae" (Światło i Mrok), to pierwszy dodatek do gry "Res Arkana", dzięki któremu w rozgrywce może wziąć udział aż 5 graczy [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 228 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Jupitajnia Friends : ambasada dobrych relacji : [gra] / Agata Pierzchała. - Wydanie I. - [Poznań : Agata Waligórska], 2018. - 1 gra (talia 35 Kart Pytań, talia 10 Kart Zadań, klepsydra, 1 kość sześcienna, 2 woreczki) : karton, płótno, tektura, kolor ; w pudełku 6x19x21 cm + instrukcja (1 karta złożona ; 12 cm).
Talia kart to zbiór pytań, które pozwalają lepiej się poznać lub świetnie bawić i budować więzi między przyjaciółmi, rodziną, znajomymi. Talia "Jupitajnia FRIENDS" składa się z 35 Kart Pytań (na każdej trzy pytania, łącznie ponad 100 pytań) oraz 10 Kart Zadań i ma zapewnić spędzenie wartościowego czasu ze znajomymi bliższymi bądź dalszymi, przyjaciółmi czy rodziną. Pytania zaprojektowane są tak, aby zbliżać ludzi, a nie tylko się bawić, przy czym nie zabraknie okazji do śmiechu! W zależności od stopnia znajomości możecie wybrać odpowiedni wariant gry. Zadania pochodzą z treningów twórczości i mają za zadanie rozgrzać kreatywność graczy, aby łatwiej odpowiadało się na pytania, ale może być też traktowane jako oddzielne ćwiczenie kreatywności na szkoleniu. Ostatnia Karta funkcyjna to Karta Refleksji, która zachęca do zastanowienia się nad minioną rozgrywką. Czasami odpowiedź na pytanie z tej karty będzie w nas dojrzewać długo po zakończeniu „gry” [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 222 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej