Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(9)
Forma i typ
Książki
(8)
Proza
(6)
Poradniki i przewodniki
(2)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Białobrzeska (W33)
(1)
Wypożyczalnia Baśniowa (W48)
(2)
Wypożyczalnia Pod Skrzydłami (W75)
(1)
Wypożyczalnia Przystanek Książka (W93)
(1)
Czytelnia Przystanek Książka (W93)
(1)
Wypożyczalnia Przy Baleya (W99)
(1)
Wypożyczalnia Piątka (BD5)
(1)
Wypożyczalnia Skarżyńskiego (BD68)
(1)
Wypożyczalnia XI Czytelnia Naukowa (XI)
(2)
Autor
Sinicka, Alicja (1987- )
(2)
Bjärbo, Lisa (1980- )
(1)
Georgiew, Franciszek Bazyli
(1)
Grzybczyk, Katarzyna
(1)
Hesko-Kołodzińska, Małgorzata
(1)
Kotliński, Daniel
(1)
Lewandowski, Filip
(1)
Lindbäck, Johanna
(1)
Ohlsson, Sara
(1)
Pyzik, Wioletta
(1)
Roat, Sharon Huss‏
(1)
Tschida, Sam
(1)
Volkovec'ka, Sofìâ
(1)
Witkowska, Magda
(1)
Łaszkiewicz, Anna (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(8)
Ukraina
(1)
Język
polski
(8)
ukraiński
(1)
Odbiorca
14-17 lat
(1)
18+
(1)
Influencerzy
(1)
Młodzież
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Literatura amerykańska
(2)
Literatura szwedzka
(1)
Temat
Instagram
(9)
Kobieta
(4)
Influencerzy
(2)
Las
(2)
Media społecznościowe
(2)
Poeci
(2)
Rodzeństwo
(2)
Sekrety rodzinne
(2)
Wille
(2)
Amnezja
(1)
Blog
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Fryzjerzy
(1)
Influencer marketing
(1)
Internet
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Małe miasto
(1)
Nastolatki
(1)
Oszustwo
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo międzynarodowe
(1)
Reklama internetowa
(1)
Sława
(1)
TikTok (aplikacja mobilna)
(1)
Tożsamość internetowa
(1)
Tożsamość osobista
(1)
Wideoblog
(1)
Wyszukiwarka internetowa
(1)
YouTube
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Los Angeles (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Polska (część wschodnia)
(1)
Gatunek
Powieść
(4)
Thriller
(3)
Poradnik
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Publikacja z dużymi literami
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Страшні дівчата / Ліса Б'єргу, Юганна Ліндбек, Сара Ульссон ; зі шведської переклала Софія Волковецька.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV U (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uwikłana / Alicja Sinicka. - Wydanie I. - Białystok : Wydawnictwo Kobiece, 2021. - 359, [1] strona ; 21 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
E-book
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1233 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Urocza komedia romantyczna na czasie dla wszystkich #instadziewczyn. Zabawna i bardzo aktualna powieść o miłości dla wszystkich #instadziewczyn i #instakobiet. Mia budzi się w szpitalu z… amnezją. Nie potrafi sobie przypomnieć nawet swojego imienia. Przy sobie ma jedynie podartą imprezową sukienkę od Prady, pomadkę Chanel i iPhone’a z rozbitym wyświetlaczem. Ponieważ nie pamięta niczego ze swojego życia, musi je odbudować na podstawie zdjęć, które zamieściła na Instagramie. Niby prosta sprawa, prawda? Zawsze jakiś trop. Cóż, może i tak by było, gdyby nie fakt, że fotki, które wrzucamy na Insta to najczęściej podkolorowana wersja rzeczywistości, niekoniecznie mająca wiele wspólnego z prawdą. A wszystko wskazuje na to, że Mia była prawdziwą mistrzynią kreowania wizerunku. Niestety przekona się, że za imponującym internetowym wizerunkiem kryją się mało spektakularne realia. Pomoże jej w tym Max, którego przypadkiem pozna i który sprawi, że Mia poczuje "to coś". Ale czy bez insta filtrów będzie dla niego równie atrakcyjna? "Siri, kim jestem?" to z jednej strony przenikliwa satyra na świat, w którym najważniejszy jest Instagram i kolejne selfie, z drugiej zaś urocza historia miłosna o dziewczynie, w której życiu coś się zmienia [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(WielkieLitery.pl)
Książka dla czytelników pełnoletnich. Iza – trzydziestosześcioletnia fryzjerka i aspirująca influencerka – wiedzie na pozór szczęśliwe życie gdzieś w niewielkim mieście na wschodzie Polski. Swoją sielankową codziennością dzieli się z licznymi obserwatorami na Instagramie. Prawda jest zgoła inna. Smutny obraz współczesnego świata, gdzie gra pozorów jest ważniejsza niż prawdziwe życie. A może warto poszukać głębiej? Może Iza to tak naprawdę skrzywdzona przez otoczenie kobieta z poranioną psychiką? Morderstwo, przemyt, poniżanie, kłamstwa? Jak daleko posunie się Izabela, żeby spełnić swoje marzenie o życiu w bogactwie i splendorze? A ty, jak wiele zrobisz, żeby być szczęśliwym? [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM.33431, 347 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omówiono zagadnienia dotyczące tradycyjnych influencerów i twórców cyfrowych, a także influencerów wirtualnych, których aktywność jest generowana komputerowo, między innymi z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i algorytmów. Autorka podsumowuje aktualny stan wiedzy w obu obszarach oraz wskazuje skuteczne praktyki pomocne w przygotowywaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem cyfrowych i wirtualnych influencerów. Ponadto systematyzuje zagadnienia związane z konsumentem oraz marką w gospodarce cyfrowej, co stanowi punkt wyjścia do zaprezentowania istoty i charakteru influencer marketingu, a także obszarów niezbędnych do opracowania strategii influencer marketingu. Książka jest adresowana do każdego, kto chce nabyć, ugruntować i pogłębić wiedzę oraz poszerzyć kompetencje związane z influencer marketingiem [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej