Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(49)
Forma i typ
Książki
(48)
Publikacje fachowe
(25)
Publikacje naukowe
(22)
Poradniki i przewodniki
(11)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(42)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Baśniowa (W48)
(1)
Wypożyczalnia Pod Skrzydłami (W75)
(6)
Wypożyczalnia Przystanek Książka (W93)
(3)
Wypożyczalnia Przy Baleya (W99)
(2)
Wypożyczalnia XI Czytelnia Naukowa (XI)
(38)
Autor
Espinoza, Chip (1962- )
(2)
Guzowska, Małgorzata (ekonomia)
(2)
Liksza, Joanna
(2)
Paziewska, Aleksandra
(2)
Sidor-Rządkowska, Małgorzata
(2)
Woźniak, Jacek (organizacja i zarządzanie)
(2)
Adamczyk-Marchewka, Justyna
(1)
Andrus, Garth R
(1)
Bokacki, Robert St
(1)
Brach, Bartłomiej (1988- )
(1)
Buckingham, Marcus
(1)
Bugdol, Marek (1966- )
(1)
Cewińska, Joanna
(1)
Cichosz, Adam
(1)
Ciećwierz, Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Copulsky, Jonathan R
(1)
Czerw, Agnieszka
(1)
Dobrowolski, Zbysław (1964- )
(1)
Dziopak-Strach, Ada
(1)
Eikenberry, Kevin (1962- )
(1)
Filipowicz, Grzegorz (zarządzanie)
(1)
Gasper, Dorota
(1)
Gomola, Aleksander (1963- )
(1)
Goodall, Ashley
(1)
Gregor, Bogdan (1943- )
(1)
Hagan, Margaret (1981- )
(1)
Halbersztat, Jan
(1)
Harnish, Verne
(1)
Imieliński, Przemysław
(1)
Jamka, Beata (1961- )
(1)
Juchnowicz, Marta (1948- )
(1)
Justyna, Marlena
(1)
Kacprzak-Kalinowska, Marta
(1)
Kaczorowska-Spychalska, Dominika
(1)
Kane, Gerald C
(1)
Kieferling, Magdalena
(1)
Kliombka-Jarzyna, Justyna
(1)
Konieczniak, Marek
(1)
Kowalczyk, Marcin (tłumacz)
(1)
Kowalski, Tadeusz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kozłowski, Waldemar
(1)
Kuba, Magdalena
(1)
Leedham, Melville
(1)
Lerner, Cliff
(1)
Lipa, Michał
(1)
Lipka, Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Majewska, Maria (organizacja i zarządzanie)
(1)
Mazurek-Kucharska, Beata
(1)
Mendryk, Iwona
(1)
Michalczyk, Ryszard (1957-2019)
(1)
Mikołajczak, Paweł (ekonomia)
(1)
Minnaar, Joost
(1)
Mitoraj-Jaroszek, Małgorzata
(1)
Morree, Pim de
(1)
Motyl, Paweł
(1)
Newell, Diane‏
(1)
Niedzieski, Piotr
(1)
Onufrzak, Olga
(1)
Orzech, Wojciech
(1)
Ozenc, Kursat
(1)
Parsloe, Eric
(1)
Phillips, Anh Nguyen
(1)
Popieluch, Karina
(1)
Pszczółkowski, Piotr (organizacja i zarządzanie)
(1)
Płusa, Monika
(1)
Radłowski, Grzegorz
(1)
Ross, Sebastian (1973- )
(1)
Rostkowski, Tomasz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Samol, Sebastian
(1)
Schwarzbart, Joel
(1)
Scott, Kim Malone
(1)
Sienkiewicz, Łukasz
(1)
Stankiewicz, Aleksandra
(1)
Staszewska-Kozłowska, Ewa
(1)
Stańczyk, Izabela
(1)
Stefaniak, Andrzej (prawo)
(1)
Striker, Małgorzata
(1)
Sulińska, Anna (1983- )
(1)
Swanson, Richard A. (1942- )
(1)
Szczęsny, Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Szymczak, Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Tomczyk-Słowińska, Magdalena
(1)
Turek, Dariusz
(1)
Turmel, Wayne
(1)
Ukleja, Mick (1948- )
(1)
Villa, Dario (1977- )
(1)
Warwas, Izabela
(1)
Wiktorowicz, Justyna
(1)
Wiseman, Liz
(1)
Witkowski, Krzysztof (1970- )
(1)
Więckowski, Maciej (1982- )
(1)
Woszczyk, Patrycja
(1)
Wołk, Zdzisław (1952- )
(1)
Wróbel, Małgorzata (ekonomia)
(1)
Łucki, Zbigniew (tłumacz)
(1)
Żeromski, Mateusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(31)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(47)
Kraj wydania
Polska
(49)
Język
polski
(49)
Odbiorca
Menedżerowie
(19)
Szkoły wyższe
(10)
Specjaliści ds. kadr
(6)
Dyrektorzy HR
(4)
Pracodawcy
(4)
Doradcy personalni
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Dyrektorzy
(2)
Specjaliści ds. rekrutacji
(2)
Doradcy zawodowi
(1)
Dyrektorzy personalni
(1)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Liderzy
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy biurowi
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Trenerzy biznesu
(1)
Temat
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(49)
Kultura organizacyjna
(9)
Przywództwo
(8)
Przedsiębiorstwo
(6)
Motywacja pracy
(5)
Zaangażowanie pracowników
(5)
Kadry
(4)
Menedżerowie
(4)
Organizacja pracy
(4)
Praca zespołowa
(4)
Satysfakcja zawodowa
(4)
Zachowanie organizacyjne
(4)
COVID-19
(3)
Coaching
(3)
Kapitał ludzki
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Organizacja
(3)
Praca zdalna
(3)
Psychologia pracy
(3)
Rynek pracy
(3)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(3)
Awans zawodowy
(2)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(2)
Doskonalenie zawodowe
(2)
Informatyzacja
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Kreatywność
(2)
Mentoring
(2)
Pokolenie Y
(2)
Praca
(2)
Płaca
(2)
Rekrutacja pracowników
(2)
Styl kierowania
(2)
Szkolenie zawodowe
(2)
Transformacja cyfrowa
(2)
Wartościowanie pracy
(2)
Aplikacja mobilna
(1)
Badania ilościowe
(1)
Badania jakościowe
(1)
Czas pracy
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Decyzje
(1)
Emocjonalne nastawienie wobec organizacji
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Finansowanie
(1)
Grywalizacja
(1)
Innowacje
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kontrola
(1)
Kot Schrödingera
(1)
Kultura pracy
(1)
Lerner, Cliff
(1)
Marketing wirusowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Ocena pracowników
(1)
Organizacje pozarządowe (NGO)
(1)
Outplacement
(1)
PKP Energetyka
(1)
Pozapłacowe świadczenia pracownicze
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy korporacji
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Prawo pracy
(1)
Projektanci aplikacji multimedialnych, animacji i gier komputerowych
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Psychologia pozytywna
(1)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(1)
Rozwiązanie umowy o pracę
(1)
Rozwój zawodowy
(1)
Ryzyko
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sprzedaż
(1)
Stanowisko pracy
(1)
Start-up
(1)
Styl życia
(1)
Sukces
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Technologie cyfrowe
(1)
Uczucia
(1)
Wolontariat
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie różnorodnością
(1)
Zarządzanie sobą
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie talentami
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Zarządzanie środowiskowe
(1)
Zatrudnienie elastyczne
(1)
Zaufanie
(1)
Zielone miejsca pracy
(1)
Świadczenia pracownicze
(1)
Świadomość ekologiczna
(1)
Temat: czas
2001-
(26)
1901-2000
(4)
1989-2000
(4)
1945-1989
(2)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Poradnik
(21)
Opracowanie
(11)
Materiały pomocnicze
(7)
Monografia
(7)
Praca zbiorowa
(5)
Podręcznik
(3)
Raport z badań
(3)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(46)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Psychologia
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Ochrona środowiska
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
49 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Jak słyszę „poczucie sensu”, to nie mam w głowie konkretnego obrazka, ale jakąś ideę. Praca, która ma sens, to taka, która wywołuje zmianę. Jestem jej elementem, mam na nią wpływ, a nie dzieje się obok mnie albo pomimo mnie. Tylko jakoś jestem nią w stanie albo zarządzić, albo współzarządzać. Uczestniczyć w niej. No i ta zmiana dotyczy społeczności albo społeczeństwa, czyli nie jest to zmiana korporacyjna, typu: zmiana postrzegania marki... Kiedy badani opowiadali mi o sensie wykonywanej pracy, wskazywali na jego bardzo różne źródła, między innymi przekonanie o pozytywnym wpływie wykonywanej pracy na otoczenie, co dość dobrze ilustruje powyższy cytat - słowa pracowniczki z miasta średniej wielkości. Choć badani wskazywali na różne źródła sensu, łączyło ich kilka wspólnych cech, których nie byli świadomi. Wszyscy byli silnie zaangażowani w pracę, mocno przywiązani do organizacji i ponadprzeciętnie zadowoleni z pracy. Niestety, to przekonanie o sensie pracy zazwyczaj nie trwało długo. W książce pokazuję, jak menedżerowie, często nieświadomie, zamiast przyczyniać się do wzmocnienia poczucia sensu u podwładnych, swoimi działaniami prowadzili do sytuacji, w których praca sens traciła, a nawet zaczynała być przez badanych określana jako „bezsensowna”. Wówczas zamiast zaangażowania pojawiał się cynizm, przywiązanie zamieniało się w chęć odejścia, a satysfakcja - w żal. Dlatego jest to książka pisana ku rozwadze. Przełożonym pomoże tego negatywnego wpływu na sens pracy uniknąć. Pracownikom pozwoli przed utratą sensu się zabezpieczyć. Wszystkim, mam nadzieję, uświadomi, że pytanie o sens pracy nie powinno być tylko domeną filozofów. Powinno towarzyszyć każdemu z nas, pomagając w pracy zobaczyć to, co wartościowe i ważne [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM.33313, 331 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM.34653 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Szefowie dzielą się na dwie kategorie – Inspiratorów oraz Demotywatorów. Podczas kiedy pierwsi wydobywają z pracowników 100% ich zdolności, drudzy uruchamiają zaledwie połowę ich możliwości. Ten poradnik przeznaczony jest zarówno dla managerów, którzy chcą skutecznie wpływać na wydajność, jak i dla współpracowników – warto zrozumieć jaki jest styl pracy w twojej firmie i co możesz zrobić, aby go polepszyć. Ponad 200 rzeczywistych historii z niemalże każdej branży na rynku pracy, znajdujących się w tej książce, dowodzi, jak niewiele czasem trzeba, aby stać się dobrym menagerem. Nawet jeśli pracujesz pod dowództwem Demotywatora lub sam nim jesteś – to nigdy nie jest wyrok – możesz za pomocą podanych tu wskazówek stać się osobą, która popycha innych do działania, przyciąga talenty i stymuluje ich rozwój. Autorka, w oparciu o badania, podaje szereg opracowanych przez siebie strategii na maksymalne wykorzystanie potencjału pracowników, bez konieczności ich terroryzowania i wywierania presji. Brzmi nierealnie? A jednak, to możliwe! [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM 4454 (005) mp3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(HR)
Publikacja jest pierwszą na rynku pozycją opisującą kompleksowo zagadnienia związane z cyfryzacją HR. Autorzy szczegółowo omawiają poszczególne aspekty procesu wdrażania rozwiązań cyfrowych, a także podkreślają kluczową rolę, jaką dział HR odgrywa w kształtowaniu nowej cyfrowej kultury organizacyjnej w firmie. W monografii omówiono zagadnienia takie jak m.in.: nowe role HR w procesie digitalizacji firmy, cyfrowe zarządzanie danymi personalnymi, analityka predykcyjna i algorytmy w HR, wpływ kluczowych technologii na zmiany w obszarze pracy. Autorzy poruszają także etyczny aspekt transformacji cyfrowej, wskazując przykładowe dylematy związane z ochroną i wykorzystaniem danych osobowych, przejrzystością procesów czy dobrostanem pracowników [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Potrzeby współczesnego społeczeństwa są coraz bardziej złożone i wymagają wyrafinowanych metod i instrumentów wsparcia. Organizacje pozarządowe, podejmując starania, by sprostać tym wyzwaniom, poszukują takiego modelu rozwoju organizacji, który z jednej strony pozwoli im na optymalne wykorzystanie dostępnych zasobów, z drugiej zaś zagwarantuje im niezależność i skuteczność w realizacji przyjętej misji. Niniejsza monografia jest efektem badań Zespołu Badawczego ds. Zarządzania Organizacjami Non Profit działającego w Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Stanowi odpowiedź na szereg współczesnych dylematów związanych z działalnością organizacji pozarządowych we współczesnych realiach trzeciego sektora, wskazując jednocześnie kierunki ich rozwoju w Polsce. Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla praktyków zaangażowanych w działalność organizacji pozarządowych, a także wykładowców i studentów uczelni ekonomicznych, w szczególności słuchaczy zainteresowanych działalnością organizacji non profit. Może również stanowić interesującą lekturę dla wszystkich osób poszukujących informacji na temat funkcjonowania organizacji pozarządowych i perspektyw ich rozwoju [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM.33128 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej