Marka osobista
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Przy Baleya (W99)
(1)
Wypożyczalnia XI Czytelnia Naukowa (XI)
(3)
Autor
Chimkowska, Angelika
(2)
Ceplin, Joanna
(1)
Dzieńdziora, Joanna
(1)
Grzesiak, Mateusz (1980- )
(1)
Wróbel, Magdalena (organizacja i zarządzanie)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Kobieta
(1)
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(4585)
Przyjaźń
(2656)
Rodzina
(2564)
Miłość
(2029)
Relacje międzyludzkie
(1995)
Marka osobista
(-)
Tajemnica
(1857)
II wojna światowa (1939-1945)
(1781)
Śledztwo i dochodzenie
(1696)
Zabójstwo
(1386)
Dzieci
(1219)
Nastolatki
(1202)
Magia
(1170)
Literatura polska
(1158)
Dziewczęta
(1138)
Uczniowie
(1136)
Rodzeństwo
(1110)
Zwierzęta
(1095)
Pisarze polscy
(1076)
Życie codzienne
(1070)
Policjanci
(1049)
Małżeństwo
(996)
Żydzi
(901)
Sekrety rodzinne
(887)
Język polski
(880)
Władcy
(867)
Filozofia
(776)
Psy
(752)
Ludzie a zwierzęta
(743)
Polacy za granicą
(730)
Osoby zaginione
(723)
Uprowadzenie
(718)
Uczucia
(711)
Przestępczość zorganizowana
(695)
Wychowanie w rodzinie
(659)
Politycy
(636)
Koty
(630)
Boże Narodzenie
(611)
Dziennikarze
(607)
Trudne sytuacje życiowe
(604)
Matki i córki
(603)
Arystokracja
(600)
Poszukiwania zaginionych
(594)
Historia
(592)
Polityka wewnętrzna
(589)
Podróże
(582)
Relacja romantyczna
(568)
Mężczyzna
(567)
Kultura
(564)
Zakochanie
(563)
Chłopcy
(549)
Wojsko
(544)
Wakacje
(538)
Polityka
(526)
Prywatni detektywi
(512)
Polityka międzynarodowa
(508)
Zemsta
(504)
Zdrowe odżywianie
(499)
Zarządzanie
(489)
Samorealizacja
(486)
Lekarze
(476)
Wybory życiowe
(474)
Seryjni zabójcy
(461)
Literatura
(441)
Obyczaje i zwyczaje
(441)
Tematy i motywy
(439)
Dojrzewanie
(437)
Pisarze
(432)
Dziadkowie i wnuki
(428)
Samotność
(424)
Wojna
(407)
Holokaust
(405)
Aktorzy polscy
(401)
Przedsiębiorstwo
(401)
Psychologia dziecka
(401)
Walka dobra ze złem
(397)
Duchy
(395)
Szlachta
(392)
Śmierć
(390)
Ojcowie i córki
(385)
Powstanie warszawskie (1944)
(384)
Zabójstwo seryjne
(384)
Młodzież
(382)
Wsie
(381)
Matematyka
(369)
Sieroty
(364)
Życie seksualne
(360)
Zjawiska paranormalne
(355)
Język angielski
(350)
Matura
(347)
PRL
(347)
Studenci
(347)
Czarownice i czarownicy
(346)
Władza
(345)
Język polski (przedmiot szkolny)
(344)
Sztuka
(340)
Osoby w wieku starszym
(338)
Internet
(334)
Nauczyciele
(333)
Wychowanie
(331)
Turystyka
(326)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Rozwój osobisty
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sprzedaż i marketing bez spamowania na LinkedIn! To książka z ćwiczeniami, czyli skuteczny mix praktycznej wiedzy oraz licznych zadań do wdrożenia. Obecnie LinkedIn jest nie tylko narzędziem wspierającym procesy rekrutacyjne, ale też skutecznym medium do pozyskiwania klientów i partnerów biznesowych. Żeby jednak móc z niego czerpać korzyści, trzeba najpierw wśród naszej grupy docelowej zbudować rozpoznawalność, reputację i zaufanie. Z tego właśnie powodu wszelkie sprzedażowe próby podejmowane już w pierwszej wiadomości w social mediach zwykle kończą się porażką. Bez zbudowania zaufania, a często i relacji, to nie ma szans się udać. Od kontaktu do kontraktu Angelika Chimkowska, strateg silnych marek i – jak sama o sobie mówi – marketingowiec nawrócony na sprzedaż, pokazuje, jak można robić skuteczny social selling bez spamowania oraz jak przeprowadzić naszego idealnego klienta od kontaktu do kontraktu. Jej niniejsza książka jest jednocześnie poradnikiem, zeszytem ćwiczeń oraz notatnikiem do planów i strategii, bo wiedza o czymś nie zmienia życia. Dopiero działanie zgodnie z tą wiedzą ma szansę zaowocować rezultatem, którego szukamy. A myślenie „Think BIG, focus Small”, a przy tym stopniowe realizowanie swojej strategii pozwala osiągnąć cele biznesowe na tej największej platformie społecznościowej. Co tworzy zasięgi, a co się tylko nam wydaje Czytając LinkedIn w praktyce, krok po kroku dowiesz się, jak: zaprezentować swoją wiedzę ekspercką, zapraszać do kontaktu i nawiązywać relacje biznesowe z decydentami z całego świata, sprzedawać i przyciągać nowych klientów, a także promować swoją markę osobistą i firmową. Dzięki praktycznym wskazówkom oraz sprawdzonym metodom zbudujesz skuteczny profil osobisty w 10 i pół kroku, dowiesz się, jak prowadzić stronę firmową na LinkedIn, poznasz mało znane funkcje i ustawienia oraz dowiesz się, co i jak publikować, by budować zaangażowanie odbiorców. A także o czym należy pamiętać i jakie zasady netykiety znać, by nie skazać się na kryzys wizerunkowy, a jeśli już wybuchnie, to jak sobie z nim poradzić na LinkedIn. Jak zmienić wiedzę w działanie W każdym z rozdziałów Linkedin w praktyce otrzymasz wskazówki ułatwiające nawigację po świecie social sellingu: PRO TIP – tego prawdopodobnie nie znajdziesz nigdzie indziej! DOBRE PRZYKŁADY – jak działają inni?! CHECKLISTA – sprawdź, czy na pewno wszystko masz! DO UZUPEŁNIENIA – zrób koniecznie! ĆWICZENIE – Ty decydujesz, ale pamiętaj, że ćwiczenie czyni mistrza! WAŻNE PYTANIA – bez tych odpowiedzi trudno będzie podjąć strategicznie dobrą decyzję! INSTRUKCJA – oficjalnie od LinkedIn! Skuteczność nie zależy wyłącznie od samych narzędzi, ale umiejętności ich zastosowania. Dlatego książka ma charakter workbooka. Pracując z nią i rozwiązując zawarte w niej zadania, od razu możesz wprowadzić zdobytą wiedzę w czyn [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 07 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej