Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(24)
Forma i typ
Gry i zabawki
(24)
Dostępność
dostępne
(18)
wypożyczone
(8)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Przystanek Książka (BD41)
(14)
Czytelnia Przystanek Książka (BD41)
(3)
Wypożyczalnia Przy Baleya (BD48)
(3)
Wypożyczalnia Skarżyńskiego (BD68)
(10)
Autor
Menzel, Michael (1974- )
(5)
Miszta-Mars, Aleksandra
(5)
Mydel, Marek
(3)
Almes, Scott
(2)
Brand, Inka (1977- )
(2)
Brand, Markus (1975- )
(2)
Coe, Michael
(2)
Harris, Robert
(2)
Phillips, Dylan D
(2)
Shulman, Benjamin
(2)
Teuber, Klaus (1952- )
(2)
Walczak-Ślusarczyk, Michał
(2)
Bernacki, Krzysztof
(1)
Brody, Ian
(1)
CCh, Jeffrey
(1)
Chełmecki, Łukasz
(1)
Coimbra, Miguel
(1)
Cormier, Jay
(1)
Dominic, Simon
(1)
Dür, Marc
(1)
Eberle, Bill
(1)
Edwards, Richard A
(1)
Helland, Monica
(1)
Howe, John (1957- )
(1)
Jahns, Graeme
(1)
Karcz, Aleksander
(1)
Kemppainen, Justin
(1)
Kienle, Michaela
(1)
Knizia, Reiner (1957- )
(1)
Ladyman, David
(1)
Lambert, Richard
(1)
Launius, Richard
(1)
Litzsinger, Lukas
(1)
Ludvigsen, Henning
(1)
Luterbacher, Samuel Luterbacher
(1)
Lüdtke, Wolfgang
(1)
Maggi, Marco
(1)
Mari, Gabriele
(1)
Mattioli, Francesco
(1)
Moriya, Kwanchai
(1)
Murray, Jake
(1)
Nepitello, Francesco (1967- )
(1)
Olotka, Greg
(1)
Olotka, Peter
(1)
Petersen, Christian T
(1)
Rayyan, Omar
(1)
Resch, Andreas
(1)
Reynaud, Jean-Baptiste
(1)
Rieneck, Michael
(1)
Rilstone, Andrew
(1)
Sikora, Agnieszka (ilustratorka)
(1)
Stankowski, Damian
(1)
Szewc, Paweł
(1)
Szupik, Mateusz
(1)
Tkaczyk, Łukasz
(1)
Uoginas, Jokubas
(1)
Vaszi, Nikoletta
(1)
Walden Jason
(1)
Wallis, James
(1)
Wełnicki, Marcin (1984- )
(1)
Wilson, Kevin
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(13)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(21)
1901-2000
(5)
1989-2000
(4)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Odbiorca
Młodzież
(16)
Dorośli
(7)
Dzieci
(7)
14-17 lat
(2)
6-8 lat
(1)
Temat
Martin, George R. R. (1948- )
(2)
Wikingowie
(2)
Czarodzieje
(1)
Kopalnie
(1)
Krasnoludy
(1)
Robin Hood (postać legendarna)
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Tolkien, J. R. R. (1892-1973)
(1)
Trolle
(1)
Wilk
(1)
Wojownicy
(1)
Zamki i pałace
(1)
Temat: dzieło
Pieśń lodu i ognia
(2)
Lord of the Rings
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(19)
Gry w karty
(3)
Gry i zabawy
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
24 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Mali epiccy wikingowie / projekt: Scott Almes ; rozwój gry: Michael Coe ; ilustracje: Nikoletta Vaszi ; opracowanie graficzne: Benjamin Shulman ; redakcja: David Ladyman, Dylan Phillips ; tłumaczenie: Krzysztof Bernacki. - Kraków : Galakta, [2023]. - 1 gra (1 dwustronna plansza mapy, 4 arkusze klanów, 48 kart wikingów, 18 kart łask, 6 arkuszy bóstw, 1 arkusz epoki/punktacji, 24 osadników (po 6 w 4 kolorach), 16 łodzi (po 2 w 4 kolorach), 8 świątyń (po 2 w 4 kolorach), 4 znaczniki punktacji, 1 kruk, 13 osad, 9 run (po 3 w 3 rodzajach), 3 znaczniki gniewu, 12 znaczników zasobów (po 4 w 3 rodzajach), 1 znacznik wodza) : drewno, tektura, kolor ; w pudełku 4x12x18 cm + instrukcja (23, [1] strona : ilustracje ; 17 cm).
W "Małych epickich wikingach" poprowadzisz klan wikingów przez 3 epoki, w nadziei na podbicie skutych lodem Wysp Runicznych! Zagrywaj karty wikingów, reprezentujące przywódców twojego klanu, wybierając najlepszych budowniczych, zbieraczy, odkrywców i wojowników. Wysyłaj osadników na podbój wysp, buduj łodzie i świątynie, aby uzyskać wpływy, i tocz bitwy o łaskę bogów! [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 299 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Małe epickie wyprawy / projekt: Scott Almes ; rozwój gry: Michael Coe ; ilustracje: Miguel Coimbra ; opracowanie graficzne: Benjamin Shulman ; redakcja: Richard A. Edwards, Dylan Phillips ; tłumaczenie: Łukasz Chełmecki. - Kraków : Galakta, [2023]. - 1 gra (4 arkusze graczy, 17 kart mapy, 1 arkusz magii, 1 znacznik magii, 1 arkusz rund, 1 znacznik rundy, 24 karty wypraw, 4 karty przygód, 5 kart ruchu, 5 kości przygód, 16 żetonów goblinów, 12 bohaterów, 4 znaczniki zaklęć, 4 znaczniki zdrowia, 4 znaczniki mocy, 12 legendarnych przedmiotów, 12 skarbów (przedmioty), 1 znacznik pierwszego gracza, 1 stojak na przedmioty (złożony z 3 części), 4 znaczniki maks. zdrowia, 4 znaczniki maks. mocy) : drewno, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 4x18x12 cm + instrukcja (23, [1] strona : ilustracje ; 17 cm).
Małe Epickie Wyprawy to klasyczna gra opowiadająca o baśniowej krainie najechanej przez siły zła. Jak bywa w takich opowieściach, by zaradzić nieszczęściu potrzebni są odważni i szlachetni bohaterowie… w których wcielicie się właśnie Wy! To rywalizacyjna gra, w której każdy z graczy przejmuje kontrolę nad drużyną złożoną z 3 bohaterów, którzy podróżując po świecie będą walczyć z goblinami, uczyć się zaklęć, wykonywać zadania i gromadzić potężne, magiczne przedmioty! [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 0520 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Grobowiec faraona / Inka i Markus Brand ; ilustracje Franz Vohwinkel ; tłumaczenie Michał Walczak-Ślusarczyk. - Kraków : Galakta, © 2016. - 1 gra (82 karty, 2 tajemnicze elementy (czerwony, zielony), 1 książka, 1 dysk dekodujący) : plastik, tektura, kolor ; w pudełku 4x13x18 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 17 cm).
(Exit : Gra Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P 0209 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wojna o pierścień : gra karciana / autor Ian Brody ; tłumaczenie Aleksandra Miszta-Mars. - Kraków : Galakta, copyright 2022. - 1 gra (120 kart frakcji, 41 kart lokalizacji, 1 żeton pierwszego gracza, 4 żetony Pierścienia, 20 żetonów walki, 16 żetonów zepsucia, 1 znacznik kolejności tur, 1 tor kolejności tur, 4 karty pomocy) : plastik, karton, kolor ; w pudełku 8x30x30 cm + instrukcja (23, [1] strona : ilustracje ; 24 cm).
Zwiadowcy donoszą, że wszędzie wszczął się ruch: daleko na wschodzie za Morzem Wewnętrznym, na północy w Mrocznej Puszczy i poza nią, na południu w Haradzie. Wszystkie królestwa stoją wobec rozstrzygającej próby, oprą się lub runą, a wtedy wpadną pod władzę Ciemności. Wojna o Pierścień: Gra karciana, inspirowana wielokrotnie nagradzaną grą planszową Wojna o Pierścień, pozwala graczom odbyć podróż w świat Władcy Pierścieni i stworzyć własną wersję wielkiego konfliktu pomiędzy Władcą Ciemności, Sauronem, a Wolnymi Ludami Śródziemia. W grze Wojna o Pierścień: Gra karciana od 2 do 4 graczy rywalizuje w dwóch zespołach: Cień kontra Wolne Ludy. Każdy gracz posiada unikalną talię kart, reprezentującą mocne i słabe strony różnych frakcji biorących udział w wojnie. Wolne Ludy desperacko próbują ukończyć swoją misję zniszczenia Jedynego Pierścienia, jednocześnie broniąc swoich ojczyzn. Cień musi zaatakować szybko i zdecydowanie lub powoli szerzyć zepsucie i sprowadzić na Froda ból, cierpienie i żal z powodu utraty Towarzyszy. Podczas gry gracze na zmianę zagrywają karty reprezentujące postacie, armie, przedmioty i wydarzenia Wojny o Pierścień. Każda zagrana karta ułatwi lub utrudni podróż Drużyny Pierścienia w miarę jej postępów na swojej ścieżce albo posłuży do obrony lub podbicia twierdz Śródziemia podczas walki na aktywowanych w każdej rundzie polach bitew. To twoja szansa, aby na nowo przekuć losy Śródziemia... jak jeszcze nigdy wcześniej [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P 0452 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Era galaktyki / Jeffrey Cch. - Kraków : Galakta, [2015]. - 1 gra (50 kart, 16 arkuszy, 36 plastikowych krążowników, 8 drewnianych znaczników, 64 plastikowe znaczniki, 28 żetonów reliktów/odkryć, 15 żetonów wpływów, 9 żetonów eksploracji, 5 żetonów planet, 4 żetony kolejności tur, 1 żeton galaktycznej floty) : plastik, tektura, kolor ; w pudełku 5x10x15 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 15 cm).
Srebrny Półksiężyc, galaktyka odkryta podczas niedawnej ekspedycji międzygwiezdnej, jest bogata w zasoby i mistyczne relikty. Liczne cywilizacje gromadzą się tam, aby zagarnąć dla siebie jak najwięcej. Wzrasta napięcie, nieufność i agresja. Czy uda ci się zawrzeć własny sojusz i dokonać właściwych wyborów, aby stworzyć najwspanialsze imperium w nowej Erze galaktyki? W Erze galaktyki każdy gracz stanie na czele sojuszu składającego się z maksymalnie 3 frakcji. Termin "sojusz" zawsze odnosi się do zestawu odkrytych kart frakcji leżących przed graczem, a nie do rzeczywistych koalicji między graczami. W ciągu 5 rund gracze zawiązują swój sojusz, zarządzają zasobami i wykonują różne akcje, aby zdobyć punkty zwycięstwa (PZ). Na końcu gry wygrywa gracz, który zebrał najwięcej PZ [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 0473 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W grocie Króla Gór / Jay Cormier, Graeme Jahns ; ilustracje Kwanchai Moriya ; tłumaczenie: Marek Mydel. - Kraków : Galakta, copyright 2021. - 1 gra (1 dwustronna plansza, 52 kafelki tunelu, 5 arkuszy graczy, 17 kart czarów, 6 kafelków wielkich grot, 30 kart początkowych trolli, 55 kart trolli, 5 kafelków wrót, 5 znaczników punktacji, 3 żetony wyboru cokołu, 21 posągów, 18 cokołów, 22 kafelki warsztatów, 15 żetonów punktacji cokołów, zasoby: 35x kamienia, 35x żelaza, 30x klejnotów, 45x wózków, 20x młotów, 25x run, 35x monet, 2 żetony koronacji, 1 korona, 2 karty składów zespołu, 1 worek) : plastik, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 8x30x30 cm + instrukcja (15, [1] stron : ilustracje ; 28 cm).
Wojna rozstrzygnęła się całe pokolenia temu. Gnomy, nasi znienawidzeni wrogowie, wyparły nas z rodowej siedziby pod górą. Od tamtej pory tułaliśmy się w dziczy próbując przetrwać mimo mrozu i głodu. Jednak ostatnio coś się zmieniło. Czuć to w kościach. Góra zapadła się pozbawiona ducha naszego ludu, który utrzymywał ją w całości. Pogrzebała rywali pod zwałami skał, biorąc niemy odwet za nasze dawne krzywdy. Niedobitki Gnomów uciekły, zaś zawalone masą kamieni groty, które tworzyły nasz starożytny dom, wzywają do powrotu. Najwyższy czas odpowiedzieć na ów zew. Pazurem i młotem, znojem i magią powrócimy do domu, zaś nasz dom powróci do nas. Jako poważany przywódca zdobywaj poparcie trolli z klanów Błota, Ognia, Lodu i Księżyca. Kop tunele bogate w kamień, żelazo i klejnoty. Drąż rozległe pomieszczenia i zmieniaj je w wielkie groty. Wydobywaj posągi starożytnych i z pomocą klanów przywracaj im dawną świetność, stawiając jak najbliżej serca góry. Wzbierająca lawina trolli powracających do domu będzie potężnieć wraz z postępem odbudowy naszego królestwa. Przemoże i porwie wszystko na swej drodze, aż jeden przywódca wybije się nad pozostałych i zasłuży na tytuł Króla Gór! [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 0564 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Zoo Tycoon : gra planszowa / Marc Dür, Samuel Luterbacher ; tłumaczenie: Aleksandra Miszta-Mars. - Kraków : Galakta, copyright 2022. - 1 gra (1 giełda zwierząt + 1 arkusz, 1 plansza punktacji, 4 plansze zoo, 4 plansze personelu, 89 kart zwierząt, 18 kart wydarzeń, 12 kart pomocy, 7 kart sponsorów, 320 żetonów i kafelków, 236 pionków zwierząt, worek, ponad 400 drewnianych elementów, 8 drewnianych kości) : plastik, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 8x30x30 cm + instrukcja (28 stron : ilustracje ; 37 cm).
W Zoo Tycoon wcielisz się w zarządcę nowoczesnego ogrodu zoologicznego. Twoim zadaniem będzie budowa wybiegów, opieka nad zwierzętami i przyciąganie tłumów odwiedzających. Umieść w swoim zoo najbardziej rozpoznawalne gatunki, takie jak lwy, słonie czy goryle, a także zadbaj o dobro zagrożonych zwierząt, współpracując z parkami narodowymi i wspierając wprowadzanie na nowo zagrożonych gatunków do ich naturalnego środowiska. W pudełku znajdziesz aż 35 różnych gatunków i ponad 230 szczegółowych pionków zwierząt, które pozwolą Ci stworzyć naprawdę wyjątkowe miejsce. Połącz strategiczne zarządzanie z troską o przyrodę i przekonaj się, czy potrafisz stworzyć najbardziej imponujące zoo w historii! [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra o Tron : żelazny tron : [gra planszowa] / projekt gry: Bill Eberle, Peter Olotka, Greg Olotka, Justin Kemppainen ; projekt graficzny: Monica Helland ; tłumaczenie: Mateusz Szupik. - Kraków : Galakta, © 2016. - 1 gra (100 znaczników władzy (koron), 25 znaczników wpływu (po 5 na ród), 25 arkuszy liderów (po 5 na ród), 18 kart wydarzeń (po 3 na ród, 3 specjalne), 125 kart rodu (po 25 na ród), 5 plansz wpływu (po 1 na ród), 25 żetonów postaci) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 8x30x30 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 28 cm).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 306 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Talisman : magia i miecz / opracowanie Robert Harris. - Kraków : Galakta, copyright 2008. - 1 gra (1 plansza, 104 karty Przygód, 24 karty Zaklęć, 14 kart Poszukiwaczy, 28 kart Ekwipunku, 4 karty Talizmanów, 4 karty Ropuch, 4 karty Charakteru, 18 plastikowych figurek, 6 sześciościennych kości, 40 żetonów Siły, 40 żetonów Mocy, 40 żetonów Życia, 30 sztuk złota, 36 żetonów Losu) : plastik, tektura, kolor ; w pudełku 8x30x30 cm + instrukcja (22, [2] strony : ilustracje ; 28 cm).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P 0092 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Talisman : magia i miecz / opracowanie Robert Harris. - Kraków : Galakta, copyright 2019. - 1 gra (1 plansza, 104 karty Przygód, 24 karty Zaklęć, 14 kart Poszukiwaczy, 28 kart Ekwipunku, 4 karty Talizmanów, 4 karty Ropuch, 4 karty Charakteru, 18 plastikowych figurek, 6 sześciościennych kości, 40 żetonów Siły, 40 żetonów Mocy, 40 żetonów Życia, 30 sztuk złota, 36 żetonów Losu) : plastik, tektura, kolor ; w pudełku 8x30x30 cm + instrukcja (22, [2] strony : ilustracje ; 28 cm).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. P 163
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 099 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Moje miasto : od osady do metropolii! / Reiner Knizia ; ilustracje: Michael Menzel ; tłumaczenie: Aleksandra Miszta. - Kraków : Galakta, copyright 2020. - 1 gra (4 dwustronne plansze miast, 8 kopert z dodatkowymi elementami, 4 znaczniki punktacji, 96 kafelków budynków (4 zestawy, każdy po 8 budynków w 3 kolorach), 24 karty budowy) : plastik, tektura, kolor ; w pudełku 8x30x30 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 28 cm).
Po długiej podróży w końcu dotarliście do nowego, wspaniałego świata. Od razu zabieracie się do budowy i rozwoju waszych miast! Moje miasto to gra typu legacy. Oznacza to, że w trakcie kolejnych partii gra będzie się zmieniać i ewoluować. Każdy gracz otrzyma własną planszę miasta, którą będzie nieustannie projektował na nowo. Gra podzielona została na rozdziały składające się z 3 następujących po sobie epizodów. Dla każdego rozdziału została przygotowana specjalna koperta, zawierająca nowe zasady i elementy pozwalające zmienić grę. Podczas 24 wyjątkowych epizodów gracze stworzą swoje miasta i doświadczą ich rozwoju aż po epokę industrializacji. Zagraj w nową grę legendarnego Reinera Knizi nominowaną do prestiżowej nagrody Spiel des Jahres 2020! [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 232 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 0069 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Horror w Arkham : przygodowa gra planszowa oparta na prozie H.P. Lovecrafta / Richard Launius i Kevin Wilson ; ilustracje na kafelkach mapy: Jokubas Uoginas. - Kraków : Galakta, 2018. - 1 gra (5 kafelków dzielnic, 7 kafelków ulic, 12 badaczy, 4 scenariusze, 469 kart, 1 podajnik na karty, 6 kości, 265 żetonów, 8 plastikowych podstawek pod znaczniki Badaczy, 8 arkuszy Przedwiecznych, 20 żetonów zagłady, 179 kart Przedwiecznych, 60 żetonów Potworów, 16 żetonów Bram, 14 pozostałych znaczników, komlendium zasad) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 7x30x30 cm + instrukcja (15, [1] strona : ilustracje ; 28 cm).
(Fantasy Fight Games)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 092 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Runebound :przygodowa gra fantasy / Lukas Litzsinger ; tłumaczenie Marek Mydel ; ilustracja planszy Jake Murray oraz Simon Dominic. - Kraków : Galakta, copyright 2015. - 1 gra (1 plansza, 6 plastikowych figurek, 5 kości terenu, 27 klejnotów przygód, 60 żetonów walki, 1 żeton czasu, 24 żetony złota, 2 żetony złoczyńców, 36 żetonów obrażeń, 6 żetonów wypraw fabularnych, 6 kart bohaterów, 120 kart przygód, 60 kart zasobów, 20 kart fabuły, 60 kart umiejetności, 2 karty scenariuszy) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 8x30x30 cm + 2 instrukcje (2x16 stron : ilustracje ; 28 cm).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 097 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cezar i Kleopatra / Wolfgang Lüdtke. - Kraków : Galakta, copyright 2024. - 1 gra (47 kart rzymskich, 47 kart egipskich, 1 płócienny worek, 7 kolorowych popiersi, 21 kart patrycjuszy w 5 grupach) : plastik, tektura, płótno, drewno, kolor ; w pudełku 5x21x21 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 19 cm).
Wejdź do świata starożytności, gdzie ambicje polityczne splatają się z uczuciami, a los Egiptu wisi na włosku. W grze Cezar i Kleopatra wcielacie się w dwie najsłynniejsze postacie tego okresu – cesarza Rzymu, który pragnie rozszerzyć władzę imperium, oraz królową Egiptu, walczącą o niezależność swojego kraju. Kto wygra tę rozgrywkę dyplomacji, manipulacji i tajnych intryg? Zagrywaj karty i zdobywaj wpływy - gracze naprzemiennie zagrywają karty agentów, aby zyskać poparcie w pięciu grupach rzymskich patrycjuszy [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 0562 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Poszukiwania pierścienia / autorzy Marco Maggi, Gabriele Mari, Francesco Nepitello ; ilustracje John Howe, Francesco Mattioli ; tłumaczenie Marcin Wełnicki. - Kraków : Galakta, copyright 2018. - 1 gra (7 plastikowych figurek, zasłonka Powiernika Pierścienia, dziennik podróży dwustronny, 7 kości akcji, koperta "List od Gandalfa", 90 znaczników, 107 kart, 7 kart pomocy) : plastik, karton, kolor ; w pudełku 8x30x30 cm + instrukcja (39, [1] strona : ilustracje ; 24 cm).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P 0088 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Przygody Robin Hooda / Michael Menzel ; tłumaczenie: Aleksandra Miszta-Mars. - Kraków : Galakta, copyright 2021. - 1 gra (1 plansza, 12 klepsydr, 1 figurka barda, 1 kruk, 1 figurka specjalna, 1 księga, 1 worek, 10 drewnianych dysków, 1 strzała, 130 drewnianych kostek, 5 figurek Robin Hooda, 5 figurek Lady Marion, 5 figurek Małego Johna, 5 figurek Willa Szkarłatnego, 3 figurki Guya z Gisbourne) : plastik, tektura, kolor ; w pudełku 8x30x30 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 28 cm).
Anglia, rok 1193. Nottingham cierpi pod jarzmem złego księcia Jana i jego popleczników. Wcielacie się w role Robin Hooda i jego towarzyszy: Małego Johna, Lady Marion i Willa Szkarłatnego, by walczyć z niesprawiedliwością i odkrywać mroczne sekrety. Dzięki specjalnemu arkuszowi wprowadzającemu i księdze przygód, przed pierwszą grą nie musicie czytać instrukcji - od razu rozpoczniecie pierwszą przygodę! Złapcie swój łuk i przyłączcie się do walki o sprawiedliwość i równość w tej familijnej grze kooperacyjnej autorstwa Michaela Menzela, twórcy wielokrotnie nagradzanej gry planszowej Legendy Andoru! [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P 0454 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
Waste Knights : druga edycja / Marek Mydel, Paweł Szewc. - Kraków : Galakta, copyright 2023. - 1 gra (przewodnik, księga opowieści, plansza, 6 figurek rycerzy, 6 arkuszy rycerzy, 6 arkurzy pojazdów, 4 arkusze pomocy, 40 kart pustkowi - autostrada/pustynia, 30 kart pustkowi - góry/busz, 20 kart eksploracji, 10 kart specjalnych, 64 karty sprzętu, stojak na karty sprzętu, 8 kart usterek, 8 kart urazów, 24 karty awansów osobistych, 6 kart awansów ogólnych, 12 specjalnych kości, 4 plastikowe nakładki, znacznik pierwszego gracza, 10 żetonów zagrożenia, 12 żetonów wyzwań, 30 żetonów ran, 30 żetonów uszkodzeń, 4 znaczniki PD, 10 żetonów wątku, 12 znaczników paliwa, 12 znaczników leków, 12 znaczników amunicji, 24 żetony rycerzy, 15 znaczników niebezpieczeństwa, 12 żetonów promieniowania, 2 znaczniki obozowiska, 20 żetonów ogólnych, 1 znacznik specjalny, 1 znacznik umocnień, 1 znacznik czasu, 10 żetonów wpisów) : plastik, tektura, kolor ; w pudełku 8x30x30 cm + instrukcja (15, [1] strona : ilustracje ; 28 cm).
Witajcie na Pustkowiu – zniszczonej Australii pełnej dzikich bestii, oszalałych konstruktów cybernetycznych, mutantów i bezlitosnych gangów przemierzających bezdroża. Wybiegamy w przyszłość o pół wieku i jedną globalną katastrofę zwaną Dopustem. W miejsce i czasy, w których każdy dzień jest walką o przetrwanie, a Ty należysz do osób, które mają największe szanse na zwycięstwo. Jako jeden z Rycerzy Pustkowi (Waste Knights) odważnie rzucasz wyzwanie zagrożeniom szlaku, poszukując przygód, zasobów oraz sławy (lub niesławy). Nieustannie stawiasz czoła straszliwym niebezpieczeństwom i jesteś świadkiem cudów tej brutalnej rzeczywistości. Z popiołów starej cywilizacji wykuwa się nowy świat. Stań się jego częścią… lub giń! Waste Knights: Druga Edycja to postapokaliptyczna gra o przygodach i przetrwaniu. Jest oparta o scenariusze, a każdy z nich rządzi się odmiennymi regułami i jest wypełniony setkami narracyjnych wyborów. Graj w kooperacji z innymi, aby pokonać potężnych złoczyńców lub rzuć wyzwanie przyjaciołom w przygodach rywalizacyjnych. Jednak przede wszystkim zanurz się w bogatym świecie, w którym przygoda, emocje, walka i strategia łączą się w unikatowe doświadczenie, które zadowoli każdego prawdziwego gracza [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 0543 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Władca pierścieni : wyprawa do góry przeznaczenia / gra autorstwa Michaela Rienecka na podstawie powieści J. R. R. Tolkiena ; [ilustracje Aleksander Karcz ; tłumaczenie Łukasz Tkaczyk]. - [Kraków] : Galakta, copyright 2023. - 1 gra (plansza, 50 kart, 20 tekturowych pionków, 8 kości, 1 kafelek na kości, 1 żeton Jedynego Pierścienia, 1 żeton Gandalfa, 1 żeton Drzewca) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 8x30x30 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 28 cm).
Gra Wyprawa do Góry Przeznaczenia zaprasza Was do wzięcia udziału w pełnej niebezpieczeństw podróży Froda, którego misją było zniszczenie Jedynego Pierścienia w ogniu Góry Przeznaczenia, celem pokonania Saurona. Dołączcie do odważnych kompanów tego hobbita i poprowadźcie Drużynę Pierścienia przez tereny Śródziemia, odwiedzając lokacje znane z Władcy Pierścieni [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 0475 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ślimaki : [gra planszowa] / projekt gry: Damian Stankowski ; ilustracje: Djib, Agnieszka Sikora. - Kraków : Galakta, [2024]. - 1 gra (1 dwustronna plansza, 2 kości ataku, 1 licznik rund / znacznik 1. gracza, 4 arkusze pomocy, 4 planszetki graczy, 6 kafelków frakcji, 41 dwustronnych kafelków terenu, 18 znaczników ślimaków, 16 plastikowych podstawek, 110 kart akcji, 18 żetonów życia, 18 żetonów deklaracji, 3 żetony dynamitu, 8 żetonów ognia, 2 żetony min, 10 żetonów uszkodzenia terenu, 1 znacznik skażenia, 3 znaczniki użycia specjalnej zdolności frakcji, 8 muszli (nakładek na podstawki)) : plastik, tektura, kolor ; w pudełku 8x30x30 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 25 cm).
Brzuchonogi, łączcie się… a potem pokażcie, kto tu rządzi! Na wyspie Gastropodii nigdy nie jest spokojnie - a już na pewno nie wtedy, gdy ślimaki wszystkich ras łapią za broń i stają przeciwko sobie. Każdy oddział jest gotów pokazać mięczakom wroga, kto tu rządzi, aby postawić na swoim, nie cofną się przed niczym! W ruch (i to bynajmniej nie w ślimaczym tempie) pójdą rakietnice, granaty, miny, beczki z ropą, a nawet wiertarki i młoty. A gdzie będziesz ty? To akurat jasne - w samej ślimaczej awangardzie, dowodząc swoją drużyną! "Ślimaki" to dynamiczna gra dla 2-4 osób gotowych poprowadzić do boju oddziały nabuzowanych mięczaków. Każdą grupą pokieruje dowódca, który obdarza podkomendnych specjalnymi zdolnościami frakcyjnymi i zwiększa szanse na zwycięstwo - eliminację przeciwników z gry za pomocą arsenału zabawnej broni. Walka toczy się na kilkunastu wysepkach, które w miarę postępu bitwy ulegają zniszczeniu. W kilka chwil ślimak może znaleźć się w wodzie i boleśnie odczuć skutki zanieczyszczenia mórz! Odsłaniając kolejne poziomy wysp można trafić na liczne niespodzianki - od nowego ekwipunku po wredne pułapki lub niebezpieczne beczki. Upewnijcie się, że to właśnie wasza frakcja będzie ostatnią na planszy i zasłuży na niewyczerpaną ilość sera na pierogi! [opis wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 0510 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P 359 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej