Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(128)
Forma i typ
Gry i zabawki
(96)
Książki
(30)
Proza
(23)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Dostępność
dostępne
(119)
wypożyczone
(38)
nieokreślona
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Baśniowa (W48)
(2)
Wypożyczalnia Pod Skrzydłami (W75)
(10)
Wypożyczalnia Przy Zawiszy (W76)
(1)
Wypożyczalnia Przystanek Książka (W93)
(1)
Wypożyczalnia Piątka (BD5)
(10)
Czytelnia Piątka (BD5)
(1)
Wypożyczalnia Przystanek Książka (BD41)
(44)
Wypożyczalnia Przy Baleya (BD48)
(42)
Wypożyczalnia Skarżyńskiego (BD68)
(48)
Wypożyczalnia XI Czytelnia Naukowa (XI)
(1)
Autor
Carroll, Lewis (1832-1898)
(23)
Chiacchiera, Martino
(16)
Sorrentino, Silvano
(15)
Tenniel, John (1820-1914)
(12)
Marianowicz, Antoni (1924-2003)
(6)
Bontempi, Alberto
(5)
Skłodowska, Ola
(5)
Słomczyński, Maciej (1920-1998)
(5)
Baranowski, Marek
(4)
Maj, Arkadiusz (gry planszowe)
(4)
Minor, Marcin
(4)
Coimbra, Miguel
(3)
Małecki, Łukasz
(3)
Morawska, Maria (tłumacz)
(3)
Ambrzykowski, Michał (1988- )
(2)
Baltyn, Hanna (1956-2014)
(2)
Bauza, Antoine (1978- )
(2)
Bernon, Guillaume
(2)
Bukowski, Adam (gry planszowe)
(2)
Carroll, Lewis (1832-1898). Alicja po drugiej stronie zwierciadła
(2)
Cathala, Bruno (1963- )
(2)
Czerwiński, Tomasz (1950- )
(2)
Dupont, Thomas
(2)
Jakimiec, Agata
(2)
Kortas, Paulina
(2)
Kozak, Jolanta (1951- )
(2)
Ladagnous, Arnaud
(2)
Landart, Jeanne
(2)
Mosz, Gosia
(2)
Pertoft, Björn
(2)
Rosenberg, Uwe (1970- )
(2)
Sadkowska, Danuta
(2)
Szyma, Rafał (1981- )
(2)
Szynkarewicz, Olesia
(2)
Wiatrzyk, Kamila
(2)
Wojda-Wołkowycki, Rafał
(2)
Ćwiękała, Katarzyna
(2)
Łotysz, Agnieszka
(2)
Żabicka, Monika
(2)
Alcouffe, Christine (1987- )
(1)
Alspach, Ted
(1)
André, Mark (1964- )
(1)
Antram, David (1958- )
(1)
Bailey, Vanessa
(1)
Batts, Gus
(1)
Bauza, Antoine
(1)
Berdal, Pauline
(1)
Bertin, Cyrille
(1)
Besi, Alberto
(1)
Blondel, Cyril
(1)
Bolek, Joanna
(1)
Bolik, Tomasz
(1)
Bontempi, Alberto (1975- )
(1)
Bony
(1)
Bossart, Charles
(1)
Burzyńska, Patrycja
(1)
Bösch, Holger
(1)
Cabrero, Domingo
(1)
Cholewa, Piotr W. (1955- )
(1)
Cochard, David
(1)
Collins, Joan (1933- )
(1)
Czaplicki, Maciej
(1)
Damant, Aurore
(1)
Daujean, Cyrille
(1)
De Schrijver, Maarten
(1)
Delval, Julien (1972- )
(1)
Delven, Randy
(1)
Detner, Małgorzata
(1)
Djib
(1)
Dombayan, Susanna
(1)
Dougherty, Rob (1969- )
(1)
Dworak, Krzysztof
(1)
Eisner, Tim
(1)
Elias, Skaff
(1)
Evarts, Denise
(1)
Evarts, Madeleine
(1)
Evarts, Max
(1)
Evarts, Miranda
(1)
Falkowska, Ewa
(1)
Fedotova, Nadegda
(1)
Fehr, Daniel
(1)
Fernández, José Manuel
(1)
Frago, Robert
(1)
Frankland, David
(1)
Free, Pamela J
(1)
Freudenreich Oliver
(1)
Gajek, Grzegorz (1987- )
(1)
Garfield, Richard
(1)
Garrett, J
(1)
Gesualdi, Vito (1985- )
(1)
Gevorkyan, Hrach
(1)
Giżyński, Wojciech
(1)
Gołdyn, Izabela
(1)
Griffon, Julien
(1)
Gruhl, Ken
(1)
Hach, Hjalmar
(1)
Hegen, Marvin
(1)
Heuser, Christian
(1)
Hwang, Hope S
(1)
Hwang, Hope S. Najemnicy
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(59)
2010 - 2019
(44)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(8)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(89)
1801-1900
(23)
Kraj wydania
Polska
(125)
Wielka Brytania
(3)
Język
polski
(122)
angielski
(4)
wiele języków
(2)
czeski
(1)
węgierski
(1)
rosyjski
(1)
słowacki
(1)
Odbiorca
Dzieci
(79)
Młodzież
(55)
9-13 lat
(20)
Dorośli
(17)
14-17 lat
(15)
6-8 lat
(7)
Szkoły podstawowe
(2)
0-5 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(23)
Temat
Alicja w Krainie Czarów (postać fikcyjna)
(23)
Halucynacje
(23)
Kot z Cheshire (postać fikcyjna)
(23)
Lustra
(23)
Szachy
(23)
Szalony Kapelusznik (postać fikcyjna)
(23)
Escape rooms
(11)
Gry w karty
(7)
Czarodzieje
(5)
Magia
(5)
Carroll, Lewis (1832-1898)
(3)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(3)
Fantastyka
(2)
Gry planszowe
(2)
Koty
(2)
Literatura angielska
(2)
Muzea
(2)
Powieść
(2)
Zwierzęta
(2)
Śledztwo i dochodzenie
(2)
Alchemicy
(1)
Alpaka (ssak)
(1)
Antonimy
(1)
Brydż
(1)
Christa, Janusz (1934-2008)
(1)
Dracula (postać fikcyjna)
(1)
Duchy
(1)
Dżungle i lasy deszczowe
(1)
Gra słów
(1)
Gry komputerowe
(1)
Jednorożec (stworzenie fantastyczne)
(1)
Kajko i Kokosz (postacie fikcyjne)
(1)
Kreatywność
(1)
Lamy (ssaki)
(1)
Las
(1)
Napoje magiczne
(1)
Opieka nad zwierzętami
(1)
Pamięć
(1)
Parki i ogrody
(1)
Pasjanse
(1)
Podróże w czasie
(1)
Postacie fikcyjne
(1)
Postacie mitologiczne
(1)
Postać literacka
(1)
Psy
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Sen
(1)
Sfinks (zwierzę mitologiczne)
(1)
Skarby
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Szkoły magii
(1)
Sztuki iluzjonistyczne
(1)
Uczucia
(1)
Uprowadzenie
(1)
Yōkai
(1)
Temat: dzieło
Alice's adventures in Wonderland
(3)
Kajko i Kokosz
(1)
Temat: miejsce
Kraina Czarów (kraina fikcyjna)
(23)
Amazonia
(1)
Egipt
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Gatunek
Gry w karty
(121)
Gry planszowe
(28)
Gry i zabawy umysłowe
(24)
Powieść
(23)
Fantasy
(21)
Gry i zabawy
(12)
Gry i zabawy dziecięce
(6)
Wydawnictwa popularne
(4)
Fantastyka
(2)
Opracowanie
(2)
Poradnik
(2)
Publikacje dla dzieci
(2)
Zagadki
(2)
Gry strategiczne
(1)
Lektura z opracowaniem
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Hobby i czas wolny
(3)
Literaturoznawstwo
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
128 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
UNO Flip!. - Warszawa : Mattel Poland Sp. z o.o., © 2022. - 1 gra (112 dwustronnych kart) : karton, kolor ; w pudełku 2x9x12 cm + instrukcja (1 karta złożona : ilustracje).
Przygotuj się na nową wersję - UNO FLIP! To ta sama kultowa gra karciana, ale teraz z nowymi, ekscytującymi elementami - takimi jak dwustronne karty, specjalna karta ODWRÓĆ i ostrzejsze reguły - które podniosą poziom rywalizacji w rozgrywce [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P 279 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Res Arcana ; Res Arcana, Lux et Tenebrae. 1 : [gra] / projekt gry i zasady Tom Lehmann ; okładka i ilustracje na kartach Julien Delval ; projekt graficzny Cyrill Daujean ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Gdańsk : Rebel, copyright 2020. - 1 gra + Dodatek 1 (40 kart artefaktów (+ 12 kart artefaktów), 10 kart magów (+ 4 karty magów), 10 kart monumentów (+ 4 karty monumentów), 150 drewnianych znaczników esencji (+25 drewnianych znaczników) - po 35 każdego rodzaju), 12 żetonów esencji "5x", 4 karty pomocy, płytka podsumowania, 8 magicznych przedmiotów (+2 magiczne przedmioty), 5 płytek enklaw mocy - dwustronne (+2 płytki enklaw mocy - dwustronnych), 8 zwojów, znacznik pierwszego gracza) : drewno, karton, tektura, kolor ; w pudełku 6x25x25 cm +instrukcja (12 stron : ilustracje ; 24 cm)..
"Res Arcana" to gra karciana w klimacie fantasy, w której uczestnicy wcielają się w najpotężniejszych magów. Podczas rozgrywki będziemy starali się doprowadzić do perfekcji swoje specyficzne umiejętności w taki sposób, by osiągnąć konkretny cel. Kluczem do zwycięstwa jest umiejętne zagrywanie kart, których połączone umiejętności będą wpływały na siebie wzajemnie, pozwalając nam na coraz to ważniejsze inwestycje, które zapewnią nam eksplorację kolejnych poziomów magicznej wiedzy i umiejętności. W komplecie również "Lux et Tenebrae" (Światło i Mrok), to pierwszy dodatek do gry "Res Arkana", dzięki któremu w rozgrywce może wziąć udział aż 5 graczy [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 228 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Jupitajnia Friends : ambasada dobrych relacji : [gra] / Agata Pierzchała. - Wydanie I. - [Poznań : Agata Waligórska], 2018. - 1 gra (talia 35 Kart Pytań, talia 10 Kart Zadań, klepsydra, 1 kość sześcienna, 2 woreczki) : karton, płótno, tektura, kolor ; w pudełku 6x19x21 cm + instrukcja (1 karta złożona ; 12 cm).
Talia kart to zbiór pytań, które pozwalają lepiej się poznać lub świetnie bawić i budować więzi między przyjaciółmi, rodziną, znajomymi. Talia "Jupitajnia FRIENDS" składa się z 35 Kart Pytań (na każdej trzy pytania, łącznie ponad 100 pytań) oraz 10 Kart Zadań i ma zapewnić spędzenie wartościowego czasu ze znajomymi bliższymi bądź dalszymi, przyjaciółmi czy rodziną. Pytania zaprojektowane są tak, aby zbliżać ludzi, a nie tylko się bawić, przy czym nie zabraknie okazji do śmiechu! W zależności od stopnia znajomości możecie wybrać odpowiedni wariant gry. Zadania pochodzą z treningów twórczości i mają za zadanie rozgrzać kreatywność graczy, aby łatwiej odpowiadało się na pytania, ale może być też traktowane jako oddzielne ćwiczenie kreatywności na szkoleniu. Ostatnia Karta funkcyjna to Karta Refleksji, która zachęca do zastanowienia się nad minioną rozgrywką. Czasami odpowiedź na pytanie z tej karty będzie w nas dojrzewać długo po zakończeniu „gry” [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 222 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kryminalne zagadki : Upiór w muzeum / autorzy: Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje: Alberto Besi ; tłumaczenie Arek Maj. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2020. - 1 gra (62 duże karty z tropami, 7 kolorowych klipsów) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x15 cm.
Jesteście grupą detektywów, która została wezwana do wyjaśnienia bardzo nietypowej sprawy. Wasz zleceniodawca uważa, że muzeum nawiedził niebezpieczny upiór, który zagraża bezpieczeństwu pracowników i odwiedzających. Tylko współpracując, możecie rozwikłać tę zagadkę i dowiedzieć się, co stoi za tajemnicą upiora w muzeum. "Kryminalne Zagadki: Upiór w muzeum" to kooperacyjna gra śledcza, w której wspólnymi siłami staracie się rozwikłać sprawę tajemniczych paranormalnych zjawisk. Czy potraficie połączyć zebrane dowody i rozwikłać tajemnicę? Ta detektywistyczna gra przypadnie do gustu każdemu fanowi kryminałów i łamigłówek. Jeśli lubicie główkowanie i rozwiązywanie niesztampowych zagadek, koniecznie sprawdźcie serię Kryminalne Zagadki. Emocjonująca rozgrywka dla żądnych przygód umysłów gwarantowana! [opis wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P 0230 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 266 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Koty / autor Vincent Joassin ; ilustracje Marcin Minor. - Warszawa : Nasza Księgarnia, © 2022. - 1 gra (80 kart z kotami (20 niebieskich, 20 żółtych, 20 zielonych, 20 różowych), 10 kart z krukami, 5 jokerów, 13 kart nocy) : tektura, kolor ; w pudełku 4x14x19 cm + instrukcja (15, [1] strona : ilustracje ; 18 cm).
Podczas gry odwiedzacie 4 krainy ze snów! Spotkacie tam przyjazne koty oraz złowieszcze kruki, które wysyłacie do snów rywali. Wygra osoba z największą liczbą kotów w swoim śnie. W trudniejszym wariancie rozgrywki spotkacie ćmy, sowy, nietoperze oraz smoka. Wykorzystujcie ich umiejętności, przeganiajcie kruki i zmieniajcie swoje sny! [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 191 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : ucieczka z Alcatraz / autorzy: Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje: Alberto Bontempi ; tłumaczenie Iza Gołdyn. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2021. - 1 gra (64 dużych kart z zagadkami, 1 Wieści z Alcatraz) : karton, papier, kolor ; w pudełku 4x11x16 cm.
Przed wami jedno z najtrudniejszych zadań. Musicie wydostać się z jednego z najpilniej strzeżonych więzień na świecie. Czy wasz spryt pozwoli wam pokonywać kolejne trudności, które staną na waszej drodze? Rozwiązujcie zagadki i postarajcie się uwolnić, nim będzie za późno [opis wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 208 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 243 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Co w puszczy piszczy? / Gary Kim, Yeon-Min Jung ; ilustracje Cyrille Bertin. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2023. - 1 gra (15 kafelków zwierząt, 1 kafelek liścia, 27 kart celów, 12 kart dźwięków, 1 podstawka) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 4x13x18 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 17 cm).
A któż to wyłania się z puszczy? Lisy, sowy, zające i jelenie płatają figle, przybierając zabawne pozy. Zaproś do zabawy przyjaciela lub przyjaciółkę i wspólnie stawcie czoła drużynie przeciwników. Czy potraficie porozumieć się jednym dźwiękiem? Ta jedyna w swoim rodzaju gra familijna, nauczy Was działać zespołowo. Miejcie uszy szeroko otwarte, by usłyszeć, co w puszczy piszczy [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 0308 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Smoki / Kevin Kichan Kim ; ilustracje Marcin Minor. - Warszawa : Nasza Księgarnia, © 2020. - 1 gra (52 karty (40 krain smoków, 12 krain kruków), 12 żetonów smoka, notes, ołówek ) : drewno, tektura, kolor ; w pudełku 5x14x19 cm + instrukcja 10, [1] strona ; 18 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 138 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Imionki / autorka gry: Alena Lebedeva ; ilustracje: Nadegda Fedotova. - Warszawa : Granna, © 2017. - 1 gra (55 kart) : karton, kolor ; w pudełku 4x19x19 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 15 cm).
"Imionki" to szalona gra słowna dla całej rodziny. Wymyślaj oryginalne imioina karcianym bohaterom, a następnie wykrzykuj je kiedy karta z ich postacią ponownie znajdzie się na stole. Kto pierwszy ten lepszy [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 249 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Lamy & Alpaki / Rita Modl ; ilustracje Michał Ambrzykowski ; opracowanie Paulina Kortas, Tomasz Czerwiński, Adam Bukowski, Agnieszka Walczak. - Gdynia : Trefl, [2021]. - 1 gra (4 plansze, 80 kart zwierząt, 24 żetony przysmaków, 48 żetonów punktów) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 6x20x20 cm + instrukcja (7 stron : ilustracje ; 19 cm).
Witajcie w świecie hodowców ssaków parzystokopytnych! W grze należy tak rozmieścić kolejne zwierzęta by koło siebie znalazły się 3, które łączy jakaś wspólna cecha – rodzaj zwierzęcia, kolor akcesoriów lub cyfra. Im więcej wspólnych cech, tym więcej punktów zdobędziesz. Rozwija podstawy strategicznego myślenia, rozwija umiejętność kalkulowania [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 0379 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Odjechane jednorożce / producent TeeTurtle. - 2. edycja. - Gdańsk: Rebel, © 2022. - 1 gra (135 kart: 8 kart jak wygląda tura, 13 kart jednorożków, 22 karty zwyczajnych jednorożców, 30 kart magicznych jednorożców, 25 kart magii, 8 kart kary, 14 kart ulepszeń, 15 kart ripost) : tektura, kolor ; w pudełku 4x10x15 cm + instrukcja (1 złożona karta : ilustracje ; 28 cm).
Stwórz armię jednorożców. Zdradź przyjaciół. Od dziś jednorożce są Twoimi przyjaciółmi. "Odjechane Jednorożce" to strategiczna gra karciana pełna śmiechu, destrukcji, interakcji i... jednorożców! [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 260 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mandragora / Bruno Cathala, Florian Sirieix ; kierownik projektu Arek Maj ; tłumaczenie Kamila Wiatrzyk. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2023. - 1 gra (10 kafelków sklepów, 1 znacznik asystenta, 1 żeton klątwy, 1 kafelek końca gry, 106 kart) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 4x13x18 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 24 cm).
Magiczny Black Friday właśnie się rozpoczął, a właściciele sklepów z czarodziejskimi cudownościami ogłosili wielką wyprzedaż! To doskonała okazja, by uzupełnić zapasy Twojej magicznej spiżarni i wyrównać rachunki z innymi czarodziejami w mieście. Wysyłasz swojego asystenta na targ, wręczając mu długą listę zakupów. Wygląda na to, że inni czarodzieje wpadli na ten sam pomysł… Zakupy to nie czarna magia, prawda? Przekonajmy się! 1. Wysyłaj asystenta do magicznych sklepów. 2. Zbieraj magiczne składniki, niezbędne do rzucania magicznych zaklęć. 3. Wyczyść sklepowe półki zanim zrobią to inni. Ale uważaj! Między fiolkami czyhają przeklęte zwoje… [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 0309 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : misja w Tokio / autorzy: Martino Chiacchiera, Silvano Sorrentino ; ilustracje: Alberto Bontempi, tłumaczenie Ola Skłodowska. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, © 2023. - 1 gra (64 duże karty z zagadkami, plakat) : karton, plastik, kolor ; w pudełku w pudełku 4x11x15 cm.
Gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół, bądź samotnego śmiałka. Przerwa w dostawie prądu to dopiero początek. Nagły atak hakerów pogrąża Tokio w ciemności. Jako międzynarodowy agent Team Black musisz natychmiast zacząć działać, by przywrócić zasilanie zanim miasto opanuje chaos. Czy zdołasz rozwiązać wszystkie zagadki i przechytrzyć hakerów? [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 255 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : zamek Drakuli / autorzy: Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje Alberto Bontempi ; tłumaczenie Ola Skłodowska. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2022. - 1 gra (64 dużych kart, 1 stara księga) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 4x11x16 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 11 cm).
Zamek Draculi to 9 tytuł z serii gier kooperacyjnych inspirowanych prawdziwymi escape roomami. Gra karciana jest przeznaczona dla grupy przyjaciół, bądź samotnego śmiałka. Późnym wieczorem, kilka dni przed Halloween, wchodzisz na strych w poszukiwaniu przebrania. Zamiast niego wśród zakurzonych pudeł znajdujesz zapomnianą księgę. Kiedy po nią sięgasz, słyszysz dzwonek do drzwi. Cóż za dziwny zbieg okoliczności! Listonosz podaje ci pożółkły list od hrabiego Vlada D. Okazuje się, że księga to jego własność i żąda, byś zwrócił ją osobiście. Czy jesteś gotowy na przygodę w Transylwanii? [opis wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P 209 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 211 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Yōkai / [tekst] Julien Griffon, [ilustracje] Christine Alcouffe ; opracowanie edycji polskiej Marek Baranowski, Arek Maj. - Warszawa : Grupa wydawnicza Foksal, copyright 2019. - 1 gra (16 kart Yōkai, 14 kart podpowiedzi, 6 kart pojednania, 3 karty celów ) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 4x12x12 cm + instrukcja ([12] stron : ilustracje ; 12 cm).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 125 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 123 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Niezwykłe ogrody / Peer Sylvester ; ilustracje Joanna Rosa. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2022. - 1 gra (60 kart zieleni, 30 kart nagród, 5 kart miasteczek, karta pierwszego gracza) : plastik, kolor ; w pudełku 4x13x18 cm + instrukcja (15, [1] strona : ilustracje ; 16 cm).
W Niezwykłych Ogrodach wcielacie się w ogrodników, którzy mają za zadanie układać kwiaty, sadzić drzewa, zamawiać posągi i budować stawy. Każdy element musi być odpowiednio umieszczony – działacie pod presją czasu, a stawka jest naprawdę wysoka! Pozyskuj do swojego ogrodu nowe funkcjonalności i nominuj go do prestiżowego konkursu. Czy Twój zielony skwer stanie się lokalnym pośmiewiskiem, czy też może jednak okoliczne ogrody zazielenią się z zazdrości? [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 0305 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : podróż w czasie / autorzy: Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2018. - 1 gra (60 dużych kart z zagadkami) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x15 cm.
Podróż w czasie to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Doktor Thyme zaprasza was do swego laboratorium. Ten ekscentryczny naukowiec i jego badania nad czasem skrywają wielką tajemnicę. Spodziewacie się, że wyróżnienie, jakie was spotkało, będzie niezwykłym doświadczeniem. Okaże się jednak, że ta przygoda znacznie przerośnie wasze oczekiwania! Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie [opis wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 0268 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 248 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Harry Potter : Hogwarts Battle : gra kooperacyjna z mechaniką tworzenia talii / projekt i rozwój USAopoly ; pomysł i licencja Forest-Pruzan Crative ; tłumaczenie Łukasz Małecki. - Gdańsk : Rebel, [2022]. - 1 gra (plansza, 4 planszetki graczy, 8 znaczników mroku, 70 żetonów, 7 pudełek ze scenariuszem : 252 karty (47 kart małych, 142 karty standardowe, 63 karty duże, 4 kostki) : karton, metal, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 10x23x31x cm + 7 instrukcji do scenariuszy.
Kooperacyjna gra karciana w której, jako HARRY POTTER, RON WEASLEY, HERMIONA GRANGER i NEVILLE LONGBOTTOM, stawiacie czoła serii mrocznych zdarzeń w tytułowej szkole dla czarodziejów. W trakcie gry zmierzycie się z drużyną czarnych charakterów, którzy stopniowo, miejsce po miejscu, próbują podporządkować sobie świat czarodziejów [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 257 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej