Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Audiobooki
(1)
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Baśniowa (W48)
(2)
Autor
Beilharz, Felix
(1)
Dragun, Jacek
(1)
Soros, George (1930- )
(1)
Volcker, Paul (1927-2019)
(1)
Wajcowicz-Narloch, Anna
(1)
Łuczkiewicz, Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Decyzje finansowe
(1)
Influencerzy
(1)
Inwestycje
(1)
Marketing
(1)
Pokolenie Z
(1)
Praca
(1)
Rynek finansowy
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
George Soros jest bez wątpienia jednym z najpotężniejszych i najskuteczniejszych inwestorów na świecie. Został nazwany przez BusinessWeek „człowiekiem, który wstrząsa rynkami”, gdy podczas tzw. „Czarnej Środy” zarobił miliardy dolarów, grając przeciwko funtowi szterlingowi – od tego czasu bywa też nazywany „człowiekiem, który złamał Bank Anglii”. „Alchemia finansów” to specjalne wydanie oryginalnej edycji książki z 1987 roku. Zostało gruntownie zaktualizowane – zawiera nową przedmowę Sorosa oraz przedmowę byłego prezesa Rezerwy Federalnej, Paula Volckera. Obszerne nowe wprowadzenie przedstawia m.in. teorię zwrotności Sorosa, leżącą u podstaw jego unikalnych strategii inwestycyjnych [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Jeśli nie zrozumiesz pokolenia Z – zginiesz! Pokolenie Z to poważne wyzwanie dla wielu firm. Osoby należące do tej generacji mają wysokie wymagania co do swojego miejsca pracy, a w życiu zawodowym cechuje je bardzo wysoki poziom pewności siebie, który Ty często odbierasz jako arogancję. Niepotrzebnie. To pokolenie inaczej rozumie kwestie związane z kierowaniem zespołem i współpracą, co nie tylko zmieni funkcjonowanie waszego działu, ale także go wzbogaci. Digital natives, czyli tak zwani cyfrowi tubylcy, okazują się również trudni do pozyskania jako klienci. Są praktycznie głusi na tradycyjne przekazy marketingowe i handlowe. Nie powinieneś się jednak zrażać tego typu wyzwaniami; wręcz przeciwnie – pokolenie, które dąży do samorealizacji i odpowiedzialności, będzie dla Twojej firmy dużym atutem. W tym przewodniku Felix Beilharz, pracujący często z pokoleniem Z i doskonale je rozumiejący, dostarczy Ci zaskakujących, ciekawych, a przede wszystkim praktycznych wyjaśnień i odpowiedzi na nurtujące pytania [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM 5225 (005) mp3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej