Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(492)
Forma i typ
Książki
(486)
Publikacje naukowe
(177)
Publikacje fachowe
(163)
Publikacje dydaktyczne
(91)
Poradniki i przewodniki
(74)
Publikacje popularnonaukowe
(26)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(12)
Audiobooki
(5)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(467)
wypożyczone
(43)
nieokreślona
(7)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Przy Narutowicza (W23)
(4)
Wypożyczalnia Białobrzeska (W33)
(3)
Wypożyczalnia Baśniowa (W48)
(14)
Wypożyczalnia Pod Skrzydłami (W75)
(48)
Wypożyczalnia Przy Zawiszy (W76)
(7)
Wypożyczalnia Przystanek Książka (W93)
(20)
Czytelnia Przystanek Książka (W93)
(1)
Wypożyczalnia Przy Baleya (W99)
(12)
Wypożyczalnia Przy Baleya (BD48)
(2)
Wypożyczalnia XI Czytelnia Naukowa (XI)
(407)
Autor
Sałbut, Bartosz
(12)
Gasper, Dorota
(6)
Doroba, Anita
(5)
Witkowska, Magda
(5)
Iwanicz-Drozdowska, Małgorzata (1971- )
(4)
Kim, W. Chan
(4)
Kotler, Philip (1931- )
(4)
Lipa, Michał
(4)
Mauborgne, Renée
(4)
Sielicki, Leszek
(4)
Woźniak, Jacek (organizacja i zarządzanie)
(4)
Basiuk, Tomasz
(3)
Blanchard, Kenneth H. (1939- )
(3)
Broniarek, Zygmunt (1925-2012)
(3)
Bugdol, Marek (1966- )
(3)
Drucker, Peter F. (1909-2005)
(3)
Gołębiowski, Janusz W. (1928- )
(3)
Gregor, Bogdan (1943- )
(3)
Grzybek, Robert
(3)
Kaczorowska-Spychalska, Dominika
(3)
Kauf, Sabina
(3)
Kotarbiński, Jacek
(3)
Kowalczyk, Marcin (tłumacz)
(3)
Liksza, Joanna
(3)
Sidor-Rządkowska, Małgorzata
(3)
Zawadzak, Tadeusz
(3)
Zawiślak, Marek
(3)
Środa, Jacek
(3)
Atkinson, Marilyn
(2)
Atkinson, Marilyn. Sztuka i nauka coachingu
(2)
Banaszyk, Piotr
(2)
Chois, Rae T
(2)
Czartoryski, Bartosz
(2)
Dejnaka, Agnieszka
(2)
Dobrowolski, Zbysław (1964- )
(2)
Dzieńdziora, Joanna
(2)
Erikson, Thomas (1965- )
(2)
Espinoza, Chip (1962- )
(2)
Fryzeł, Barbara (1971- )
(2)
Gut, Jerzy (1955- )
(2)
Guzowska, Małgorzata (ekonomia)
(2)
Głodek, Paweł (1971- )
(2)
Halbersztat, Jan
(2)
Haman, Wojciech (1954- )
(2)
Haman, Wojciech (1954- ). Psychologia szefa
(2)
Harnish, Verne
(2)
Hasooni-Abood, Diana
(2)
Jóźwiak, Bożena
(2)
Kaźmierczak, Jan
(2)
Keller, Kevin Lane (1956- )
(2)
Konieczniak, Marek
(2)
Kotowska, Beata
(2)
Kozarkiewicz, Alina
(2)
Kożuch, Barbara (1950- )
(2)
Kreczmańska-Gigol, Katarzyna
(2)
Krugman, Paul Robin (1953- )
(2)
Kućma, Tomasz
(2)
Liedel, Krzysztof (1969-2021)
(2)
Machnik, Marcin
(2)
Malcherek, Monika
(2)
Mazurek, Grzegorz (marketing)
(2)
Michalski, Eugeniusz (1939- )
(2)
Moczydłowska, Joanna
(2)
Mruk, Henryk (1948- )
(2)
Niedzieski, Piotr
(2)
Nowak, Edward (1951- )
(2)
Nowak, Marta (ekonomia)
(2)
Ożarowska, Aleksandra (tłumaczka)
(2)
Parmenter, David (1955- )
(2)
Paziewska, Aleksandra
(2)
Pilarczyk, Bogna (1948- )
(2)
Protasiuk, Michał (1978- )
(2)
Rzychoń, Tomasz
(2)
Santarek, Krzysztof
(2)
Schein, Edgar H. (1928- )
(2)
Schreier, Jason
(2)
Sinek, Simon
(2)
Sitko, Jacek
(2)
Sokół, Aneta (ekonomia)
(2)
Sosińska-Kalata, Barbara
(2)
Stawarz-García, Barbara (ekonomia)
(2)
Stańczyk, Izabela
(2)
Szołtysek, Jacek
(2)
Tesławski, Maciej
(2)
Uziębło, Aldona (ekonomia)
(2)
Warwas, Izabela
(2)
Wells, Robin (ekonomia)
(2)
Wojciechowska, Maja (bibliotekoznawca)
(2)
Zagórska, Paulina (tłumaczka)
(2)
Zastrożna, Martyna
(2)
Załuski, Grzegorz
(2)
Łuczkiewicz, Grzegorz
(2)
Acker, Mike
(1)
Aczel, Amir D. (1950-2015)
(1)
Adair, John Eric (1934- )
(1)
Adamczyk-Marchewka, Justyna
(1)
Ahmed, Mumtaz
(1)
Ahrens, Frank (1963- )
(1)
Aleksandrowicz, Tomasz Romuald
(1)
Andrus, Garth R
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(195)
2010 - 2019
(221)
2000 - 2009
(70)
1990 - 1999
(5)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(367)
1901-2000
(10)
1945-1989
(4)
1989-2000
(4)
1901-1914
(1)
Kraj wydania
Polska
(492)
Język
polski
(492)
Odbiorca
Menedżerowie
(92)
Szkoły wyższe
(82)
Przedsiębiorcy
(40)
Specjaliści ds. marketingu
(14)
Specjaliści ds. kadr
(9)
Pracodawcy
(6)
Dyrektorzy HR
(5)
Analitycy ekonomiczni
(4)
Doradcy personalni
(4)
Dziennikarze
(4)
Ekonomiści
(4)
Pracownicy naukowi
(4)
Studenci
(4)
Urzędnicy
(4)
Dyrektorzy
(3)
Specjaliści ds. controllingu
(3)
Specjaliści ds. public relations
(3)
Bibliotekarze
(2)
Doradcy zawodowi
(2)
Handlowcy
(2)
Logistycy
(2)
Menedżerowie produktu
(2)
Nauczyciele
(2)
Negocjatorzy biznesowi
(2)
Pracownicy banków
(2)
Prawnicy
(2)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(2)
Specjaliści ds. finansów
(2)
Specjaliści ds. reklamy
(2)
Specjaliści ds. rekrutacji
(2)
Adwokaci
(1)
Agenci ubezpieczeniowi
(1)
Analitycy danych
(1)
Audytorzy wewnętrzni
(1)
Bankierzy
(1)
Blogerzy
(1)
Coachowie
(1)
Doradcy inwestycyjni
(1)
Doradcy podatkowi
(1)
Dyrektorzy bibliotek
(1)
Dyrektorzy personalni
(1)
Elektrycy
(1)
Energetycy
(1)
Freelancer
(1)
Influencerzy
(1)
Informatycy
(1)
Internauci
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Inwestorzy instytucjonalni
(1)
Inżynierowie
(1)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Kontrolerzy jakości
(1)
Księgowi
(1)
Lekarze
(1)
Liderzy
(1)
Liderzy i zespoły sprzedaży, sprzedawcy
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Maklerzy giełdowi
(1)
Menedżerowie produkcji
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy biurowi
(1)
Pracownicy korporacji
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Radcy prawni
(1)
Specjaliści audytu logistycznego
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Specjaliści ds. zakupów
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Szkoły średnie
(1)
Trenerzy biznesu
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Studenci
(1)
Temat
Zarządzanie
(130)
Przedsiębiorstwo
(54)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(46)
Marketing
(35)
Przywództwo
(27)
Innowacje
(20)
Menedżerowie
(20)
Marketing cyfrowy
(18)
Organizacja
(18)
Zarządzanie ryzykiem
(17)
Kadry
(16)
Konsumenci
(16)
Kultura organizacyjna
(16)
Zarządzanie strategiczne
(16)
Praca
(13)
Relacje międzyludzkie
(13)
Zarządzanie finansami
(13)
Motywacja pracy
(12)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(12)
Sukces
(12)
Banki
(11)
Komunikacja marketingowa
(11)
Techniki sprzedaży
(11)
Zachowanie organizacyjne
(11)
Zarządzanie jakością
(11)
Bibliotekarstwo
(10)
Decyzje
(10)
Hotelarstwo
(10)
Finanse przedsiębiorstwa
(9)
Praca zespołowa
(9)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(9)
Zarządzanie projektami
(9)
Coaching
(8)
Handel elektroniczny
(8)
Komunikacja interpersonalna
(8)
Model biznesowy
(8)
Organizacje
(8)
Przedsiębiorczość
(8)
Zaangażowanie pracowników
(8)
Zarządzanie informacją
(8)
Administracja
(7)
Kreatywność
(7)
Logistyka gospodarcza
(7)
Marketing strategiczny
(7)
Media społecznościowe
(7)
Obsługa klienta
(7)
Przedsiębiorcy
(7)
Satysfakcja zawodowa
(7)
Sektor publiczny
(7)
Zarządzanie służbą zdrowia
(7)
Zarządzanie wiedzą
(7)
Analiza danych
(6)
Content marketing
(6)
Handel
(6)
Kapitał ludzki
(6)
Marketing partnerski
(6)
Negocjacje
(6)
Nowy produkt
(6)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(6)
Psychologia biznesu
(6)
Public relations
(6)
Rynek pracy
(6)
Samorząd terytorialny
(6)
Szczupłe zarządzanie
(6)
Usługi
(6)
Zarządzanie innowacjami
(6)
Zarządzanie zmianą
(6)
Badania marketingowe
(5)
COVID-19
(5)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(5)
Gastronomia
(5)
Informatyzacja
(5)
Internet
(5)
Kompetencje przywódcze
(5)
Komunikacja wewnętrzna
(5)
Marka (ekonomia)
(5)
Mentoring
(5)
Organizacja pracy
(5)
Przedsiębiorczość (postawa)
(5)
Reklama
(5)
Reklama internetowa
(5)
Segmentacja rynku
(5)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(5)
Start-up
(5)
Zarządzanie różnorodnością
(5)
Zaufanie
(5)
Administracja publiczna
(4)
Analiza finansowa
(4)
Controlling
(4)
Gospodarka elektroniczna
(4)
Instytucje nonprofit
(4)
Inwestycje
(4)
Jakość usług
(4)
Kariera
(4)
Kompetencje zawodowe
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Lojalność konsumentów
(4)
Myślenie twórcze
(4)
Osobowość
(4)
Planowanie strategiczne
(4)
Temat: dzieło
Biblia
(1)
Temat: czas
2001-
(183)
1901-2000
(42)
1989-2000
(36)
1945-1989
(14)
1989-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(95)
Kraje Unii Europejskiej
(15)
Stany Zjednoczone (USA)
(9)
Korea Południowa
(2)
Niemcy
(2)
Włochy
(2)
Świat
(2)
Billund (Dania)
(1)
Chiny
(1)
Europa
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Japonia
(1)
Mazowieckie, województwo (od 1999)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo lubuskie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradnik
(127)
Opracowanie
(112)
Podręcznik
(73)
Monografia
(56)
Materiały pomocnicze
(35)
Praca zbiorowa
(27)
Podręczniki akademickie
(25)
Raport z badań
(13)
Reportaż
(6)
Case study (studium przypadku)
(5)
Antologia
(3)
Artykuł naukowy
(3)
Księga pamiątkowa
(3)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Publicystyka
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Analiza i interpretacja
(1)
Biografia
(1)
Blog
(1)
Esej
(1)
Książki
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręczniki
(1)
Scenariusz
(1)
Wywiad-rzeka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(7313)
Edukacja i pedagogika
(2641)
Literaturoznawstwo
(2404)
Socjologia i społeczeństwo
(2395)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2218)
Zarządzanie i marketing
(492)
Podróże i turystyka
(2034)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1743)
Kultura i sztuka
(1634)
Medycyna i zdrowie
(1521)
Psychologia
(1503)
Religia i duchowość
(1182)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(923)
Filozofia i etyka
(731)
Biologia
(662)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(637)
Rozwój osobisty
(496)
Etnologia i antropologia kulturowa
(460)
Geografia i nauki o Ziemi
(441)
Kulinaria
(363)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(357)
Informatyka i technologie informacyjne
(342)
Kultura fizyczna i sport
(290)
Językoznawstwo
(286)
Media i komunikacja społeczna
(232)
Architektura i budownictwo
(219)
Fizyka i astronomia
(213)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(207)
Nauka i badania
(194)
Inżynieria i technika
(187)
Styl życia, moda i uroda
(174)
Ochrona środowiska
(149)
Hobby i czas wolny
(132)
Matematyka
(131)
Praca, kariera, pieniądze
(127)
Transport i logistyka
(122)
Chemia
(98)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(84)
Rolnictwo i leśnictwo
(65)
Archeologia
(49)
Dom i ogród
(46)
492 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M.34541 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM.35298 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M.30201, WKN.80234 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 005
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak słyszę „poczucie sensu”, to nie mam w głowie konkretnego obrazka, ale jakąś ideę. Praca, która ma sens, to taka, która wywołuje zmianę. Jestem jej elementem, mam na nią wpływ, a nie dzieje się obok mnie albo pomimo mnie. Tylko jakoś jestem nią w stanie albo zarządzić, albo współzarządzać. Uczestniczyć w niej. No i ta zmiana dotyczy społeczności albo społeczeństwa, czyli nie jest to zmiana korporacyjna, typu: zmiana postrzegania marki... Kiedy badani opowiadali mi o sensie wykonywanej pracy, wskazywali na jego bardzo różne źródła, między innymi przekonanie o pozytywnym wpływie wykonywanej pracy na otoczenie, co dość dobrze ilustruje powyższy cytat - słowa pracowniczki z miasta średniej wielkości. Choć badani wskazywali na różne źródła sensu, łączyło ich kilka wspólnych cech, których nie byli świadomi. Wszyscy byli silnie zaangażowani w pracę, mocno przywiązani do organizacji i ponadprzeciętnie zadowoleni z pracy. Niestety, to przekonanie o sensie pracy zazwyczaj nie trwało długo. W książce pokazuję, jak menedżerowie, często nieświadomie, zamiast przyczyniać się do wzmocnienia poczucia sensu u podwładnych, swoimi działaniami prowadzili do sytuacji, w których praca sens traciła, a nawet zaczynała być przez badanych określana jako „bezsensowna”. Wówczas zamiast zaangażowania pojawiał się cynizm, przywiązanie zamieniało się w chęć odejścia, a satysfakcja - w żal. Dlatego jest to książka pisana ku rozwadze. Przełożonym pomoże tego negatywnego wpływu na sens pracy uniknąć. Pracownikom pozwoli przed utratą sensu się zabezpieczyć. Wszystkim, mam nadzieję, uświadomi, że pytanie o sens pracy nie powinno być tylko domeną filozofów. Powinno towarzyszyć każdemu z nas, pomagając w pracy zobaczyć to, co wartościowe i ważne [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzikie fale : jak budować biznes gotowy na wszystko / Jonathan Brill ; przekład Bartosz Sałbut. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2023. - 349, [2] strony : fotografie, ilustracje, mapa ; 24 cm.
Philip Zimbardo: Książka ta to cenny wkład Jonathana Brilla w rozwój filozofii przywództwa i nauki o podejmowaniu decyzji. Adam Grant: Praktyczny poradnik dla każdego, kto chce podążać wraz ze zmianami, zamiast ze zdumieniem im się przyglądać. Mauro F. Guillén: Dzięki praktycznym narzędziom Brilla przyszłość może należeć do Ciebie. Czy wiesz, że następna fala fenomenalna może być tak dzika, że pociągnie Twój statek na dno? Nie czekaj. Wykorzystaj ją, by odnieść sukces! Fale fenomenalne to fale, które są odpowiedzialne za katastrofy morskie. Są dzikie, nieprzewidywalne i niebezpieczne dla żeglugi. Czy wiesz, że dokładnie w tym momencie, gdzieś w głębinach pod dnem Twojej firmy wzbiera taka fala fenomenalna? Dzieje się tak na skutek ciągłego zderzania się ze sobą wielu różnych trendów, takich jak nowe technologie, zmiany demograficzne, ekonomia danych czy automatyzacja. Wszystkie one niosą ze sobą radykalne zmiany o charakterze systemowym, a gdy się na siebie nałożą, na morzu pojawi się fala zdolna z dnia na dzień zmieść z powierzchni niejedną firmę, a nawet unicestwić całą branżę. Jeśli w przeciwieństwie do swoich konkurentów zdołasz tę falę ujarzmić, zwyciężysz. Jonathan Brill, ceniony ekspert w dziedzinie wstrząsoodpornego wzrostu i podejmowania decyzji w warunkach niepewności, podpowiada, jak przygotować firmę, aby zdołała nie tylko przetrwać zderzenie z taką potężną falą, ale wręcz wzniosła się dzięki niej na wyżyny. Brill kreśli praktyczny plan zakładający: rozpoznawanie i wykorzystywanie potencjału dziesięciu trendów technologicznych i społecznych, których nakładanie się na siebie może zmienić rzeczywistość Twojej firmy, dopatrywanie się wielkich szans w tym, co na pierwszy rzut oka wydaje się być wielkim zagrożeniem, tworzenie kultury przedsiębiorczości i eksperymentów, budowanie i skalowanie umiejętności przywódczych oraz procesów, dzięki którym Twoja firma będzie zwinniej działać i lepiej przystosowywać się do nowych okoliczności. To zbiór narzędzi prewencyjnych, które pozwolą Ci wykorzystać przypadkowość do własnych celów, czerpać zyski z chaosu i wprowadzić firmę na kurs długoterminowego sukcesu. Odporność na wstrząsy to podstawa Twojej nowej strategii rozwoju [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM.34643 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM.33887 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zdaniem Henry’ego Mintzberga programy MBA niewłaściwie edukują ludzi, kładąc nadmierny nacisk na umiejętności analityczne. Uczą zarządzania pozornie, bo zarządzania nauczyć się nie da – tym samym utwierdzają absolwentów w fałszywym przekonaniu, że zostali wystarczająco przygotowani do pełnienia funkcji menedżerów. Ma to destrukcyjny wpływ na praktykę zarządzania, organizacje i społeczeństwo. Studia MBA powinny nie tylko szkolić w metodach i technikach, lecz także kształtować wartości etyczne i instrumentalne. Obecnie wiele szkół zarządzania zmienia już swoje programy, dostrzegając znaczenie wartości organizacyjnych. To właśnie wartości, takie jak sprawiedliwość, zaufanie, solidarność czy uczciwość, łączą omawiane w tej książce zagadnienia. Autor w niekonwencjonalny sposób zestawia dalekowschodnie bajki – od wieków wykorzystywane do kształtowania ludzkich postaw – z praktyką zarządzania i badaniami naukowymi. Zwraca w ten sposób uwagę, że w kierowaniu organizacjami oraz zespołami ludzkimi główną rolę odgrywają nie tylko kwalifikacje zawodowe, lecz także postępowanie osadzone w sferze aksjonormatywnej. Dzięki przystępnie omówionym analogiom między ludowymi opowieściami a kwestiami związanymi z funkcjonowaniem organizacji (m.in. procesem awansowania, innowacyjnością, wyznaczaniem celów, CSR czy wsparciem kierowniczym i kontrolą pracowników) dowiadujemy się, w jaki sposób wykorzystać bajki do rozwijania kompetencji i cech menedżerskich. Pozwala to przygotować liderów do skutecznego i odpowiedzialnego zarządzania opartego na wartościach, mającego pozytywny wpływ na ludzi, gospodarkę oraz środowisko [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej