Sorting
Source
Katalog centralny
(2)
Form of Work
Audiobooki
(1)
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(2)
Branch
Wypożyczalnia Baśniowa (W48)
(2)
Author
Beilharz, Felix
(1)
Dragun, Jacek
(1)
Soros, George (1930- )
(1)
Volcker, Paul (1927-2019)
(1)
Wajcowicz-Narloch, Anna
(1)
Łuczkiewicz, Grzegorz
(1)
Year
2020 - 2025
(2)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
Decyzje finansowe
(1)
Influencerzy
(1)
Inwestycje
(1)
Marketing
(1)
Pokolenie Z
(1)
Praca
(1)
Rynek finansowy
(1)
Subject: time
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
2 results Filter
Book
In basket
George Soros jest bez wątpienia jednym z najpotężniejszych i najskuteczniejszych inwestorów na świecie. Został nazwany przez BusinessWeek „człowiekiem, który wstrząsa rynkami”, gdy podczas tzw. „Czarnej Środy” zarobił miliardy dolarów, grając przeciwko funtowi szterlingowi – od tego czasu bywa też nazywany „człowiekiem, który złamał Bank Anglii”. „Alchemia finansów” to specjalne wydanie oryginalnej edycji książki z 1987 roku. Zostało gruntownie zaktualizowane – zawiera nową przedmowę Sorosa oraz przedmowę byłego prezesa Rezerwy Federalnej, Paula Volckera. Obszerne nowe wprowadzenie przedstawia m.in. teorię zwrotności Sorosa, leżącą u podstaw jego unikalnych strategii inwestycyjnych [opis wydawcy].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Audiobook
CD
In basket
Jeśli nie zrozumiesz pokolenia Z – zginiesz! Pokolenie Z to poważne wyzwanie dla wielu firm. Osoby należące do tej generacji mają wysokie wymagania co do swojego miejsca pracy, a w życiu zawodowym cechuje je bardzo wysoki poziom pewności siebie, który Ty często odbierasz jako arogancję. Niepotrzebnie. To pokolenie inaczej rozumie kwestie związane z kierowaniem zespołem i współpracą, co nie tylko zmieni funkcjonowanie waszego działu, ale także go wzbogaci. Digital natives, czyli tak zwani cyfrowi tubylcy, okazują się również trudni do pozyskania jako klienci. Są praktycznie głusi na tradycyjne przekazy marketingowe i handlowe. Nie powinieneś się jednak zrażać tego typu wyzwaniami; wręcz przeciwnie – pokolenie, które dąży do samorealizacji i odpowiedzialności, będzie dla Twojej firmy dużym atutem. W tym przewodniku Felix Beilharz, pracujący często z pokoleniem Z i doskonale je rozumiejący, dostarczy Ci zaskakujących, ciekawych, a przede wszystkim praktycznych wyjaśnień i odpowiedzi na nurtujące pytania [opis wydawcy].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. KM 5225 (005) mp3 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again