Sztuka cyfrowa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia XI Czytelnia Naukowa (XI)
(2)
Autor
Marecki, Piotr (1976- )
(2)
Argasiński, Jakub (1981- ). Dema
(1)
Argasiński, Jan K
(1)
Balska, Natalia
(1)
Dramczyk, Bartłomiej (1972- )
(1)
Fajfer, Zenon (1970- ). Hiperteksty
(1)
Górska-Olesińska, Monika (1976- )
(1)
Igielski, Sebastian (1975- )
(1)
Janicki, Paweł (1974- ). Conditional arts
(1)
Krawczyk, Magdalena (1996- )
(1)
Onak, Leszek (1981- ). Generatory tekstowe
(1)
Osajda, Mateusz (1978- )
(1)
PikkuMyy
(1)
Podgórni, Łukasz (1984- ). Statusy
(1)
Staniszewski, Michał (1981- )
(1)
Szymański, Mateusz (1991- ; muzyk)
(1)
Wiesławiec deluxe (1985- ). Memy
(1)
Yerzmyey (1975- ). Chiptune'y
(1)
Zenial (1978- ). Magi
(1)
Ziembik, Krzysztof A. (1974- ). Gry tekstowe
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Kobieta
(4643)
Przyjaźń
(2721)
Rodzina
(2613)
Miłość
(2053)
Relacje międzyludzkie
(2021)
Sztuka cyfrowa
(-)
Tajemnica
(1900)
II wojna światowa (1939-1945)
(1808)
Śledztwo i dochodzenie
(1718)
Zabójstwo
(1410)
Dzieci
(1240)
Nastolatki
(1235)
Magia
(1201)
Dziewczęta
(1178)
Literatura polska
(1157)
Uczniowie
(1149)
Rodzeństwo
(1130)
Zwierzęta
(1119)
Życie codzienne
(1091)
Pisarze polscy
(1075)
Policjanci
(1069)
Małżeństwo
(1000)
Żydzi
(913)
Sekrety rodzinne
(905)
Władcy
(880)
Język polski
(879)
Filozofia
(776)
Psy
(767)
Ludzie a zwierzęta
(753)
Osoby zaginione
(738)
Polacy za granicą
(732)
Uczucia
(729)
Uprowadzenie
(725)
Przestępczość zorganizowana
(698)
Wychowanie w rodzinie
(661)
Koty
(643)
Politycy
(639)
Trudne sytuacje życiowe
(631)
Boże Narodzenie
(613)
Dziennikarze
(613)
Arystokracja
(611)
Poszukiwania zaginionych
(610)
Matki i córki
(607)
Podróże
(597)
Historia
(590)
Polityka wewnętrzna
(589)
Relacja romantyczna
(581)
Mężczyzna
(576)
Zakochanie
(570)
Kultura
(569)
Chłopcy
(566)
Wakacje
(550)
Wojsko
(542)
Polityka
(527)
Prywatni detektywi
(525)
Zemsta
(514)
Polityka międzynarodowa
(508)
Zdrowe odżywianie
(501)
Zarządzanie
(491)
Samorealizacja
(490)
Wybory życiowe
(487)
Lekarze
(478)
Seryjni zabójcy
(470)
Dojrzewanie
(448)
Obyczaje i zwyczaje
(445)
Dziadkowie i wnuki
(444)
Literatura
(441)
Pisarze
(441)
Tematy i motywy
(440)
Samotność
(429)
Walka dobra ze złem
(413)
Wojna
(413)
Holokaust
(409)
Przedsiębiorstwo
(404)
Psychologia dziecka
(404)
Aktorzy polscy
(403)
Duchy
(402)
Śmierć
(393)
Ojcowie i córki
(392)
Wsie
(392)
Zabójstwo seryjne
(392)
Szlachta
(391)
Powstanie warszawskie (1944)
(384)
Młodzież
(383)
Matematyka
(369)
Sieroty
(367)
Życie seksualne
(362)
Zjawiska paranormalne
(360)
Czarownice i czarownicy
(358)
PRL
(353)
Studenci
(353)
Język angielski
(348)
Władza
(348)
Język polski (przedmiot szkolny)
(345)
Matura
(345)
Osoby w wieku starszym
(341)
Sztuka
(341)
Nauczyciele
(336)
Internet
(334)
Czarodzieje
(333)
Wychowanie
(333)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Wywiad dziennikarski
(2)
Opracowanie
(1)
Sztuka polska
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura i sztuka
(2)
Historia
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M.33755 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka XXII_wieku)
"Gatunki cyfrowe 2 to historie mówione gatunków i praktyk cyfrowych. Bohaterami i bohaterkami są osoby programujące, projektujące, hakujące, tworzące muzykę, grafikę i literaturę w obszarze mediów cyfrowych. Są to Sebastian „Seban” Igielski, Magdalena „Corny” Krawczyk, Mateusz „Jakim” Szymański, Mateusz „Jokov” Osajda, PikkuMyy, Monika Górska-Olesińska, Bartek „V0yager” Dramczyk, Jan K. Argasiński oraz Natalia Balska. Czytelnik ma okazję poznać zestaw siedmiu praktyk cyfrowej kultury, które skoncentrowane są wokół cracksceny (cracktra), modułów, pixel artu, literatury grywalnej, poezji demosceny, wirtualnej rzeczywistości oraz sztucznych sieci neuronowych. Rozmowy zwrócone są w kierunku platform, jakich używają osoby praktykujące do produkcji utworów cyfrowych (Atari, Amiga, Atari ST, Xbox Kinect, Vive, Arduino). Książka zrealizowana w UBU labie na Uniwersytecie Jagiellońskim w oparciu o metodologię badań nad platformami Nicka Montforta i Iana Bogosta. Jest kontynuacją projektu Gatunki cyfrowe z 2018 roku [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej