Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(49)
Forma i typ
Książki
(48)
Publikacje fachowe
(25)
Publikacje naukowe
(22)
Poradniki i przewodniki
(11)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(42)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Baśniowa (W48)
(1)
Wypożyczalnia Pod Skrzydłami (W75)
(6)
Wypożyczalnia Przystanek Książka (W93)
(3)
Wypożyczalnia Przy Baleya (W99)
(2)
Wypożyczalnia XI Czytelnia Naukowa (XI)
(38)
Autor
Espinoza, Chip (1962- )
(2)
Guzowska, Małgorzata (ekonomia)
(2)
Liksza, Joanna
(2)
Paziewska, Aleksandra
(2)
Sidor-Rządkowska, Małgorzata
(2)
Woźniak, Jacek (organizacja i zarządzanie)
(2)
Adamczyk-Marchewka, Justyna
(1)
Andrus, Garth R
(1)
Bokacki, Robert St
(1)
Brach, Bartłomiej (1988- )
(1)
Buckingham, Marcus
(1)
Bugdol, Marek (1966- )
(1)
Cewińska, Joanna
(1)
Cichosz, Adam
(1)
Ciećwierz, Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Copulsky, Jonathan R
(1)
Czerw, Agnieszka
(1)
Dobrowolski, Zbysław (1964- )
(1)
Dziopak-Strach, Ada
(1)
Eikenberry, Kevin (1962- )
(1)
Filipowicz, Grzegorz (zarządzanie)
(1)
Gasper, Dorota
(1)
Gomola, Aleksander (1963- )
(1)
Goodall, Ashley
(1)
Gregor, Bogdan (1943- )
(1)
Hagan, Margaret (1981- )
(1)
Halbersztat, Jan
(1)
Harnish, Verne
(1)
Imieliński, Przemysław
(1)
Jamka, Beata (1961- )
(1)
Juchnowicz, Marta (1948- )
(1)
Justyna, Marlena
(1)
Kacprzak-Kalinowska, Marta
(1)
Kaczorowska-Spychalska, Dominika
(1)
Kane, Gerald C
(1)
Kieferling, Magdalena
(1)
Kliombka-Jarzyna, Justyna
(1)
Konieczniak, Marek
(1)
Kowalczyk, Marcin (tłumacz)
(1)
Kowalski, Tadeusz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kozłowski, Waldemar
(1)
Kuba, Magdalena
(1)
Leedham, Melville
(1)
Lerner, Cliff
(1)
Lipa, Michał
(1)
Lipka, Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Majewska, Maria (organizacja i zarządzanie)
(1)
Mazurek-Kucharska, Beata
(1)
Mendryk, Iwona
(1)
Michalczyk, Ryszard (1957-2019)
(1)
Mikołajczak, Paweł (ekonomia)
(1)
Minnaar, Joost
(1)
Mitoraj-Jaroszek, Małgorzata
(1)
Morree, Pim de
(1)
Motyl, Paweł
(1)
Newell, Diane‏
(1)
Niedzieski, Piotr
(1)
Onufrzak, Olga
(1)
Orzech, Wojciech
(1)
Ozenc, Kursat
(1)
Parsloe, Eric
(1)
Phillips, Anh Nguyen
(1)
Popieluch, Karina
(1)
Pszczółkowski, Piotr (organizacja i zarządzanie)
(1)
Płusa, Monika
(1)
Radłowski, Grzegorz
(1)
Ross, Sebastian (1973- )
(1)
Rostkowski, Tomasz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Samol, Sebastian
(1)
Schwarzbart, Joel
(1)
Scott, Kim Malone
(1)
Sienkiewicz, Łukasz
(1)
Stankiewicz, Aleksandra
(1)
Staszewska-Kozłowska, Ewa
(1)
Stańczyk, Izabela
(1)
Stefaniak, Andrzej (prawo)
(1)
Striker, Małgorzata
(1)
Sulińska, Anna (1983- )
(1)
Swanson, Richard A. (1942- )
(1)
Szczęsny, Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Szymczak, Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Tomczyk-Słowińska, Magdalena
(1)
Turek, Dariusz
(1)
Turmel, Wayne
(1)
Ukleja, Mick (1948- )
(1)
Villa, Dario (1977- )
(1)
Warwas, Izabela
(1)
Wiktorowicz, Justyna
(1)
Wiseman, Liz
(1)
Witkowski, Krzysztof (1970- )
(1)
Więckowski, Maciej (1982- )
(1)
Woszczyk, Patrycja
(1)
Wołk, Zdzisław (1952- )
(1)
Wróbel, Małgorzata (ekonomia)
(1)
Łucki, Zbigniew (tłumacz)
(1)
Żeromski, Mateusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(31)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(47)
Kraj wydania
Polska
(49)
Język
polski
(49)
Odbiorca
Menedżerowie
(19)
Szkoły wyższe
(10)
Specjaliści ds. kadr
(6)
Dyrektorzy HR
(4)
Pracodawcy
(4)
Doradcy personalni
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Dyrektorzy
(2)
Specjaliści ds. rekrutacji
(2)
Doradcy zawodowi
(1)
Dyrektorzy personalni
(1)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Liderzy
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy biurowi
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Trenerzy biznesu
(1)
Temat
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(49)
Kultura organizacyjna
(9)
Przywództwo
(8)
Przedsiębiorstwo
(6)
Motywacja pracy
(5)
Zaangażowanie pracowników
(5)
Kadry
(4)
Menedżerowie
(4)
Organizacja pracy
(4)
Praca zespołowa
(4)
Satysfakcja zawodowa
(4)
Zachowanie organizacyjne
(4)
COVID-19
(3)
Coaching
(3)
Kapitał ludzki
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Organizacja
(3)
Praca zdalna
(3)
Psychologia pracy
(3)
Rynek pracy
(3)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(3)
Awans zawodowy
(2)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(2)
Doskonalenie zawodowe
(2)
Informatyzacja
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Kreatywność
(2)
Mentoring
(2)
Pokolenie Y
(2)
Praca
(2)
Płaca
(2)
Rekrutacja pracowników
(2)
Styl kierowania
(2)
Szkolenie zawodowe
(2)
Transformacja cyfrowa
(2)
Wartościowanie pracy
(2)
Aplikacja mobilna
(1)
Badania ilościowe
(1)
Badania jakościowe
(1)
Czas pracy
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Decyzje
(1)
Emocjonalne nastawienie wobec organizacji
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Finansowanie
(1)
Grywalizacja
(1)
Innowacje
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kontrola
(1)
Kot Schrödingera
(1)
Kultura pracy
(1)
Lerner, Cliff
(1)
Marketing wirusowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Ocena pracowników
(1)
Organizacje pozarządowe (NGO)
(1)
Outplacement
(1)
PKP Energetyka
(1)
Pozapłacowe świadczenia pracownicze
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy korporacji
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Prawo pracy
(1)
Projektanci aplikacji multimedialnych, animacji i gier komputerowych
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Psychologia pozytywna
(1)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(1)
Rozwiązanie umowy o pracę
(1)
Rozwój zawodowy
(1)
Ryzyko
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sprzedaż
(1)
Stanowisko pracy
(1)
Start-up
(1)
Styl życia
(1)
Sukces
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Technologie cyfrowe
(1)
Uczucia
(1)
Wolontariat
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie różnorodnością
(1)
Zarządzanie sobą
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie talentami
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Zarządzanie środowiskowe
(1)
Zatrudnienie elastyczne
(1)
Zaufanie
(1)
Zielone miejsca pracy
(1)
Świadczenia pracownicze
(1)
Świadomość ekologiczna
(1)
Temat: czas
2001-
(26)
1901-2000
(4)
1989-2000
(4)
1945-1989
(2)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Poradnik
(21)
Opracowanie
(11)
Materiały pomocnicze
(7)
Monografia
(7)
Praca zbiorowa
(5)
Podręcznik
(3)
Raport z badań
(3)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(46)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Psychologia
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Ochrona środowiska
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
49 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM.34483 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 005
Książka
W koszyku
Grywalizacja w zarządzaniu ludźmi / Ada Dziopak-Strach. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 209 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Grywalizacja to zastosowanie elementów i mechanizmów znanych z gier w sytuacjach niezwiązanych z grami w celu wpływania na ludzkie zachowania. W obszarze HR wykorzystywana jest m.in. do budowania wizerunku pracodawcy, przyciągania kandydatów, wpływania na zaangażowanie pracowników i motywowania ich. Wywołuje pozytywne emocje i wprowadza element rozrywki. Niniejsza książka jest pierwszą na rynku publikacją kompleksowo opisującą wykorzystanie grywalizacji w działach HR. Skierowana jest do praktyków HR i osób zarządzających szukających przepisu na wprowadzenie grywalizacji do organizacji. Adresatami książki są także trenerzy, wykładowcy akademiccy i studenci zainteresowani problematyką grywalizacji. Dzięki wynikom uzyskanym w przeprowadzonym badaniu autorka udziela praktycznych wskazówek, w których łącząc perspektywę teoretyczną i praktyczną, oferuje Czytelnikowi szereg narzędzi umożliwiających sprawne wdrożenie grywalizacji w procesach związanych z zarządzaniem ludźmi [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 Dzi (1 egz.)
Książka
W koszyku
Transformacja organizacyjna w perspektywie psychologicznej / redakcja naukowa Wojciech Orzech. - Warszawa : Difin, 2024. - 259 stron : ilustracje, mapy, wykresy ; 24 cm.
Transformacja organizacyjna to proces zmiany w strukturze, kulturze, procesach i działaniach organizacji, mający na celu zwiększenie efektywności, adaptacyjności i konkurencyjności firmy. Transformacja organizacyjna może być spowodowana zmianami w otoczeniu firmy, takimi jak zmiany technologiczne, społeczne lub rynkowe, a także wewnętrznymi czynnikami, takimi jak zmiana strategii czy restrukturyzacja firmy. Proces transformacji organizacyjnej często wymaga zmiany mindsetu pracowników, wprowadzenia nowych technologii, restrukturyzacji zespołów, a także zmiany procedur i procesów pracy. Kluczowy jest tutaj także udział i zaangażowanie pracowników w procesie zmiany. Transformacja organizacyjna może wymagać czasu i inwestycji, ale może przynieść wiele korzyści, takich jak zwiększenie efektywności procesów, poprawa relacji z klientami, zwiększenie innowacyjności czy poprawa wyników finansowych firmy. Na rynek pracy wchodzą nowe pokolenia, myślące o swojej przyszłości inaczej niż poprzednicy, komunikujące się czy postrzegające świat w zupełnie nowy sposób. Jednym z wyzwań liderów jest więc obecnie dbanie o to, aby przyciągać talenty, budować zrozumiałe plany, włączać współpracowników w dyskusję na temat przyszłości firmy. Opisany w niniejszej książce przypadek dotyczy spółki i branż (kolej, energetyka), które w powszechnym odbiorze postrzegane są jako raczej konserwatywne. Autorzy koncentrują się na zespole menedżerów, który potrafił zaprosić pracowników do przeprowadzenia gruntownej transformacji i efektywnie zaangażować ich w budowę spółki, w której osiągnięto dojrzałość wdrażanych rozwiązań na poziomie światowym [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M.36606 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WM.35126 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak słyszę „poczucie sensu”, to nie mam w głowie konkretnego obrazka, ale jakąś ideę. Praca, która ma sens, to taka, która wywołuje zmianę. Jestem jej elementem, mam na nią wpływ, a nie dzieje się obok mnie albo pomimo mnie. Tylko jakoś jestem nią w stanie albo zarządzić, albo współzarządzać. Uczestniczyć w niej. No i ta zmiana dotyczy społeczności albo społeczeństwa, czyli nie jest to zmiana korporacyjna, typu: zmiana postrzegania marki... Kiedy badani opowiadali mi o sensie wykonywanej pracy, wskazywali na jego bardzo różne źródła, między innymi przekonanie o pozytywnym wpływie wykonywanej pracy na otoczenie, co dość dobrze ilustruje powyższy cytat - słowa pracowniczki z miasta średniej wielkości. Choć badani wskazywali na różne źródła sensu, łączyło ich kilka wspólnych cech, których nie byli świadomi. Wszyscy byli silnie zaangażowani w pracę, mocno przywiązani do organizacji i ponadprzeciętnie zadowoleni z pracy. Niestety, to przekonanie o sensie pracy zazwyczaj nie trwało długo. W książce pokazuję, jak menedżerowie, często nieświadomie, zamiast przyczyniać się do wzmocnienia poczucia sensu u podwładnych, swoimi działaniami prowadzili do sytuacji, w których praca sens traciła, a nawet zaczynała być przez badanych określana jako „bezsensowna”. Wówczas zamiast zaangażowania pojawiał się cynizm, przywiązanie zamieniało się w chęć odejścia, a satysfakcja - w żal. Dlatego jest to książka pisana ku rozwadze. Przełożonym pomoże tego negatywnego wpływu na sens pracy uniknąć. Pracownikom pozwoli przed utratą sensu się zabezpieczyć. Wszystkim, mam nadzieję, uświadomi, że pytanie o sens pracy nie powinno być tylko domeną filozofów. Powinno towarzyszyć każdemu z nas, pomagając w pracy zobaczyć to, co wartościowe i ważne [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM.33313, 331 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM.34653 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Szefowie dzielą się na dwie kategorie – Inspiratorów oraz Demotywatorów. Podczas kiedy pierwsi wydobywają z pracowników 100% ich zdolności, drudzy uruchamiają zaledwie połowę ich możliwości. Ten poradnik przeznaczony jest zarówno dla managerów, którzy chcą skutecznie wpływać na wydajność, jak i dla współpracowników – warto zrozumieć jaki jest styl pracy w twojej firmie i co możesz zrobić, aby go polepszyć. Ponad 200 rzeczywistych historii z niemalże każdej branży na rynku pracy, znajdujących się w tej książce, dowodzi, jak niewiele czasem trzeba, aby stać się dobrym menagerem. Nawet jeśli pracujesz pod dowództwem Demotywatora lub sam nim jesteś – to nigdy nie jest wyrok – możesz za pomocą podanych tu wskazówek stać się osobą, która popycha innych do działania, przyciąga talenty i stymuluje ich rozwój. Autorka, w oparciu o badania, podaje szereg opracowanych przez siebie strategii na maksymalne wykorzystanie potencjału pracowników, bez konieczności ich terroryzowania i wywierania presji. Brzmi nierealnie? A jednak, to możliwe! [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM 4454 (005) mp3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej