Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(131)
Forma i typ
Książki
(88)
Gry komputerowe
(34)
Proza
(34)
Poradniki i przewodniki
(14)
Komiksy i książki obrazkowe
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6)
Audiobooki
(5)
Publikacje naukowe
(4)
Filmy i seriale
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(105)
tylko na miejscu
(32)
wypożyczone
(27)
nieokreślona
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Przy Narutowicza (W23)
(2)
Wypożyczalnia Białobrzeska (W33)
(1)
Wypożyczalnia Baśniowa (W48)
(11)
Wypożyczalnia Pod Skrzydłami (W75)
(22)
Czytelnia Pod Skrzydłami (W75)
(17)
Wypożyczalnia Przy Zawiszy (W76)
(2)
Wypożyczalnia Przystanek Książka (W93)
(6)
Czytelnia Przystanek Książka (W93)
(1)
Wypożyczalnia Piątka (BD5)
(19)
Czytelnia Piątka (BD5)
(2)
Wypożyczalnia Przystanek Książka (BD41)
(14)
Czytelnia Przystanek Książka (BD41)
(2)
Wypożyczalnia Przy Baleya (BD48)
(17)
Wypożyczalnia Skarżyńskiego (BD68)
(18)
Czytelnia Skarżyńskiego (BD68)
(11)
Wypożyczalnia XI Czytelnia Naukowa (XI)
(23)
Czytelnia XI Czytelnia Naukowa (XI)
(1)
Autor
Hikiert-Bereza, Anna
(7)
Warda, Małgorzata (1978- )
(6)
Milton, Stephanie
(5)
Bieliński, Przemysław (1977- )
(3)
Brady, Dustin (1986- )
(3)
Brady, Dustin (1986- ). Uwięzieni w grze
(3)
Brady, Jesse
(3)
Cajgner, Wojtek (1987- )
(3)
Czartoryski, Bartosz
(3)
Filiciak, Mirosław (1976- )
(3)
Gill, Anton (1948- )
(3)
Gudsnuk, Kristen
(3)
Gutowski, Maksymilian
(3)
Lisowski, Rafał (1981- )
(3)
Liu, Cixin (1963- )
(3)
Mull, Brandon (1974- )
(3)
Mull, Brandon (1974- ). Wojna cukierkowa
(3)
Bolder, Joe
(2)
Chojnowska, Ilona (1982- )
(2)
Graley, Sarah
(2)
Harris, Blake J
(2)
Jankowski, Andrzej (anglista)
(2)
Krzyżanowski, Krzysztof (tłumacz)
(2)
Majkowski, Tomasz Z
(2)
Marsh, Ryan
(2)
Monster, Sfé R
(2)
Purenins, Stef
(2)
Schreier, Jason
(2)
Soares, Paul
(2)
Strąkow, Michał
(2)
Surdyk, Augustyn
(2)
Szczygielski, Marcin (1972- )
(2)
Tashjian, Jake (1994- )
(2)
Tashjian, Janet (1956- )
(2)
Vuchetich, Christopher
(2)
Whittle, Nakata
(2)
Wiejak, Urszula
(2)
Wojciechowski, Adrian
(2)
Andrzejewska, Anna (pedagog)
(1)
Antram, David (1958- )
(1)
Argasiński, Jakub (1981- ). Dema
(1)
Asselstine, Rebekah
(1)
Baddiel, David (1964- )
(1)
Bargiel, Nina G
(1)
Boellstorff, Tom (1969- )
(1)
Bohn, Sienna
(1)
Bojarski, Andrzej
(1)
Bojko, Michał
(1)
Bomba, Radosław (1980- )
(1)
Borg, Ottó Geir (1973- )
(1)
Bunn, Cullen
(1)
Burgess, Matt
(1)
Callahan, Jim
(1)
Cash, Hilarie (1952- )
(1)
Chamielec, Grażyna
(1)
Chan-Kent, Shannon
(1)
Chorąży, Wojciech (1973- )
(1)
Cieślik, Marek
(1)
Cooper, Nesta
(1)
Cordeiro, Jacob
(1)
Cordner, Theo
(1)
Datello, Rachael
(1)
Dobecka, Marta (1985- )
(1)
Dobson, Michael
(1)
Dornaus, Cris
(1)
Drewnowski, Jacek (1974- )
(1)
Droga, Katarzyna (1965- )
(1)
Droga, Katarzyna (1965- ). Seria uczuć
(1)
Dżdża, Joanna (1988- )
(1)
Engilbertsson, Snorii
(1)
Estes, Rose
(1)
Fabianowska, Małgorzata
(1)
Fajfer, Zenon (1970- ). Hiperteksty
(1)
Feibel, Thomas (1962- )
(1)
Field, Jim (1980- )
(1)
Fijałkowski, Patryk (1992- )
(1)
Filipowicz, Leszek (1967- )
(1)
Flamma, Adam
(1)
Frelik, Paweł (1969- )
(1)
Gadot, Gal (1985- )
(1)
Godzic, Wiesław (1953- )
(1)
Golden, Christie (1963- )
(1)
Goldstone, Will
(1)
Golus, Benjamin
(1)
Gordon, Izabella
(1)
Grimsson, Johann Evar
(1)
Grudniak, Paweł
(1)
Gunnar B. Gudmundsson (1972- )
(1)
Guthals, Sarah
(1)
Góral, Agata (1988- )
(1)
Halldór Magnússon
(1)
Helle, Helle (1965- )
(1)
Helten, Conrad
(1)
Hill, Nathan (1975- )
(1)
Hill-Whittall, Richard
(1)
Holloway, Jim (1953- )
(1)
Howard, Christopher A
(1)
Hrynkiewicz, Krzysztof
(1)
Imieliński, Przemysław
(1)
Inoue, Yukako
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(26)
2010 - 2019
(57)
2000 - 2009
(44)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(69)
Kraj wydania
Polska
(131)
Język
polski
(128)
angielski
(3)
Odbiorca
9-13 lat
(27)
Dzieci
(24)
14-17 lat
(17)
Młodzież
(17)
6-8 lat
(6)
Rodzice
(2)
0-5 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(19)
Literatura polska
(14)
Literatura angielska
(4)
Literatura chińska
(3)
Film amerykański
(2)
Literatura kanadyjska
(2)
Film angielski
(1)
Film finlandzki
(1)
Film islandzki
(1)
Temat
Gry komputerowe
(70)
Minecraft
(16)
Rzeczywistość wirtualna
(14)
Internet
(10)
Przyjaźń
(8)
Wychowanie w rodzinie
(6)
Assassin's Creed (gra komputerowa)
(5)
Potwory
(5)
Programowanie (informatyka)
(5)
Bliźnięta
(4)
Chłopcy
(4)
Rzeczywistość alternatywna
(4)
Superbohaterowie
(4)
Uczniowie
(4)
Walka dobra ze złem
(4)
Zakochanie
(4)
Śledztwo i dochodzenie
(4)
Automaty do gier
(3)
Bractwa religijne
(3)
Czarownice i czarownicy
(3)
Dojrzewanie
(3)
Istoty pozaziemskie
(3)
Komputery
(3)
Media społecznościowe
(3)
Policja
(3)
Poszukiwania zaginionych
(3)
Rodzina
(3)
Samobójstwo
(3)
Uzależnienie od komputera
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Biurowce
(2)
Branża informatyczna
(2)
Dziadkowie i wnuki
(2)
Dzieci
(2)
Dziedziczność
(2)
Facebook (portal społecznościowy)
(2)
Film
(2)
Graficy
(2)
Grafika komputerowa
(2)
Gry fabularne
(2)
Gry i zabawy
(2)
Konsole do gier
(2)
Młodzież
(2)
Nastolatki
(2)
Ojcowie i córki
(2)
Podróże w czasie
(2)
Producenci gier komputerowych
(2)
Programiści
(2)
Projektanci aplikacji multimedialnych, animacji i gier komputerowych
(2)
Sieroty
(2)
Telewizja
(2)
Templariusze
(2)
Teoria literatury
(2)
Animacja komputerowa
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Argasiński, Jakub (1981- )
(1)
Barbie (postać fikcyjna)
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki dla dzieci i młodzieży
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Biblioteki szkolne
(1)
Bloodborne (gra komputerowa)
(1)
Borgiowie (ród)
(1)
Branża gamingowa
(1)
C# (język programowania)
(1)
Cyberkultura
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czasopismo elektroniczne
(1)
Edukacja medialna
(1)
Epidemie
(1)
Fajfer, Zenon (1970- )
(1)
Fenomenologia
(1)
Film polski
(1)
Gracze komputerowi
(1)
Graficy polscy
(1)
Grafika polska
(1)
Gry miejskie
(1)
Gry online
(1)
Gry planszowe
(1)
Gry w karty
(1)
Informatycy
(1)
Innowacje
(1)
Janicki, Paweł (1974- )
(1)
JavaScript
(1)
Jeziora
(1)
Językoznawstwo
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Koniec świata
(1)
Koszmary senne
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Kultura masowa
(1)
Kultura popularna
(1)
Lerner, Cliff
(1)
Literatura
(1)
Literatura elektroniczna
(1)
Literatura polska
(1)
Ludzie a roboty
(1)
Marketing wirusowy
(1)
Matki i synowie
(1)
Meier, Sid (1954- )
(1)
Temat: czas
2001-
(18)
1901-2000
(11)
1989-2000
(8)
1945-1989
(5)
1501-1600
(2)
1801-1900
(2)
1701-1800
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Polska
(3)
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(2)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(2)
Chicago (Stany Zjednoczone)
(1)
Hiszpania
(1)
Meksyk
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Rzym (Włochy)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Gry komputerowe
(50)
Dokumenty elektroniczne
(34)
Powieść
(29)
Poradnik
(17)
Fantastyka
(12)
Fantasy
(7)
Podręcznik
(7)
Komiks
(6)
Opracowanie
(6)
Science fiction
(6)
Powieść przygodowa
(3)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Film animowany
(2)
Komedia
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Monografia
(2)
Publicystyka
(2)
Publikacje dla dzieci
(2)
Romans
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Adaptacja filmowa
(1)
Adaptacja literacka
(1)
Esej
(1)
Film fabularny
(1)
Film familijny
(1)
Film krótkometrażowy
(1)
Film przygodowy
(1)
Horror
(1)
Literatura polska
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Reportaż
(1)
Sztuka polska
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(13)
Hobby i czas wolny
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Historia
(5)
Zarządzanie i marketing
(4)
Kultura i sztuka
(3)
Psychologia
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
131 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Porównywana z „Dziennikiem cwaniaczka” seria „Moje życie jako…” to pełne humoru przygody dwunastoletniego chłopaka i jego przyjaciół. Derek Fallon dostaje niebywałą szansę od losu – może uczestniczyć w testach najnowszej gry wideo! Jest przekonany, że świat wreszcie docenił jego talenty. Ale, jak to w jego życiu zwykle bywa, nic nie idzie zgodnie z planem, a w szkole też czeka go parę testów… [opis wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M.29612 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrób mi jakąś krzywdę / Jakub Żulczyk. - Warszawa : Świat Książki, 2018. - 261, [1] strona ; 23 cm.
(Nowa Proza Polska)
Forma i typ
Przynależność kulturowa
Gatunek
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M.30787 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 1985)
Kolejna emocjonująca przygoda w świecie Minecrafta! Witajcie ponownie w EverRealm – w świecie gry, w którym zgrana paczka przyjaciół zamierza zdobyć podwodną świątynię! Gdy ich plany krzyżują rówieśnicy lubiący znęcać się nad innymi (zarówno w grze, jak i w świecie rzeczywistym), Evan, Tyler, Tobi, Candace i Grace są zmuszeni znaleźć sposób, by poradzić sobie w trudnej sytuacji. Zaatakowani przez piratów nieoczekiwanie stają w obliczu jeszcze poważniejszego zagrożenia, wszyscy zdają sobie jednak sprawę z tego, że aby osiągnąć swój cel, muszą sobie zaufać i nauczyć się współpracować. Scenariusz wyszedł spod pióra Sfé R. Monster („Eth’s Skin”), a rysunki przygotowała Sarah Graley („Glitch”, „Donut the Destroyer”) [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 2262)
Candace, Evan, Grace, Tobi i Tyler przeżywają liczne przygody w Świecie Podstawowym. Pewnego dnia trafiają na tajemniczy uszkodzony portal. Przenosi on ich do dziwnego i cudownego zakątka Netheru, którego wcześniej nie znali. W jego eksplorowaniu ma im pomóc ich specjalistka od Netheru, Grace. Jednak w obliczu nowych zagrożeń Grace odkrywa, że brzemię wiary, jaką pokładają w niej jej przyjaciele, zanadto ją przytłacza. Gracze trafiają do niesamowitego bastionu, w którym na każdym kroku czają się nowe zagrożenia… ale tym razem muszą im stawić czoła bez pomocy swojej ekspertki. Wygląda jednak na to, że aby poradzić sobie z nowymi zagrożeniami, przyjaciele będą musieli ponownie połączyć siły… Scenariusz wyszedł spod pióra Sfé R. Monster („Eth’s Skin”), a rysunki przygotowała Sarah Graley („Glitch”, „Donut the Destroyer”) [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Derek Fallon otrzymuje nowy, ekscytujący prezent – laptop! Ale jest pewien haczyk: nie ma dostępu do Internetu, nie może go więc ani używać do grania, ani nie może ściągnąć żadnej aplikacji. Jeśli chce grać w gry komputerowe – będzie musiał sam nauczyć się je tworzyć. Najgorszy prezent na świecie! Oto kolejna śmieszna i pełna zwrotów akcji powieść z uwielbianej serii „Moje życie jako...” Janet Tashijan z komiksowymi ilustracjami jej syna Jake’a. Jeśli nie znacie jeszcze przygód Dereka Fallona – możecie zacząć od dowolnej części cyklu [opis wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Już, już! / Katarzyna Wasilkowska. - Łódź : Wydawnictwo Literatura, 2021. - 228, [4] strony ; 21 cm.
(To Lubię!)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. III (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka prezentuje aktualne wyniki badań i analiz naukowych dotyczących gier wideo jako medium komunikacji. Gry wideo pozwalają komunikować się graczowi z samym sobą, innymi graczami oraz pozostałymi użytkownikami cyberprzestrzeni. Podejmowane w książce zagadnienia ukazują złożoność podejmowanej problematyki, wskazują na wzajemne zależności i stanowią cenne źródło wiedzy w zakresie poznawczym, teoretycznym i praktycznym. Rekonstrukcje teoretyczne, wskazanie implikacji pedagogicznych dla praktyki edukacyjnej w kontekście wykorzystania gier wideo i ich specyficznego języka w edukacji, a także zaprezentowanie ich w różnych odsłonach czynią tę publikację niezwykle wartościową. Komunikacja graczy gier wideo, choć działa na tych samych podstawach, na których opiera się komunikacja innych użytkowników cyberprzestrzeni, to ze względu na różnorodność i specyfikę gier wymaga czasem specyficznych kompetencji komunikacyjnych ? werbalnych i pozawerbalnych. Brak tych kompetencji może zakłócać zaspakajanie potrzeb ważnych dla gracza: bycia kompetentnym, sprawczym, kreatywnym, transgresyjnym, umiejącym realizować działania wyznaczane grą samodzielnie, ale też wspólnie z innymi członkami grupy (gildii, klanu, forum dyskusyjnego łączącego graczy). Istotnym elementem jest nie tylko odbiór i nadawanie komunikatów, ale też specyficzny, ważny dla każdego gracza aspekt komunikacji intrapersonalnej umożliwiający, dzięki interioryzacji komunikatów, budowanie autorefleksji i wewnątrzsterowności jednostki [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 2122)
(Minecraft)
Druga część przygód z serii "Minecraft: Na pastwę mobów" na podstawie popularnej gry komputerowej. Po ocaleniu swojego mentora, pożartego przez withera, łowcy potworów Cahira i Orion wyruszają na wyprawę, aby rozwiązać tajemnicę ciążącej na ich przyjaciółce klątwy, która powoduje, że dziewczynka przyciąga moby jak magnes. Aby znaleźć lekarstwo na przypadłość Atrii, muszą odnaleźć dawną rywalkę Senana. Okazuje się jednak, że sprawy wyglądają inaczej, niż mogłoby się zdawać. Chociaż wielka rezydencja i kocia fontanna wielkiej magini są wyjątkowo urocze, jej lochy skrywają mroczny sekret - miażdżarkę mobów! A podczas wizyty w mieście dzielne bliźnięta zapoczątkują lawinę wydarzeń, która doprowadzi do zombie apokalipsy. Czy uda im się ocalić miasto i jego pechowych mieszkańców? [opis wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 2637)
(Minecraft)
Trzecia część przygód z serii „Minecraft. Na pastwę mobów” na podstawie popularnej gry komputerowej. Trójka nastolatków, Cahira, Orion i Atria, przemierza wraz ze swoim opiekunem Senanem bezdroża Świata Podstawowego, wyludnionego i zniszczonego przez wrogie moby. Za każdym wędrowcem ciągnie się mroczna i smutna przeszłość. Bliźniaki są sierotami, których rodzice permanentnie wylogowali się ze śmiertelnego serwera. Senan to wygnaniec, bo zamiast bronić osadników ściągnął na nich zombie, a na Atrii ciąży klątwa. Teraz powinna się jej jak najszybciej pozbyć. Inaczej nikt nigdy nie będzie bezpieczny w Świecie Podstawowym. Za dziewczyną bowiem jak cień podąża okrutny mob Wither niszczący wszystko, co spotka na swojej drodze. Przyjaciele nie mają wyjścia, muszą się z nim zmierzyć. Czeka ich walka nie tylko z tą trzygłową kreaturą, ale również z demonami przeszłości, które wciąż tkwią w ich sercach. Cena, którą przyjdzie im zapłacić będzie wysoka, ale nagroda zaskoczy wszystkich… [opis wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. III (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. III (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. III (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M.27116 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na pastwę mobów. T. 1 / Kristen Gudsnuk. - (dodruk). - Warszawa : Egmont Polska, © 2021. - 76, [12] stron : ilustracje ; 26 cm.
(Minecraft)
(Klub Świata Komiksu ; album 1940)
Komiks na podstawie popularnej gry Minecraft. Wejdź do Świata Podstawowego i razem z bohaterami przeżyj emocjonującą przygodę. Cahira i Orion to bliźnięta uczące się sztuki polowania na potwory pod okiem Senana Skrupulatnego. Po trudnej walce ich mentor pada ofiarą zaklętego withera - od tej pory rodzeństwo jest zdane tylko na siebie! Brat i siostra wyruszają na misję, aby przywrócić swojego mistrza do życia, a po drodze znajdują niespodziewanego sojusznika. Trafiają do podziemnego domu dziewczyny o imieniu Atria skazanej na los przynęty dla potworów. Cahira i Orion przekonują ją, by dołączyła do nich i wykorzystała swoje zdolności do zwabienia zaklętego withera… Ona zaś chce się nauczyć, jak chronić się przed mobami, które pragną ją dopaść [opis wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wspomnienie o przyszłości Ziemi / Cixin Liu ; t. 1)
Oszałamiający rozmachem chiński bestseller, który stał się wydawniczym fenomenem w USA. Nagroda Hugo dla najlepszej powieści 2015 roku. "Imponująca rozmachem ucieczka od rzeczywistości. Dała mi odpowiednią perspektywę w zmaganiach z Kongresem – nie musiałem się przejmować, wszak kosmici mieli najechać Ziemię!" Barack Obama, były prezydent USA. Pierwszy tom trylogii "Wspomnienie o przeszłości Ziemi", największego w ostatnich latach wydarzenia w światowej fantastyce naukowej, porównywalnego z klasycznymi cyklami "Fundacja" i "Diuna". Chiński bestseller, który zyskał ogromny rozgłos w USA. W 2015 roku książka otrzymała nagrodę Hugo dla najlepszej powieści, po raz pierwszy w historii przyznanej tłumaczonemu tekstowi. Znalazła się także w finale nagród: Nebula, Prometheus, Locus, Johna W. Campbella. Mark Zuckerberg, twórca Facebooka, wybrał ją do swojego klubu książkowego Year of the Books jako jedną z najbardziej wartych przeczytania książek 2015 roku, a prezydent Barack Obama zabrał ją na urlop na Hawajach. Tajny chiński projekt z czasów Mao przynosi przerażające konsekwencje kilkadziesiąt lat później. Początek XXI wieku - po serii samobójstw wybitnych fizyków, śledztwo prowadzi do tajemniczej sieciowej gry "Trzy ciała", której celem jest uratowanie mieszkańców planety zagrożonej oddziaływaniem grawitacyjnym trzech słońc. Świat tej gry nie jest jednak fikcją... [opis wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 chiń. (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 5.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 chiń. (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 3.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 chiń. F (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 7.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej