Chimkowska, Angelika
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia XI Czytelnia Naukowa (XI)
(2)
Autor
Gudowski, Maciej (1955- )
(815)
Borowiec, Piotr (1963- )
(797)
Christie, Agatha (1890-1976)
(465)
Zarawska, Patrycja (1970- )
(421)
Orlicz, Tomasz (1950- )
(416)
Chimkowska, Angelika
(-)
Drewnowski, Jacek (1974- )
(413)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(406)
Żeleński, Tadeusz (1874-1941)
(403)
Dybała, Paweł (1981- )
(392)
Popławska, Anna (filolożka)
(381)
Ludwikowska, Jolanta (1962- )
(368)
King, Stephen (1947- )
(339)
Steel, Danielle (1947- )
(328)
Fabianowska, Małgorzata
(318)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(318)
Roberts, Nora (1950- )
(312)
Shakespeare, William (1564-1616)
(287)
Chotomska, Wanda (1929-2017)
(280)
Braiter-Ziemkiewicz, Paulina (1968- )
(265)
Gałązka-Salamon, Elżbieta
(265)
Cholewa, Piotr W. (1955- )
(261)
Królicki, Zbigniew A. (1954- )
(260)
Goscinny, René (1926-1977)
(255)
Rzehak, Wojciech (1967- )
(254)
Lindgren, Astrid (1907-2002)
(245)
Kraszewski, Józef Ignacy (1812-1887)
(243)
Straszewski, Paweł
(243)
Zimnicka, Iwona (1963- )
(233)
Żeromski, Stefan (1864-1925)
(233)
Beaumont, Émilie (1948- )
(229)
Ławnicki, Lucjan
(226)
Szulc, Andrzej
(224)
Zieliński, Piotr (tłumacz)
(221)
Mazan, Maciejka
(218)
Domańska, Joanna (1970- )
(215)
Brzechwa, Jan (1900-1966)
(213)
Chmielewska, Joanna (1932-2013)
(213)
Ochab, Janusz (1971- )
(211)
Jaszczuk, Katarzyna
(210)
Polkowski, Andrzej (1939-2019)
(208)
Grisham, John (1955- )
(202)
Ślusarczyk-Bryła, Paulina
(201)
Mosiewicz-Szrejter, Maria (1971- )
(198)
Wesołowska, Justyna
(198)
Kasdepke, Grzegorz (1972- )
(197)
Lem, Stanisław (1921-2006)
(192)
Leśniewski, Marcin
(192)
Dobrzańska-Gadowska, Anna
(191)
Leszczyński, Andrzej
(190)
Sobieszczański, Jacek (1966- )
(188)
Prus, Bolesław (1847-1912)
(185)
Słowacki, Juliusz (1809-1849)
(185)
Dwornik, Karolina
(181)
Stanecka, Zofia (1972- )
(176)
Kraśko, Jan (1954- )
(173)
Coben, Harlan (1962- )
(172)
Konopnicka, Maria (1842-1910)
(172)
Bukrewicz, Paweł
(171)
Montgomery, Lucy Maud (1874-1942)
(171)
Oklejak, Marianna (1981- )
(169)
Szydłowski, Janusz (1951- )
(169)
Naczyńska, Zuzanna
(168)
Strzałkowska, Małgorzata
(167)
Tuwim, Julian (1894-1953)
(167)
Pratchett, Terry (1948-2015)
(166)
Gawryluk, Barbara (1957- )
(164)
Iwaszkiewicz, Jarosław (1894-1980)
(163)
Kozioł, Janusz (1950-2019)
(163)
Łukomski, Jarosław (1962- )
(163)
Kozłowicz, Tomasz (1964- )
(162)
Słomczyński, Maciej (1920-1998)
(162)
Siudak, Jacek
(161)
Krzyżanowski, Julian (1892-1976)
(160)
Patterson, James (1947- )
(160)
Możdżyńska, Aldona
(159)
Rzepka, Rafał (1974- )
(159)
Bieroń, Tomasz (1963- )
(158)
Webb, Holly
(158)
Włodarczyk, Barbara (nauczycielka)
(158)
Mortka, Marcin (1976- )
(156)
Spirydowicz, Ewa
(154)
Masterton, Graham (1946- )
(152)
Ross, Tony (1938- )
(151)
Jałowiec-Sawicka, Magdalena
(150)
Skalska, Katarzyna
(150)
Cieślik, Donata
(148)
Makuszyński, Kornel (1884-1953)
(148)
Balcer, Karolina
(147)
Onichimowska, Anna (1952- )
(147)
Mróz, Remigiusz (1987- )
(145)
Verne, Jules (1828-1905)
(145)
Hesko-Kołodzińska, Małgorzata
(144)
Kołodziej, Katarzyna (1975- )
(144)
Załuski, Daniel (1976- )
(144)
Łukomska, Martyna
(144)
Kozak, Jolanta (1951- )
(143)
Zimmer, Hans (1957- )
(143)
Łoziński, Jerzy (1947- )
(143)
Górecka, Barbara (tłumaczka)
(139)
Siemianowski, Roch (1950- )
(138)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Autoprezentacja
(2)
LinkedIn
(2)
Marka osobista
(2)
Influencer marketing
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Marketing
(1)
Media społecznościowe
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sprzedaż i marketing bez spamowania na LinkedIn! To książka z ćwiczeniami, czyli skuteczny mix praktycznej wiedzy oraz licznych zadań do wdrożenia. Obecnie LinkedIn jest nie tylko narzędziem wspierającym procesy rekrutacyjne, ale też skutecznym medium do pozyskiwania klientów i partnerów biznesowych. Żeby jednak móc z niego czerpać korzyści, trzeba najpierw wśród naszej grupy docelowej zbudować rozpoznawalność, reputację i zaufanie. Z tego właśnie powodu wszelkie sprzedażowe próby podejmowane już w pierwszej wiadomości w social mediach zwykle kończą się porażką. Bez zbudowania zaufania, a często i relacji, to nie ma szans się udać. Od kontaktu do kontraktu Angelika Chimkowska, strateg silnych marek i – jak sama o sobie mówi – marketingowiec nawrócony na sprzedaż, pokazuje, jak można robić skuteczny social selling bez spamowania oraz jak przeprowadzić naszego idealnego klienta od kontaktu do kontraktu. Jej niniejsza książka jest jednocześnie poradnikiem, zeszytem ćwiczeń oraz notatnikiem do planów i strategii, bo wiedza o czymś nie zmienia życia. Dopiero działanie zgodnie z tą wiedzą ma szansę zaowocować rezultatem, którego szukamy. A myślenie „Think BIG, focus Small”, a przy tym stopniowe realizowanie swojej strategii pozwala osiągnąć cele biznesowe na tej największej platformie społecznościowej. Co tworzy zasięgi, a co się tylko nam wydaje Czytając LinkedIn w praktyce, krok po kroku dowiesz się, jak: zaprezentować swoją wiedzę ekspercką, zapraszać do kontaktu i nawiązywać relacje biznesowe z decydentami z całego świata, sprzedawać i przyciągać nowych klientów, a także promować swoją markę osobistą i firmową. Dzięki praktycznym wskazówkom oraz sprawdzonym metodom zbudujesz skuteczny profil osobisty w 10 i pół kroku, dowiesz się, jak prowadzić stronę firmową na LinkedIn, poznasz mało znane funkcje i ustawienia oraz dowiesz się, co i jak publikować, by budować zaangażowanie odbiorców. A także o czym należy pamiętać i jakie zasady netykiety znać, by nie skazać się na kryzys wizerunkowy, a jeśli już wybuchnie, to jak sobie z nim poradzić na LinkedIn. Jak zmienić wiedzę w działanie W każdym z rozdziałów Linkedin w praktyce otrzymasz wskazówki ułatwiające nawigację po świecie social sellingu: PRO TIP – tego prawdopodobnie nie znajdziesz nigdzie indziej! DOBRE PRZYKŁADY – jak działają inni?! CHECKLISTA – sprawdź, czy na pewno wszystko masz! DO UZUPEŁNIENIA – zrób koniecznie! ĆWICZENIE – Ty decydujesz, ale pamiętaj, że ćwiczenie czyni mistrza! WAŻNE PYTANIA – bez tych odpowiedzi trudno będzie podjąć strategicznie dobrą decyzję! INSTRUKCJA – oficjalnie od LinkedIn! Skuteczność nie zależy wyłącznie od samych narzędzi, ale umiejętności ich zastosowania. Dlatego książka ma charakter workbooka. Pracując z nią i rozwiązując zawarte w niej zadania, od razu możesz wprowadzić zdobytą wiedzę w czyn [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 07 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej