Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(55)
Forma i typ
Książki
(52)
Poradniki i przewodniki
(12)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Audiobooki
(1)
E-booki
(1)
Filmy i seriale
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(63)
wypożyczone
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Przy Narutowicza (W23)
(2)
Wypożyczalnia Białobrzeska (W33)
(1)
Wypożyczalnia Baśniowa (W48)
(4)
Wypożyczalnia Pod Skrzydłami (W75)
(5)
Wypożyczalnia Przy Zawiszy (W76)
(1)
Wypożyczalnia Przystanek Książka (W93)
(7)
Czytelnia Przystanek Książka (W93)
(1)
Wypożyczalnia Przy Baleya (W99)
(6)
Wypożyczalnia Przystanek Książka (BD41)
(1)
Wypożyczalnia XI Czytelnia Naukowa (XI)
(38)
Autor
Blanchard, Kenneth H. (1939- )
(3)
Erikson, Thomas (1965- )
(2)
Fowler, Susan (1951- )
(2)
Hasooni-Abood, Diana
(2)
Juchnowicz, Marta (1948- )
(2)
Kopertyńska, Maria Wanda
(2)
Kowalczyk, Marcin (tłumacz)
(2)
Kozłowski, Waldemar
(2)
Matuszyński, Witold
(2)
Mądry, Jan (coaching)
(2)
Niemczyk, Andrzej
(2)
Niemczyk, Anna
(2)
Wręga, Michał
(2)
Adair, John Eric (1934- )
(1)
Agnew, Thomas Georg Arnold (1966- )
(1)
Belbin, R. M. (1926- )
(1)
Borowska, Joanna
(1)
Bowman, Bob
(1)
Brach, Bartłomiej (1988- )
(1)
Bruce, Anne (1952- )
(1)
Brzezińska, Ewa (komunikacja społeczna)
(1)
Buckingham, Marcus
(1)
Bugdol, Marek (1966- )
(1)
Burczyk, Paweł (1969- )
(1)
Butler, Charles
(1)
Duma, Dariusz (1968- )
(1)
Filipowicz, Grzegorz (zarządzanie)
(1)
Gick, Alan
(1)
Gomola, Aleksander (1963- )
(1)
Goodall, Ashley
(1)
Gordon, Jon (1971- )
(1)
Griffin, Ricky W. (1950- )
(1)
Grzelczak, Agnieszka U
(1)
Half, Robert
(1)
Heller, Robert (1932- )
(1)
Jankowiak, Agata
(1)
Klimek, Jan (1952- )
(1)
Koch, Charles G. (1935- )
(1)
Kolberger, Krzysztof (1950-2011)
(1)
Kowalski, Zbigniew (zarządzanie)
(1)
Kozioł, Leszek
(1)
Krugiełka, Agnieszka
(1)
Landsberg, Max
(1)
Lenik, Piotr
(1)
Lewicka, Dagmara
(1)
Lipa, Michał
(1)
Mamińska-Dziomdziora, Anna Julia
(1)
Matuszyńska, Aldona
(1)
McGee, Rita
(1)
Miller, Douglas (1966- )
(1)
Miller, Mark
(1)
Moczydłowska, Joanna
(1)
Nieckarz, Zdzisław
(1)
Nieżurawska-Zając, Joanna
(1)
Paszkowska-Rogacz, Anna
(1)
Penc, Józef (1939-2017)
(1)
Phelps, Michael (1985- )
(1)
Pietrak, Katarzyna Anna
(1)
Pietroń-Pyszczek, Agata
(1)
Plata, Konrad
(1)
Poniżnik-Burczyk Olimpia
(1)
Renduda, Marcin
(1)
Rennie, Ann
(1)
Romasz, Józef
(1)
Rostkowski, Tomasz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Royal, Mark (1967- )
(1)
Samson-Banasik, Aleksandra
(1)
Sarnecki, Jacek
(1)
Sasin, Maciej
(1)
Sawicki, Jarosław
(1)
Sałuda, Grzegorz
(1)
Schaap, Jeremy (1969- )
(1)
Schmidtke, Rafał
(1)
Sekuła, Zofia
(1)
Sienkiewicz, Łukasz
(1)
Smythe, John
(1)
Sulińska, Anna (1983- )
(1)
Szabowicz, Konard
(1)
Sztukowski, Wojciech
(1)
Szymczak, Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Tarczyńska, Małgorzata
(1)
Thomas, Neil (1942- )
(1)
Tracy, Brian (1944- )
(1)
Wielicki, Krzysztof (1950- )
(1)
Wiseman, Liz
(1)
Witkowska, Magda
(1)
Więckowski, Maciej (1982- )
(1)
Wojtasiewicz, Olgierd Adrian (1916-1995)
(1)
Woźniak, Jacek (1957- )
(1)
Wyrwicka, Magdalena Krystyna
(1)
Zawiślak, Marek
(1)
Zigarmi, Drea
(1)
Zigarmi, Patricia
(1)
Łuczkiewicz, Grzegorz
(1)
Środa, Jacek
(1)
Żurek, Artur
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(26)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(55)
Język
polski
(55)
Odbiorca
Menedżerowie
(6)
Szkoły wyższe
(2)
Dyrektorzy
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Motywacja pracy
(51)
Zarządzanie
(20)
Kadry
(16)
Przedsiębiorstwo
(7)
Przywództwo
(7)
Menedżerowie
(5)
Motywacja
(5)
Praca zespołowa
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Ocena pracowników
(4)
Praca
(4)
Sukces
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Kariera
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Osobowość
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Satysfakcja zawodowa
(2)
Styl kierowania
(2)
Aktorzy polscy
(1)
Aspiracje zawodowe
(1)
Baby boomers
(1)
Boiardi, George (1981-2004)
(1)
Burczyk, Paweł (1969- )
(1)
Decyzje
(1)
Etyka biznesu
(1)
Innowacje
(1)
Kadra
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Lojalność pracowników
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja pracy
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Pokolenie X
(1)
Pokolenie Y
(1)
Pokolenie Z
(1)
Policja
(1)
Pozapłacowe świadczenia pracownicze
(1)
Pracownicy
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Psychologia pracy
(1)
Płaca
(1)
Rozwój osobowości
(1)
Samorealizacja
(1)
Stres zawodowy
(1)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(1)
Wartościowanie pracy
(1)
Wojsko
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Zarządzanie różnorodnością
(1)
Zdolności
(1)
Zysk
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Poradnik
(22)
Podręcznik
(6)
Monografia
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Publicystyka polska
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(13)
Praca, kariera, pieniądze
(6)
Psychologia
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Kultura i sztuka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
55 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM.34483 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak słyszę „poczucie sensu”, to nie mam w głowie konkretnego obrazka, ale jakąś ideę. Praca, która ma sens, to taka, która wywołuje zmianę. Jestem jej elementem, mam na nią wpływ, a nie dzieje się obok mnie albo pomimo mnie. Tylko jakoś jestem nią w stanie albo zarządzić, albo współzarządzać. Uczestniczyć w niej. No i ta zmiana dotyczy społeczności albo społeczeństwa, czyli nie jest to zmiana korporacyjna, typu: zmiana postrzegania marki... Kiedy badani opowiadali mi o sensie wykonywanej pracy, wskazywali na jego bardzo różne źródła, między innymi przekonanie o pozytywnym wpływie wykonywanej pracy na otoczenie, co dość dobrze ilustruje powyższy cytat - słowa pracowniczki z miasta średniej wielkości. Choć badani wskazywali na różne źródła sensu, łączyło ich kilka wspólnych cech, których nie byli świadomi. Wszyscy byli silnie zaangażowani w pracę, mocno przywiązani do organizacji i ponadprzeciętnie zadowoleni z pracy. Niestety, to przekonanie o sensie pracy zazwyczaj nie trwało długo. W książce pokazuję, jak menedżerowie, często nieświadomie, zamiast przyczyniać się do wzmocnienia poczucia sensu u podwładnych, swoimi działaniami prowadzili do sytuacji, w których praca sens traciła, a nawet zaczynała być przez badanych określana jako „bezsensowna”. Wówczas zamiast zaangażowania pojawiał się cynizm, przywiązanie zamieniało się w chęć odejścia, a satysfakcja - w żal. Dlatego jest to książka pisana ku rozwadze. Przełożonym pomoże tego negatywnego wpływu na sens pracy uniknąć. Pracownikom pozwoli przed utratą sensu się zabezpieczyć. Wszystkim, mam nadzieję, uświadomi, że pytanie o sens pracy nie powinno być tylko domeną filozofów. Powinno towarzyszyć każdemu z nas, pomagając w pracy zobaczyć to, co wartościowe i ważne [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
E-book
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 0215 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM.34643 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M.31053, 005 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM.34696 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M.32340 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Szefowie dzielą się na dwie kategorie – Inspiratorów oraz Demotywatorów. Podczas kiedy pierwsi wydobywają z pracowników 100% ich zdolności, drudzy uruchamiają zaledwie połowę ich możliwości. Ten poradnik przeznaczony jest zarówno dla managerów, którzy chcą skutecznie wpływać na wydajność, jak i dla współpracowników – warto zrozumieć jaki jest styl pracy w twojej firmie i co możesz zrobić, aby go polepszyć. Ponad 200 rzeczywistych historii z niemalże każdej branży na rynku pracy, znajdujących się w tej książce, dowodzi, jak niewiele czasem trzeba, aby stać się dobrym menagerem. Nawet jeśli pracujesz pod dowództwem Demotywatora lub sam nim jesteś – to nigdy nie jest wyrok – możesz za pomocą podanych tu wskazówek stać się osobą, która popycha innych do działania, przyciąga talenty i stymuluje ich rozwój. Autorka, w oparciu o badania, podaje szereg opracowanych przez siebie strategii na maksymalne wykorzystanie potencjału pracowników, bez konieczności ich terroryzowania i wywierania presji. Brzmi nierealnie? A jednak, to możliwe! [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM 4454 (005) mp3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zdaniem Henry’ego Mintzberga programy MBA niewłaściwie edukują ludzi, kładąc nadmierny nacisk na umiejętności analityczne. Uczą zarządzania pozornie, bo zarządzania nauczyć się nie da – tym samym utwierdzają absolwentów w fałszywym przekonaniu, że zostali wystarczająco przygotowani do pełnienia funkcji menedżerów. Ma to destrukcyjny wpływ na praktykę zarządzania, organizacje i społeczeństwo. Studia MBA powinny nie tylko szkolić w metodach i technikach, lecz także kształtować wartości etyczne i instrumentalne. Obecnie wiele szkół zarządzania zmienia już swoje programy, dostrzegając znaczenie wartości organizacyjnych. To właśnie wartości, takie jak sprawiedliwość, zaufanie, solidarność czy uczciwość, łączą omawiane w tej książce zagadnienia. Autor w niekonwencjonalny sposób zestawia dalekowschodnie bajki – od wieków wykorzystywane do kształtowania ludzkich postaw – z praktyką zarządzania i badaniami naukowymi. Zwraca w ten sposób uwagę, że w kierowaniu organizacjami oraz zespołami ludzkimi główną rolę odgrywają nie tylko kwalifikacje zawodowe, lecz także postępowanie osadzone w sferze aksjonormatywnej. Dzięki przystępnie omówionym analogiom między ludowymi opowieściami a kwestiami związanymi z funkcjonowaniem organizacji (m.in. procesem awansowania, innowacyjnością, wyznaczaniem celów, CSR czy wsparciem kierowniczym i kontrolą pracowników) dowiadujemy się, w jaki sposób wykorzystać bajki do rozwijania kompetencji i cech menedżerskich. Pozwala to przygotować liderów do skutecznego i odpowiedzialnego zarządzania opartego na wartościach, mającego pozytywny wpływ na ludzi, gospodarkę oraz środowisko [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Motywowanie pracowników zróżnicowanych pokoleniowo / Joanna Nieżurawska-Zając. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 424 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Chcesz dowiedzieć się jak zwiększyć zaangażowanie i lojalność pracowników wobec pracodawcy? Ta książka zdradza sekrety koncepcji i instrumentów motywowania wykorzystywanych w tym celu. Zmiany na rynku pracy spowodowały pojawienie się nowego zjawiska, jakim jest zróżnicowanie pokoleń. Obecnie na rynku pracy znajdują się cztery pokolenia pracowników: BB, X, Y i Z. Różnią się one: podejściem do pracy, postawami i relacjami między najstarszym i najmłodszym pokoleniem i oczekiwaniami względem pracodawcy. W książce Motywowanie pracowników zróżnicowanych pokoleniowo przedstawiono i dogłębnie przenalizowano następujące kwestie: tradycyjne i współczesne rozwiązania stosowane w obszarze motywowania, w tym systemy kafeteryjne, koncepcjework-life balance oraz koncepcję hygge, metody pomiaru zaangażowania i lojalności pracowników oraz możliwości i sposoby ich zwiększenia, postawy i oczekiwania wobec pracy pracowników różnorodnych pokoleniowo, w tym pokolenia BB, X, Y i Z - ich postaw i oczekiwań wobec pracy zawodowej, jak również zidentyfikowanie wyzwań, jakie niesie ich współistnienie w organizacji. Niewątpliwym atutem publikacji są wyniki badań własnych Autorki przeprowadzone na próbie 1100 pracowników. Pracę wieńczą oryginalne, wartościowe i praktyczne rekomendacje skierowane do przedsiębiorców w zakresie motywowania pracowników zróżnicowanych pokoleniowo [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 791 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 791 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej