Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(21)
Forma i typ
Gry i zabawki
(21)
Dostępność
dostępne
(17)
wypożyczone
(7)
Placówka
Wypożyczalnia Przystanek Książka (BD41)
(10)
Wypożyczalnia Przy Baleya (BD48)
(3)
Wypożyczalnia Skarżyńskiego (BD68)
(11)
Autor
Sobel, Beth
(4)
Baranowski, Marek
(3)
Cicurel, David
(2)
Compain, Pierre
(2)
Fenriss
(2)
Flynn, Randy
(2)
Gebreselassie, Matijos (1992- )
(2)
Jakubiec, Andrzej (tłumacz)
(2)
Jubénot, Coralie
(2)
Konatkowski, Tomasz (1968- )
(2)
Montiage, Guillaume
(2)
Rein-Hagen, Mark
(2)
Rubie, Cornélia
(2)
Russ, Kevin
(2)
Anquetil, Stéphane
(1)
Baranowski, Marek (projektant gier)
(1)
Brière, Carl
(1)
Brooks, Clay
(1)
Casha, Mark
(1)
Christiansen, Kasper Kjær
(1)
Clair, John D
(1)
Dennen, Paul
(1)
Dunstan, Matthew
(1)
Dutrait, Vincent (1976- )
(1)
Eisner, Tim
(1)
Grassi, Veronica
(1)
Grosenbacher, Shannon Elizabeth
(1)
Gutt, Maren
(1)
Hibbeler, Eric
(1)
Johnson, Molly
(1)
Komada, Mateusz
(1)
Kosek, Max
(1)
Kosobucka, Katarzyna
(1)
Kwon, Ikhwan
(1)
Maliński, Szymon
(1)
McPherson, Peter
(1)
Melvin, Robert
(1)
Mesburne, Aaron
(1)
Moriya, Kwanchai
(1)
Nienburg, Brett
(1)
Nowak-Kreyer, Maciej (1976- )
(1)
O'Toole, Ian
(1)
Orzechowski, Adrian
(1)
Paquette, Matt
(1)
Pires, Leonardo
(1)
Regni, Angelika
(1)
Rives, Adrien
(1)
Rossi, Sofía
(1)
Rycerz-Jakubiec, Dominika
(1)
Rémond, Luc
(1)
Shermadhi, Doris
(1)
Stankewich, Shawn
(1)
Storgaard, Kåre
(1)
Storm, Nate
(1)
Tanaka, Alexander
(1)
Tang, Sandara
(1)
Thôme, Joachim
(1)
Valentino, Sara
(1)
Van Gool, Jochem
(1)
Vega, Manny (1956- )
(1)
Vichi, Giacomo
(1)
Walker-Harding, Phil
(1)
Wallace, Mitch
(1)
Wojda-Wołkowycki, Rafał
(1)
Yamshchikov, Yury
(1)
Łączyński, Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(21)
Okres powstania dzieła
2001-
(20)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Odbiorca
Dzieci
(8)
Młodzież
(7)
Dorośli
(3)
9-13 lat
(2)
14-17 lat
(1)
Temat
Detektywi amatorzy
(2)
Artykuły
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Dedukcja
(1)
Duchy
(1)
Dziennikarze prasowi
(1)
Imperium
(1)
Kolekcjonerstwo
(1)
Kolonializm
(1)
Koty
(1)
Malarstwo (sztuka)
(1)
Miasta
(1)
Muzealnictwo
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Samoloty
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Starożytność
(1)
Tarot
(1)
Wojownicy
(1)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Temat: czas
1501-1600
(1)
Temat: miejsce
Amazonia
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(20)
Gry i zabawy umysłowe
(8)
Gry w karty
(1)
21 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Crime zoom : ptaki złej wróżby / Stéphane Anquetil ; ilustracje Goliat Gashi. - Konin : Lucky Duck Games, [2021]. - 1 gra (55 kart) : plastik, kolor ; w pudełku 3x10x13 cm + instrukcja (19 stron : ilustracje ; 12 cm).
Crime zoom to seria gier detektywistycznych przeznaczonych dla 1–6 graczy. Zasady tłumaczy się w 2 minuty, a sama rozgrywka zajmuje około godziny. Jesteście detektywami starającymi się rozwikłać tajemniczą sprawę morderstwa. Miejsce zbrodni złożone jest z kart tworzących jedną dużą ilustrację. Aby zbadać ślad, wystarczy odwrócić kartę i podążyć dalej tym tropem. W toku śledztwa będziecie odwiedzać różne miejsca, przesłuchiwać podejrzanych, gromadzić dowody i wyciągać wnioski. Po przeprowadzeniu śledztwa wypełniacie raport, odpowiadając na pytania: Kto jest sprawcą? Jakie są dowody? Jaki był motyw? Na koniec zapoznajcie się z epilogiem, który pozwoli wam z innych stron przyjrzeć się motywacjom bohaterów. „Ptaki złej wróżby” przeniosą was do współczesnego Paryża, do metropolii tyleż nowoczesnej, co bezdusznej. Ciało młodej, filigranowej kobiety znaleziono na podłodze w jednym z biurowców. Kto ją zabił? I dlaczego? Jak wyglądało jej życie prywatne? A zawodowe? Od czego zaczniecie śledztwo? [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 0307 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pagan : tajemnica Roanoke : [gra planszowa] / [projektanci] Kasper Kjær Christiansen, Kåre Werner Storgaard ; [ilustracje: Maren Gutt ; opracowanie graficzne: Alexander Tanaka, Maren Gut ; tłumaczenie: Andrzej Jakubiec]. - Kraków : Lucky Duck Games, © 2023. - 1 gra (50 kart Łowcy (4 różne rodzaje), Żetony Łowcy (30 wskazówek - małe, czerwone dyski, 9 dowodów - duże czerwone kafelki, 3 pionki akcji), 50 kart Wiedźmy (4 różne rodzaje), Żetony Wiedźmy (30 sekretów - małe, fioletowe dyski, 20 przysług - duże, fioletowe kafelki, 2 pionki, 1 pionek akcji chowańca), 2 dyski wpływów, 2 karty pomocy, 2 karty scenariusza, 4 plansze Wioski i Zaklęć, karty Wieśniaków i Podejrzanych (9 kart wieśniaków (3 czerwone, 3 niebieskie, 3 zielone), 9 kart podejrzanych, 3 karty podsumowania), plansza Łowcy, Plansza Wiedźmy) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 6x26x26 cm + instrukcja (32, [1] strona ; 24 cm).
Pagan: Tajemnica Roanoke to asymetryczna, dedukcyjna gra karciana dla dwóch graczy. Istotą tej asymetrycznej gry jest starcie pomiędzy Wiedźmą a Łowcą Czarownic. Podczas gdy Wiedźma stara się przeprowadzić rytuał, Łowca czarownic próbuje ją wytropić i odkryć jej tożsamość. Każdy z graczy ma do dyspozycji modyfikowalną talię złożoną z 50 kart i wykorzystuje inne zasoby w celu pokonania drugiej strony. Zwycięstwo w tej walce dwóch sił będzie wymagać sięgnięcia po przeróżne strategie. Fikcyjna historia zaginionej kolonii Roanoke ożywa dzięki mrocznym grafikom autorstwa Maren Gutt [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P 356 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P 194 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kroniki zbrodni : [gra] / projekt gry: David Cicurel ; scenariusz Fenriss, Cornélia Rubie, Pierre Compain, Guillaume Montiage, Mark Rein-Hagen ; ilustracje: Matijos Gebreselassie ; tłumaczenie Tomasz Konatkowski. - Edycja specjalna. - Kraków : Lucky Duck Games, © 2021. - 1 gra (1 plansza na dowody rzeczowe, 1 okulary VR, 17 kart lokacji, 4 karty ekspertów, 55 kart postaci, 52 karty kategorii dowodów i obiektów specjalnych) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 5x29x29 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 28 cm).
(Seria Milenium)
"Kroniki zbrodni" to kooperacyjna gra detektywistyczna. Zastosowana w niej technologia Scan & Play pozwala połączyć zalety gry planszowej i możliwościami aplikacji na urządzenia mobilne. Gracz może prowadzić wiele różnych dochodzeń, korzystając z tych samych elementów. Przesłuchuj świadków i podejrzanych, gromadź dowody rzeczowe i aresztuj mordercę, zanim będzie za późno. Edycja specjalna zawiera w pudełku okulary VR oraz 2 dodatkowe scenariusze: „Powrót Harry’ego Sharka” i „Skutki uboczne” [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 278 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Upadek Imperium / projekt gry John D. Clair ; ilustracje Kwanchai Moriya ; projekt graficzny Matt Paquette & Co. ; tłumaczenie Zespół Lucky Duck Games. - Kraków : Lucky Duck Games, © 2023. - 1 gra (plansza, 44 płytki lokacji (4 zestawy po 11), 11 kart konfliktów, 88 kart katastrof, 12 drewnianych znaczników wyczerpania, 4 zasłonki graczy, 4 znaczniki punktacji, 10 znaczników (1 świątynia, 1 klepsydra, 8 płomieni), 122 żetony zasobów (36 żetonów zboża, 30 żetonów toporów, 30 żetonów młotków, 26 żetonów monet) : drewno, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 5x25x25 cm + instrukcja (20 stron : ilustracje ; 24 cm).
Prowadź swoją cywilizację przez czas niepokoju i klęsk w licytacyjnej grze autorstwa Johna D. Claira! Pożary, plagi, powodzie, głód - twojemu imperium zagrażają liczne katastrofy! Wydaj zasoby, aby ich uniknąć, albo zdobądź je, godząc się na konsekwencje kataklizmu. Zwalczaj kryzysy, buduj i usprawniaj! Czy ocalisz swoje imperium? [opis wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 0409 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 276 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Diuna : Imperium / autor gry: Paul Dennen ; [opracowanie graficzne Clay Brooks, Brett Nienburg, Nate Storm ; tłumaczenie Maciej Nowak-Kreyer]. - Kraków : Lucky Duck Games, © 2021. - 1 gra (plansza, 24 karty rezerwy, objaśnienia pól planszy, 18 kart konfliktu, 67 kart Imperium, 40 kart intryg, 8 kart liderów, 15 znaczników wody, Znaczniki solarisów (4 duże, 20 małych), Znaczniki przyprawy (3 duże, 20 małych), 4 znaczniki sojuszy, 4 znaczniki barona Harkonnena, znacznik pierwszego gracza, Mentat) : drewno, tektura, kolor ; w pudełku 8x30x30 cm + instrukcja (15, [1] strona : ilustracje ; 29 cm).
Arrakis. Diuna. Pustynna planeta. Stań na czele jednego z wysokich rodów Landsraadu. Wznieś swój sztandar nad bezkresnym pustkowiem i wyślij swoich wojowników oraz szpiegów do akcji. Z kim nawiążesz sojusz, a kogo zdradzisz? Czekają na Ciebie bezwzględny Imperator, tajemnicze Bene Gesserit, sprytna Gildia Kosmiczna oraz dzicy Fremeni. Władza nad imperium może być Twoja, wojna zaś to nie jedyny sposób, aby ją zdobyć. "Diuna: Imperium" to gra strategiczna, która łączy w sobie mechaniki budowani talii i rozmieszczania sił na planszy (worker placement). To od Ciebie zależy, jak rozbudujesz swoją potęgę. Poszukasz politycznych sojuszy czy stworzysz militarną przewagę? Siła ekonomii czy subtelne intrygi? Miejsce w radzie... czy ostra klinga? Wybór należy do Ciebie. Imperium czeka. Gra wykorzystujące elementy i postaci zaczerpnięte z uniwersum Diuny, zarówno z najnowszego filmu wytwórni Legendary Pictures, jak i serii powieści autorstwa Franka Herberta, Briana Herberta oraz Kevina J. Andersona [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 205 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Amazonia / projekt gry: Tim Eisner ; ilustracje: Vincent Dutrait. - Konin : Lucky Duck Games, [2021]. - 1 gra (140 kart lasu, 21 kart nasion, 5 kart sezonów/wzrostu, 50 żetonów, 3 odznaki Najwyższego Drzewa, 1 oznaka Największego Lasu, 2 karty pomocy, 11 kart zmiennych, 10 żetonów zwierząt, 4 początkowe karty pnia) : plastik, karton, tektura, kolor ; w pudełku 5x15x23 cm + instrukcja (2 złożone karty : ilustracje ; 19 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Gatunek
Światło słońca odbija się od tafli wody małego jeziorka, otulonego czerwonymi liśćmi bromelii. Z wody wyskakuje drzewołaz, skacząc dalej po cienkich gałęziach pobliskiego drzewa. Gorące słońce Amazonii oświetla gęste korony najwyższych drzew, jednak nie potrafi się przez nie przedrzeć aż do samego serca dżungli. Gardłowy krzyk wyjca przeszywa powietrze. Jaskrawo upierzony tukan podrywa się do lotu, poruszając listowiem. Tutaj wszystko żyje, przepycha się i rośnie, by być jak najbliżej słońca. Sadź wysokie drzewa i dbaj o gęstą roślinność oraz zróżnicowaną faunę w tej rywalizacji o najbujniejszy las deszczowy Amazonii! Amazonia to lekka dwuosobowa gra karciana w dobieranie kart i tworzenie z nich punktujących zestawów. Jest w niej miejsce na blefowanie, ryzykowanie oraz podejmowanie strategicznych decyzji – które karty zdobyć i kiedy użyć ich specjalnych zdolności. Gra jest przepięknie zilustrowana przez znanego w świecie gier planszowych artystę, Vincenta Dutrait [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 0339 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kaskadia / Randy Flynn ; ilustracje Beth Sobel. - Kraków : Lucky Duck Games, © 2022. - 1 gra (85 płytek siedlisk, 5 startowych płytek, 100 żetonów zwierząt, 21 kart punktacji zwierząt, 25 żetonów natury, 1 worek, 1 notes) : karton, plastik, materiał, kolor ; w pudełku 7x24x24 cm + instrukcja (15, [1] strona : ilustracje ; 23 cm).
Przenieś się do malowniczej krainy w Północnej Ameryce i stwórz pełne życia środowisko Kaskadii. W swojej turze wybierz parę płytki oraz żetonu i dołóż je do swojego rozrastającego się ekosystemu. Ułóż jak największe obszary gór, rzek czy prerii oraz rozmieść zwierzęta w punktowanych układach. Mimo bardzo prostych zasad „dobierz i umieść” gra oferuje ciekawe decyzje i dużą głębię rozgrywki. Dzięki modułowej planszy i zmiennym celom każda partia będzie inna i przypadnie do gustu także zaawansowanym graczom. „Kaskadia” zawiera kilka trybów gry w tym wariant solo i rodzinny, dzięki czemu łatwo ją dopasować do wieku, zaawansowania i liczby graczy. Dzięki systemowi osiągnięć i scenariuszom każda kolejna partia będzie równie ciekawa, stawiając przed graczami nowe wyzwania [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 0463 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kaskadia / [projekt, rozwój] Randy Flynn ; [ilustracje Beth Sobel ; tłumaczenie Marek Baranowski]. - Kraków : Lucky Duck Games, © 2022. - 1 gra (85 płytek siedlisk, 5 startowych płytek, 100 żetonów zwierząt, 21 kart punktacji zwierząt, 25 żetonów natury, 1 worek, 1 notes) : karton, plastik, materiał, kolor ; w pudełku 7x24x24 cm + instrukcja (15, [1] strona : ilustracje ; 23 cm).
Przenieś się do malowniczej krainy w Północnej Ameryce i stwórz pełne życia środowisko Kaskadii. W swojej turze wybierz parę płytki oraz żetonu i dołóż je do swojego rozrastającego się ekosystemu. Ułóż jak największe obszary gór, rzek czy prerii oraz rozmieść zwierzęta w punktowanych układach. Mimo bardzo prostych zasad "dobierz i umieść" gra oferuje ciekawe decyzje i dużą głębię rozgrywki. Dzięki modułowej planszy i zmiennym celom każda partia będzie inna i przypadnie do gustu także zaawansowanym graczom. "Kaskadia" zawiera kilka trybów gry w tym wariant solo i rodzinny, dzięki czemu łatwo ją dopasować do wieku, zaawansowania i liczby graczy. Dzięki systemowi osiągnięć i scenariuszom każda kolejna partia będzie równie ciekawa, stawiając przed graczami nowe wyzwania [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P 336 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Doniczki : [gra] / [projekt] Molly Johnson, Robert Melvin, Aaron Mesburne, Kevin Russ, Shawn Stankewich ; ilustracje: Beth Sobel. - Kraków : Lucky Duck Games, © 2022. - 1 gra (60 kart roślin, 60 kart pomieszczeń, 10 kart pomocy, 5 kart schowska, 30 kart celów (10 kart celu roślin, 10 kart celu przedmiotów, 10 kart celu pomieszczeń), 45 żetonów (25 żetonów mebli, 20 żetonów zwierząt), 36 żetonów doniczek, 45 żetonów pielęgnacji, 36 żetonów ręki do roślin, 60 drewnianych żetonów bujności (40 małych, 20 dużych), 1 materiałowy worek, 1 notatnik) : drewno, karton, papier, płótno, kolor ; w pudełku 7x24x24 cm + instrukcja (19, [1] strona : ilustracje ; 23 cm).
"Doniczki" to przestrzenna łamigłówka, polegająca na optymalnym układaniu dostępnych elementów: roślin, pomieszczeń i przedmiotów. Stonowane ilustracje Beth Sobel i mechanika dostosowana do tematu zapewniają prawdziwie relaksującą rozgrywkę. Przebieg tury jest prosty - wybierz zestaw składający się z karty i żetonu i umieść go w swoim domu. Posadź wyrośnięte rośliny w punktowanych doniczkach, zanim ubiegną cię przeciwnicy, i wygraj grę! Dzięki kartom celów, scenariuszom i wyzwaniom, możliwych kombinacji jest więcej niż gatunków roślin w ogrodzie botanicznym! [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P 318 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Piramido / Ikhwan Kwon ; rozwój gry: Carl Brière ; tłumaczenie Marek Baranowski. - Kraków : Lucky Duck Games, © 2023. - 1 gra (90 płytek domina, 12 kart przebudowy, 24 znaczniki klejnotów, notes punktacji) : karton, materiał, plastik, kolor ; w pudełku 7x19x28 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 26 cm).
Faraon Mido wyznaczył 2–4 architektów do budowy okraszonych klejnotami piramid. Architekt, który stworzy najbardziej imponującą piramidę, zostanie mianowany wielkim wezyrem i zwycięzcą gry. „Piramido” łączy zasady klasycznego „Domina” z nowatorską przestrzenną układanką. Proste, ale ciekawe zasady zapewnią piramidalną zabawę dla całej rodziny. Potężny faraon Mino zmarł, pozostawiając na tronie swego najstarszego syna – Mido. Młody następca, niezadowolony ze zbyt ubogiego wyglądu ojcowskiej piramidy, postanowił zająć się własnym dziedzictwem. Teraz życzy sobie, aby jego miejsce pochówku lepiej odzwierciedlało potęgę jego rządów, i w tym celu nakazał 2–4 architektom zbudowanie okraszonych diamentami piramid, tak zwanych Piramido. Architekt, który stworzy najbardziej imponujące piramido, zostanie mianowany wielkim wezyrem i do końca życia będzie pławił się w bogactwach i władzy wykraczającymi poza wyobrażenia zwykłego śmiertelnika [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 0373 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Paranormalni detektywi / projekt gry: Marcin Łączyński, Szymon Maliński, Adrian Orzechowski ; [ilustracje: JocArt-Jochem van Gool ; projekt graficzny: Mateusz Komada, Katarzyna Kosobucka ; tłumaczenie: Rafał Wojda-Wołkowycki]. - Kraków : Lucky Duck Games, ©2020. - 1 gra (1 plansza główna, 35 kart interakcji, 17 kart tarota, 3 karty interakcji ducha, 28 kart historii, 5 zasłonek detektywów, 5 arkuszy detektywów, 1 arkusz ducha, 1 pergamin, 6 markerów, 2 sznury wisielca, 5 wskaźników rozmów, 10 wskaźników obrażeń, 3 wskaźniki duchomierza) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 6x29x29 cm + instrukcja (11, [1] strona : ilustracje ; 28 cm).
Otwierasz oczy i doznajesz największego szoku w swoim życiu - ono właśnie dobiegło końca, a Ty jesteś zawieszonym w powietrzu duchem! Przerażony patrzysz w dół na własne ciało i dostrzegasz, że dziwna grupa nieznajomych zgromadziła się wokół Twoich doczesnych szczątków, przyglądając się im z fascynacją. To... detektywi! To dobrze, teraz musisz jedynie znaleźć sposób na nawiązanie z nimi kontaktu! Naprowadź ich na trop mordercy, by sprawiedliwości mogło stać się zadość! Paranormalni Detektywi to gra imprezowa z elementami dedukcji. Jeden z graczy odgrywa rolę Ducha niedawno zmarłej osoby, podczas gdy pozostali gracze wcielają się w Paranormalnych Detektywów, którzy starają się odkryć, w jaki sposób ofiara zmarła. Używając swych zdolności medium, Detektywi będą komunikować się z Duchem, zadając pytania dotyczące szczegółów zbrodni. Duch odpowiada na różne dostępne dla zjawy sposoby, między innymi układając Sznury Wisielca, zagrywając Karty Tarota, układając na Tabliczce słowne zagadki czy też kierując ręką rysującego Detektywa! Dostępna jest darmowa aplikacja (IOS, Android), która oferuje nowe Karty Historii. Jeszcze więcej tajemniczych spraw do rozwiązania! [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 280 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Prasa w druku : [gra planszowa] / autor Peter McPherson ; ilustracje Ian O'Toole ; [opracowanie wersji polskiej: Marek Baranowski]. - [Edycja polska]. - Kraków : Lucky Duck Games, © 2023. - 1 gra (6 składanych plansz gazet, 6 składanych biurek, 120 kafelków gazet (57 kafelków artykułów, 29 kafelków zdjęć, 34 kafelki reklam), 12 dwustronnych kafelków czołówek, 6 dwustronnych kafelków wstępnych czołówek, 36 kart "Z ostatniej chwili", 6 kart pomocy/kart postaci, 6 żetonów kolejności, notes punktacji) : karton, papier, kolor ; w pudełku 7x24x24 cm + instrukcja (23, [1] strona : ilustracje ; 23 cm).
Kafelkowa gra o wiadomościach z ostatniej chwili osadzona w uroczym leśnym świecie ciekawskich mieszkańców. Trzcinowo to najbardziej gwarne małe miasteczko na świecie, a jego ciekawscy mieszkańcy muszą wiedzieć o wszystkim. Twoją misją jako redaktora jednej z lokalnych gazet jest zaspokoić tę ciekawość! Termin oddania do druku mija za kilka godzin, nie ma więc czasu na perfekcjonizm. Złap najlepsze historie i opatrz je pasującymi zdjęciami, zanim zrobi to konkurencja. Nie zapomnij też o funduszach - bez reklam nie utrzymasz biznesu. Po dokonaniu wyboru historii, zdjęć i reklam przychodzi czas na złożenie szpalty. Czy starczy Ci materiału na zapełnienie całej strony? A może coś trzeba będzie wyciąć? W ciągu trzech szalonych dni Twoje redaktorskie umiejętności zostaną poddane najcięższej próbie! "Prasa w druku" oferuje wiele różnych trybów: od zakręconej rozgrywki w czasie rzeczywistym po relaksujący zestaw łamigłówek - to gra dla każdego! [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 348 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Papierowe podziemia / Leandro Pires. - Konin : Lucky Duck Games, [2022]. - 1 gra (6 kości, 12 kart podziemi, 12 kart bossów, 16 kart misji, 16 kart mocy, 16 kart celu, 100 arkuszy gracza, 8 ołówków) : plastik, karton, tektura, kolor ; w pudełku 5x23x23 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 21 cm).
Poprowadź drużynę śmiałków przez podziemia pełne pułapek i wrogów. Ulepszaj umiejętności, zdobywaj skarby i walcz z potworami. Po powrocie do wioski drużyny chełpią się swoimi bohaterskimi czynami. Kto z was przeżył najwspanialszą przygodę? „Papierowe podziemia ” to gra typu roll and write, która oddaje klimat dungeon crawlera. Każdy z graczy kontroluje tradycyjną drużynę: wojownika, maga, kleryka i łotra. Razem przedzierają się oni przez podziemia, zbierając skarby i walcząc z potworami. Która drużyna najbardziej się rozwinie, pokona więcej przeciwników i wróci z największym łupem, ta zdobędzie największą chwałę i wygra grę. Mechanika gry opiera się na rzutach sześcioma kośćmi, z których gracz może wybrać jedynie trzy. Gracze dokonują wyborów pomiędzy eksploracją podziemi, podnoszeniem poziomu swoich postaci, albo wykorzystywaniem innych zdolności. Regrywalność zwiększają różnorodne karty: karty lochów, które determinują kształt mapy i obecne na niej potwory, oraz karty misji, celów i bonusów dla każdego gracza [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 0284 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Halo wieża : przygotujcie się na lądowanie / [autor gry:] Luc Rémond ; [ilustracje: Eric Hibbeler i Adrien Rives]. - Kraków : Lucky Duck Games, © 2024. - 1 gra (pulpit sterowniczy, dysk sztucznego horyzontu, 8 kości pilotów (4 kości pilota niebieskie, 4 kości drugiego pilota pomarańczowe), 2 zasłonki/pomoce gracza, tor poziomu lotu, ścieżka podejścia (YUL), 12 znaczników samolotów, 2 znaczniki aerodynamiki (niebieski i pomarańczowy), znacznik hamowania (czerwony), 3 znaczniki kawy, 4 moduły, 10 przełączników (klap, podwozia i hamulców), 1 kość ruchu powietrznego, 2 żetony przerzutu, broszura procedury lądowania, broszura dziennika lotu) : karton, materiał, plastik, kolor ; w pudełku 5x19x26 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 25 cm).
Halo wieża! Przygotujcie się do lądowania! Zasiądź za sterami samolotu pasażerskiego i wraz ze swoim zaufanym drugim pilotem dołóżcie wszelkich starań, aby bezpiecznie wylądować na lotniskach całego świata! W tej kooperacyjnej grze wcielacie się w parę pilotów, których zadaniem jest bezpieczne wylądowanie samolotem pasażerskim na różnych lotniskach całego świata. Ale posadzenie ogromnego samolotu nie jest tak proste, jak mogłoby się wydawać! Musicie komunikować się z wieżą kontrolną, aby upewnić się, że nie jesteście na kursie kolizyjnym; dostosować prędkość, aby nie minąć lotniska; ustabilizować samolot, tak aby lądował równo z ziemią; wysunąć klapy, aby zwiększyć siłę nośną i bezpiecznie przyziemić; wypuścić podwozie, aby zapewnić kontakt z pasem; i na koniec włączyć hamulce, aby wytracić prędkość już po wylądowaniu. Współpraca i nerwy ze stali są nieodłącznymi [opis wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P 0469 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 345 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Calico : [gra] / Kevin Russ ; ilustracje Beth Sobel ; [tłumaczenie z angielskiego]. - Kraków : Lucky Duck Games, copyright 2022. - 1 gra (4 dwustronne planszetki kołdry, 108 kafelków materiału (6 zestawów po 18 sztuk), 24 kafelki projektów (4 zestawy po 6 kafelków, w 4 kolorach graczy, oznaczonych na odwrocie kafelka), 6 czarno-białych kafelków materiału, 5 dwustronnych kafli kotów, 80 żetonów kotów, 52 żetony guzików (8 w każdym kolorze + 4 tęczowe), 1 kafelek punktacji za guziki, 1 kafelek "Mistrza szycia kołder", 1 płócienny woreczek, 1 notes do zapisywania punktów) : karton, materiał, papier, tektura, kolor ; w pudełku 7x24x24 cm + instrukcja (15, [1] strona : ilustracje ; 23 cm).
Ta piękna gra kafelkowa dostarcza intelektualnej rozrywki na najwyższym poziomie, rozgrzewając do czerwoności zwoje mózgowe. Gra spodoba się zarówno grającym rodzinom, jak i wymagającym graczom [opis wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P 299 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 272 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Plemiona wiatru / Joachim Thôme ; ilustracje Vincent Dutrait. - Kraków : Lucky Duck Games, © 2023. - 1 gra (5 plansz gracza, 5 podstawek na karty, 9 woreczków strunowych, 44 kafle lasów/wiosek, 80 drewnianych pionków, 90 żetonów skażenia, 82 żetony wody, płytka końca gry, 80 kart żywiołów, 20 kart wiosek, 20 kart przewodników) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 8x29x29 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 27 cm).
Cywilizacja sprzed kataklizmu upadła, a jej ruiny są skażone. Przetrwała tylko garstka ludzi - zamieszkujące korony resztek lasów Plemiona wiatru. Wciel się w rolę przewodnika jednego z tych plemion i wykorzystaj moce żywiołów do sadzenia nowych lasów i budowy wiosek. Efekt i moc każdej akcji będą zależeć zarówno od twoich kart, jak i żywiołów na ręku sąsiednich graczy. Czy uda ci się sprawić, aby ziemie twojego plemienia znowu nadawały się do życia? Po stuleciach eksploatacji naturalnych zasobów ludzkość stworzyła nowy, straszliwy rodzaj skażenia, które rozprzestrzeniło się na całą planetę, niszcząc na swojej drodze wszelkie formy życia. Rozproszone grupki ludzi zdołały przetrwać w jakimś cudem nietkniętych skażeniem lasach, chroniąc się w osadach zbudowanych w koronach drzew. Nazywają siebie Plemionami wiatru i, uciekając przed skażeniem, podróżują po niebie od osady do osady. W tej grze wcielisz się w przewodnika, który, korzystając z magii żywiołów, walczy ze skażeniem. Zagrywane karty z ręki pozwolą ci wykonywać różne akcje, ale ich efekt, będzie zależeć od rewersów kart sąsiadujących z tobą przeciwników. Odkażaj tereny, sadź lasy i wysyłaj swoich jeźdźców wiatru do budowy nowych wiosek, wykorzystując zdobyte zasoby. W trakcie gry będziesz mógł realizować różne cele, które pozwolą ci odblokować specjalne moce lub zapewnić punkty na koniec gry. Gra dobiega końca, gdy któryś z graczy zbuduje swoją 5. wioskę. Ten z graczy, który najlepiej zadba o przyszłość ludzkości i zdobędzie najwięcej punktów, wygrywa grę [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 0411 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Flamecraft : [gra] / projekt gry, projekt graficzny Manny Vega ; ilustracje Sandara Tang ; tłumaczenie Andrzej Jakubiec, Dominika Rycerz-Jakubiec. - Edycja polska. - Kraków : Lucky Duck Games, © 2022. - 1 gra (42 karty smoków rzemieślników, 36 kart frymuśnych smoków, 36 kart zaklęć, 34 duże karty sklepów, 6 pionków graczy, 6 znaczników reputacji, 7 kart towarzyszy, 8 kart pomocy, 1 neoprenowa mata miasteczka, 24 żetony monet, 210 żetonów towarów) : drewno, karton, papier, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 7x30x30 cm + instrukcja (19, [1] strona : ilustracje ; 28 cm).
Smoki-rzemieślnicy, mniejsze i magicznie utalentowane wersje swoich większych i straszniejszych kuzynów, są cenionymi pomocnikami wielu właścicieli sklepów. Jako opiekun smoków, pomagasz im znaleźć dom i tworzyć niesamowite przedmioty a rzucając uroki na sklepy, jeszcze bardziej zwiększasz ich magiczne możliwości. Wraz z rozwojem miasta twoja reputacja rośnie - kto zdobędzie jej najwyższy poziom, zostanie władcą płomieni [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 274 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Półeczka / Phil Walker-Harding, Matthew Dunstan ; ilustracje Shannon Elizabeth Grosenbacher, Sara Valentino ; tłumaczenie Marek Baranowski. - Kraków : Lucky Duck Games, © 2022. - 1 gra (plansza salonu, 4 półeczki, 4 podstawki, 12 kart wspólnego celu, 12 kart tajnego celu, worek, 132 płytki przedmiotów, żeton zakończenia gry, 8 żetonów punktów, fotel 1. gracza) : karton, materiał, plastik, kolor ; w pudełku 7x26x26 cm + instrukcja ([6] stron : ilustracje ; 24 cm).
Stwórz najlepszą półeczkę. Właśnie złożyliście nowe regały i nadszedł czas, by ustawić na nich ukochane przedmioty: książki, planszówki, zdjęcia, nagrody. Nie zapomnijcie zostawić nieco miejsca dla kotów! Kto stworzy najlepiej zorganizowaną półeczkę? Półeczka to gra dla każdego. Świetną zabawę zapewnią proste zasady, ciekawe decyzje i piękne elementy 3D. Przekonasz się, że rozstawianie bibelotów jeszcze nigdy nie było tak przyjemne! [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 0375 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Art society : [gra] / [autor gry:] Mitch Wallace ; [projekt: Mark Casha ; ilustracje: Giacomo Vichi, Sofia Rossi, Veronica Grassi, Angelica Regni, Doris Shermadhi, Max Kosek ; projekt graficzny: Max Kosek i Mark Casha ; tłumaczenie i redakcja edycji polskiej: Zespół Lucky Duck Games]. - [Edycja polska]. - Kraków : Lucky Duck Games, © 2024. - 1 gra (plansza muzeum, 4 plansze graczy, 4 startowe lizaki, 4 pomoce graczy, 80 lizaków, 116 żetonów obrazów, 108 żetonów elementów dekoracyjnych, 8 znaczników punktacji, 4 znaczniki prestiżu, 7 żetonów wartości obrazów, młotek aukcjonera, 4 żetony zapełnionej galerii) : tektura, kolor ; w pudełku 7x27x27 cm + 2 instrukcje (każda - 8 stron : ilustrace ; 25 cm).
Gracze wcielają się w role koneserów malarstwa starających się zaimponować kolegom po fachu poprzez utworzenie najznamienitszej kolekcji dzieł! Gracze będą licytować obrazy, a następnie wieszać je w osobistej galerii w swojej rezydencji, starając się wzbudzić zazdrość lokalnego środowiska artystycznego. Koneserzy muszą się jednak strzec! Moda bywa kapryśna, a trendy trudne do przewidzenia. Obrazy niewylicytowane przez graczy trafiają do muzeum, co w znaczący sposób wpływa na wartość ich osobistych kolekcji [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P 315 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej