276738
Book
In basket
(Ekonomia, Finanse i Zarządzanie)
Hotele służą nam jako miejsca tymczasowego pobytu. W nich wypoczywamy, spożywamy posiłki i spotykamy się z bliskimi. Ponieważ za usługi hotelowe płacimy, nie zawsze martwimy się o to, że w nadmiarze, czasami bez opamiętania, korzystamy z wszelkich dostępnych zasobów. W ostatnim czasie wzrasta jednak świadomość ekologiczna, co oznacza, że goście pozytywnie oceniają wdrażanie działań prośrodowiskowych i prospołecznych i są gotowi zapłacić wyższą cenę za za korzystanie z ekologicznych hoteli. Autorzy monografii ukazują, jak w sposób holistyczny można realizować ideę zielonego hotelu. Przedstawiają praktyczne możliwości wykorzystania systemów zarządzania środowiskowego. Omawiają sposoby kształtowania zachowań prośrodowiskowych i korzyści, jakie można uzyskać dzięki zielonej infrastrukturze. Książka jest skierowana do szerokiej grupy odbiorców – studentów zarządzania, turystyki, ekonomii, inżynierii produkcji, ochrony środowiska, inżynierii środowiska, a także doktorantów i naukowców. Będzie też przydatna dla przedsiębiorców, menedżerów, osób administrujących organizacjami społecznymi, ekologów oraz decydentów politycznych i samorządowych w kreowaniu polityki ochrony środowiska [opis wydawcy].
Availability:
All copies are currently on loan: sygn. 64 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 139-167.
Target audience note
Dla studentów zarządzania, turystyki, ekonomii, inżynierii produkcji, ochrony środowiska, inżynierii środowiska, doktorantów i naukowców, a także przedsiębiorców, menedżerów, osób administrujących organizacjami społecznymi, ekologów oraz decydentów politycznych i samorządowych.
Funding information note
Współfinansowanie: Instytut Ekonomii, Finansów i Zarządzania (Uniwersytet Jagielloński)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again